Telia Personlig Service Crew
Telia - Better connected living
- Frist 8.1.2025
- Ansettelsesform Fast
Er du den i familien alle henvender seg til for å få teknisk hjelp?
Vi søker Telia Personlig Service Crew medarbeider – deltid
Er du den i familien alle henvender seg til for å få teknisk hjelp? Er du en som tar utfordringer på strak arm med et smil? Har du i tillegg førerkort klasse B? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Vi søker deg som deler vår interesse for teknologi og som bidrar til et godt arbeidsmiljø. Hos oss får du muligheten å utvikle dine ferdigheter innen veiledning, salg og teknologiforståelse – i et høyt tempo sammen med engasjerte kolleger. Nå trenger vi flere motiverte og lærevillige kollegaer med på laget. Er det deg vi søker?
Er dette din neste mulighet?
Vi har en positiv utvikling av nye kollektive avtaler i borettslag som skal bytte ut sitt Telia-utstyr. Derfor søker vi nå en ny medarbeider til en spennende deltidsstilling (26.67%).
Vårt mål er å ha de mest fornøyde kundene i bransjen, og vi søker deg som deler denne ambisjonen med oss. Som Telia Personlig Service Crew er jobben din å bytte TV-bokser og modem hjemme hos kundene. Som siste ledd i leveranseprosessen er vi ansvarlige for å sikre en god kundeopplevelse, og at alt utstyret kunden har fått fungerer som det skal.
Arbeidstiden er mandag - torsdag fra kl. 16 til 21, men noe overtid må forventes i hektiske perioder. Jobben passer godt for deg som ønsker en kortere arbeidsdag på kveldstid eller en ekstra deltidsjobb. I denne deltidsstillingen forventes det at du kan jobbe minimum 2 vakter per uke, men det vil være muligheter for å jobbe mer i perioder. Stillingen passer også godt for studenter som ønsker å kombinere jobb med studier.
Rollen innebærer blant annet:
- Kjøre utstyr til leveransen
- Utlevering og oppkobling av Telia-utstyr hos kunder
- Besvare kundens spørsmål og veilede kunden om produkter og tjenester Telia leverer
- Mersalg av kanalpakker, TV-bokser, bredbånd etc
- Utgående telefonsamtaler til kunder for å gi teknisk support og veiledning
- Returnere gammelt kundeutstyr
Er dette deg?
Det er positivt om du har erfaring fra serviceyrker og at du er glad i å prate med mennesker. Det viktigste for oss er ikke hva du har gjort før, men hvem du er og hva du har lyst til å oppnå. Derfor kommer vi til å vektlegge personlige egenskaper, og vi er spesielt ute etter deg som:
- Har kundenes beste i fokus, hele tiden - Du er god til å sette deg inn i andres situasjon, tenke løsninger og opptatt av å levere de aller beste kundeopplevelsene
- Er ryddig og ansvarsfull - Det kommer til syne i at du holder orden i det du jobber med, du er punktlig og presis, og du er i stand til å bevare fokuset i hektiske perioder
- Gode samarbeidsevner
- Løsningsorientert
- Selvstendig
Dine erfaringer:
- Interesse for teknologi. Det vil bli gitt god opplæring.
- Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner på norsk
- Komfortabel med å bruke PC og telefon som arbeidsverktøy
Du må ha førerkort klasse B.
Telia er mer enn en arbeidsplass!
Uavhengig av hvilken rolle du ser etter, vil vi gi deg verktøyene og støtten du trenger for å utvikle deg både faglig og personlig – i et fellesskap. Vi kan tilby deg din neste store mulighet i et kreativt, motiverende og uformelt selskap med hovedkontor i et av Nordens smarteste og mest bærekraftige kontorbygg. Vi respekterer og verdsetter mangfold hos mennesker, hvor alle har frihet til å være seg selv med like muligheter. I tillegg til et attraktivt og inkluderende arbeidsmiljø, jobber vi fleksibelt og kan tilby et bredt spekter med ansattgoder.
Vi tilbyr også:
- Du blir en del av et team med mange hyggelige medarbeidere på tvers av flere regioner
- Gode ansattfordeler
- Online kurs for egen utvikling
- Oppstart snarest
Interessert? Søk i dag!
Hvis du har lyst til å bli med i vårt team, ikke nøl med å søke! Hvis du vil vite mer om stillingen, er du velkommen til å kontakte Joachim Edstrøm på joachim.edstrom@telia.no. Vi ser frem imot å motta din søknad og for å ivareta dine personopplysninger, ber vi deg om å laste opp søknaden i vårt rekrutteringssystem. Hvis du blir valgt videre til neste steg vil du bli kontaktet av rekrutterende leder eller vår Talent Acquisition Specialist. Som en del av rekrutteringsprosessen vil nødvendige bakgrunnskontroller bli utført. Vi kaller inn til intervjuer i løpet av første halvdel av januar.
Join us and let’s make better happen – together!
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: 0585 Oslo
- Bransje: IT, Telekommunikasjon
- Stillingsfunksjon: Produktsalg, Rådgivning, Salg
Nøkkelord
teknisk support, kveldsjobb, deltid, veiledning, kundekontakt
Annonseinformasjon
- FINN-kode 385765026
- Sist endret