Forretningsutvikler
Storebrand
- Frist 12.1.2025
- Ansettelsesform Fast
Har du en lidenskap for å optimalisere prosesser og skape sømløse kundeopplevelser?
Er du en strukturert og proaktiv lagspiller som trives med å finne innovative løsninger? Da kan du være den vi leter etter til vår stilling som forretningsutvikler innen oppgjør i Storebrand Forsikring!
Hvordan vil din arbeidshverdag se ut?
Som forretningsutvikler vil du spille en nøkkelrolle i å forme fremtiden for våre skadeoppgjør. Du vil jobbe med å skape de beste prosessene for våre kunder, med et særlig fokus på digitale kundereiser, interne arbeidsprosesser og rutiner. Ditt arbeid vil bidra til at våre kollegaer jobber effektivt og smart, i tråd med beste praksis, og på tvers av fagområder.
Hos oss blir du en del av et engasjert og samarbeidsorientert miljø. Vi forventer at du hjelper andre til å bli gode, og vi lover å gjøre det samme for deg gjennom aktiv kunnskapsdeling.
Viktige arbeidsoppgaver:
- Kartlegge og analysere eksisterende prosesser og rutiner for å identifisere forbedringsområder, med særlig fokus på effektivisering og standardisering.
- Bistå i drift og videreutvikling av både interne og eksterne systemer.
- Jobbe tett med saksbehandlere for å identifisere kunde- og brukerbehov, og sikre korrekt bruk av systemene.
- Drive implementering av forbedringstiltak, inkludert utvikling av rutiner, user stories og opplæringsmateriell.
- Fasilitere opplæring og heve kompetansen om systemer og prosess blant medarbeidere.
- Evaluere effekten av implementerte endringer og justere tiltak for kontinuerlig forbedring.
- Være en pådriver for kulturendring mot en proaktiv og kundeorientert tilnærming.
- Bistå med å teste nye funksjoner og versjoner.
Hvem er du?
Du er en strukturert og systematisk person som evner å holde i flere parallelle prosesser. Du tar ansvar og leverer resultater effektivt, og trives med å jobbe selvstendig. Samtidig har du sterke samarbeidsevner og er en inkluderende lagspiller.
For å lykkes og trives i denne rollen har du evne til å tenke nytt og tilpasse deg endringer, samtidig som du deler din kompetanse proaktivt med andre. Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsferdigheter på norsk og engelsk er også en forutsetning, spesielt i møte med våre kunder.
Nå det gjelder det faglige er vi ute etter deg som har erfaring med prosessutvikling og systemforvaltning. Du evner til å jobbe analytisk med struktur og data, har teknologi- forståelse og evner til å anvende ny teknologi i prosessoptimalisering. Du har erfaring med å jobbe tverrfaglig og samarbeide med ulike fagmiljøer. Med fordel har du erfaring fra forsikring.
Hvorfor velge Storebrand?
Hos oss får du rom til å ta plass og din mening hørt. Det tilrettelegges for personlig utvikling og læring gjennom kontinuerlig kompetanseutvikling i form av faggrupper, konferanser, kursing og innovasjonsdager.
Vi tror på verdien av å ha forskjellige perspektiver og bakgrunner i organisasjonen vår, og jobber derfor aktivt for å skape et sosialt miljø som er inkluderende og mangfoldig. Vi har fått annerkjennelse for dette arbeidet blant annet ved tildelingen av SHE-index prisen i 2023 og i 2024, en likestillingsindeks som måler og sammenligner kjønnsbalansen i selskaper.
Vi holder til på Lysaker, sentralt plassert i nærheten av kollektivtransport, og med god kapasitet på sykkelparkering og garderober. Vi er også opptatt av din helse og har helseforsikring som sørger for at du er svært godt ivaretatt. Kontoret vårt huser også kiropraktor/fysioterapeut og et bredt spekter av treningsmuligheter gjennom velutstyrte treningsrom og egen gymsal.
Videre vil du som ansatt få glede av meget god pensjonsordning, gunstige forsikringer i tillegg til subsidiert ansattlån for boligkjøp.
Ved spørsmål ta kontakt med Leder Operations, Marius Gundersen, på marius.gundersen@storebrand.no.
Søknadsfrist: 12.01.2025.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Storebrand samarbeider med Semac for bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Bakgrunnssjekken utføres etter samtykke fra deg som søker og innebærer at vi verifiserer CV og annen søknadsdokumentasjon i forbindelse med ansettelsen. I forbindelse med bakgrunnssjekk må politiattest fremlegges for stillinger som krever autorisasjon og/eller godkjenning av egnethet.
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Professor Kohts vei 9, 1366 Lysaker
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Internettbaserte tjenester, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Analyse, Forretningsutvikling og strategi, Kurs og opplæring
Nøkkelord
forretningsutvikler, prosessforbedring, effektivisering, systemforvaltning, digital kundereise
Annonseinformasjon
- FINN-kode 385768032
- Sist endret