Administrasjonskonsulent
Admento AS
- Frist 19.01.2025
- Ansettelsesform Fast
Er du vår kommende administrative superhelt?
Vi jobber hver dag med å gi ærlige og lønnsomme råd slik at norske bedrifter lykkes med å drive bærekraftig og skape bedre arbeidsplasser. Dette har bidratt til at vi har vokst mye de siste årene. Vi har derfor nå behov for en dyktig administrativ kollega for å kunne løfte oss ytterligere som organisasjon.
Er du nøyaktig, strukturert og serviceinnstilt?
Da må du lese videre! Vi søker en administrasjonskonsulent som vil være en sentral ressurs i vårt team. Du vil spille en viktig rolle i å sikre gode kundeopplevelser og høy kvalitet i alle ledd, samt vil være en viktig bidragsyter i å effektivisere flere interne prosesser og områder til det beste for både kollegaer og kunder.
Dine ansvarsområder vil blant annet omfatte:
- Administrere tilganger i ulike system
- Kursadministrasjon og lisensoppfølging
- Håndtere inn-/utmelding av kunder
- Oppfølging og revidering av kundeavtaler
- Oppfølging av kundetiltak
- Håndtering av sentralbord og fellespostkasse
- Reisebooking/-administrasjon
- Andre administrative oppgaver av ulikt omfang
Stillingens lokalisering vil være ved vårt hovedkontor i Trondheim, og man vil rapportere til Kvalitetsdirektør i selskapets øverste ledelse.
Kvalifikasjoner og egenskaper vi ser etter:
- Bachelorgrad innen økonomi og administrasjon eller tilsvarende utdanning/erfaring
- God digital kompetanse og forståelse for systemer
- Strukturert, nøyaktig og ansvarsbevisst
- Gode kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig
- Evne til å jobbe selvstendig
- Trives med stor variasjon i oppgaver, både store og små
- Liker godt å møte mennesker og samarbeide på tvers av avdelinger
- Erfaring med MS Office-pakken
- Kjennskap til pliktene etter hvitvaskingsloven er en fordel, men ikke et krav
Våre kjerneverdier er aktiv, attraktiv og ordentlig og noe du søker å etterleve hver dag. Vi ønsker aktive medarbeidere som ikke er redd for å utfordre komfortsonen, har gode kvalifikasjoner – og sist, men ikke minst må du være ordentlig profesjonell og seriøs i jobben din. En sunn og utviklende arbeidskultur står sterkt hos oss. Dette er noe du forventes å være en god ambassadør for i Admento.
Ble du litt nysgjerrig på muligheten?
Da vil vi høre fra deg! Kontakt Maren for mer informasjon eller spørsmål om stillingen.
Søknadsfrist: 19. januar 2025
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Vestre Rosten 69, 7072 Heimdal
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Koordinering, Kurs og opplæring
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
administrasjon, koordinering, service, prosesser, superhelt
Annonseinformasjon
- FINN-kode 385771883
- Sist endret