94 800 kr
Bildegalleri
Toyota Auris
1.8 HYBRID,AUT,EU OK TIL 11.2026,CRUISE,BT. R.KAMERA++
2015
143 000 km
Automat
El + bensin
Totalpris
119 000 kr
Forsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
EN MEGET POPULÆR, DRIVSTOFFVENLIG OG DRIFTSIKKER BIL
- 2015 TOYOTA AURIS 1,8 HYBRID STASJONSVOGN
- EU GODKJENT TIL 29.11.2026
- SERVICEHISTORIKK HOS TOYOTA
- SISTE SERVICE TATT PÅ 141.255KM DEN 31.10.2024 HOS TOYOTA
- KUN 1 EIERS BIL
- BILEN ER UTSTYRT MED REGISTERSKJEDE
- NOEN AV BILENS HØYDEPUNKTER:
- Automat
- Hybrid
- Handsfree-opplegg
- Oppvarmet seter foran
- Cruise Controll
- Bluetooth
- Aux
- Isofix
Toyota Auris 1,8 Hybrid E-CVT Sparebørse for de fornuftige
Auris er en svært viktig modell for de norske Toyota-forhandlerne. Dette er bilen som på mange måter er arvtakeren til legenden og bestselgeren Toyota Corolla. Det er også den første alminnelige bilen som fikk hybrid-drivlinje. Joda, både Toyota Prius og noen eksklusive hadde det før denne. Men Auris var den første "vanlige" bilen som fikk det.
Lett styring, trinnløst gir, stillegående drivlinje og lettbetjente pedaler gjør bilen lettkjørt.
Men på forbruk og utslipp – der er det ingen som tukter Auris. Og det er noe med det – når man kjører hybrid, så legger man seg automatisk til en litt mer laidback kjørestil også.
Plassen foran er svært god, og man sitter godt. Instrumenteringen er mer moderne, lettbetjent og intuitiv.
Bagasjerommet overrasker. Tiden da hybridbiler bare hadde knøttliten plass er tydeligvis forbi. Med tanke på hvordan første generasjon Auris så ut, så blir dette en klar seier til "utvendig". Denne er både moderne og ikke minst friskere, med en god dose mer særegenhet enn den forrige.
I profil er denne faktisk ganske så lekker!
Det betyr slett ikke at interiøret er dårlig, for dette er også en skikkelig opptur fra forrige modell.
Drivlinjen er den samme som i forrige Auris og den samme som i Prius. Det vi si en 1,8-liters bensinmotor som får drahjelp av en elmotor ved behov.
Dette er etter hvert velprøvd teknologi, og ikke noe å bekymre seg for. For på godt Toyota-vis er driftssikkerheten upåklagelig.
Totalytelsen er 136 hestekrefter og duger godt nok. Faktisk så virker tallene friskere på papiret enn i virkeligheten. 0–100 km/t skal gjøres unna på 10,9 sekunder, mens toppfarten er 180 km/t.
Dette er en bil som jevnt over er god og grei på det aller, aller meste.
Driftssikkerheten er god. Den hybride drivlinja er både miljøvennlig.
Toyota Auris er absolutt både en god, fornuftig, miljøvennlig bil som har blitt mye bedre siden forrige generasjon. En bil som absolutt er å anbefale.
Autosys
Vi bruker autosys for lettere omregistrering av biler. Du får midlertidig vognkort på stedet. Veldig praktisk for begge parter og bilen kan leveres umiddelbart.
Ta derfor med deg BankID/BankID-mobil, så får vi registrert bilen mens du venter.
Finansiering
Vi tilbyr konkurransedyktige finansieringsløsninger fra Nordea. Finansiering fra 0,- kontant og inntil 10 års nedbetalingstid.
Forsikring
Vi forsikrer bilen din før du kjører den fra oss. Dette er veldig praktisk for handel på kveldstid eller i helgene der ditt forsikringsselskap holder stengt.
Ring 901 00 111 for mer info eller for en hyggelig visning.
- 2015 TOYOTA AURIS 1,8 HYBRID STASJONSVOGN
- EU GODKJENT TIL 29.11.2026
- SERVICEHISTORIKK HOS TOYOTA
- SISTE SERVICE TATT PÅ 141.255KM DEN 31.10.2024 HOS TOYOTA
- KUN 1 EIERS BIL
- BILEN ER UTSTYRT MED REGISTERSKJEDE
- NOEN AV BILENS HØYDEPUNKTER:
- Automat
- Hybrid
- Handsfree-opplegg
- Oppvarmet seter foran
- Cruise Controll
- Bluetooth
- Aux
- Isofix
Toyota Auris 1,8 Hybrid E-CVT Sparebørse for de fornuftige
Auris er en svært viktig modell for de norske Toyota-forhandlerne. Dette er bilen som på mange måter er arvtakeren til legenden og bestselgeren Toyota Corolla. Det er også den første alminnelige bilen som fikk hybrid-drivlinje. Joda, både Toyota Prius og noen eksklusive hadde det før denne. Men Auris var den første "vanlige" bilen som fikk det.
Lett styring, trinnløst gir, stillegående drivlinje og lettbetjente pedaler gjør bilen lettkjørt.
Men på forbruk og utslipp – der er det ingen som tukter Auris. Og det er noe med det – når man kjører hybrid, så legger man seg automatisk til en litt mer laidback kjørestil også.
Plassen foran er svært god, og man sitter godt. Instrumenteringen er mer moderne, lettbetjent og intuitiv.
Bagasjerommet overrasker. Tiden da hybridbiler bare hadde knøttliten plass er tydeligvis forbi. Med tanke på hvordan første generasjon Auris så ut, så blir dette en klar seier til "utvendig". Denne er både moderne og ikke minst friskere, med en god dose mer særegenhet enn den forrige.
I profil er denne faktisk ganske så lekker!
Det betyr slett ikke at interiøret er dårlig, for dette er også en skikkelig opptur fra forrige modell.
Drivlinjen er den samme som i forrige Auris og den samme som i Prius. Det vi si en 1,8-liters bensinmotor som får drahjelp av en elmotor ved behov.
Dette er etter hvert velprøvd teknologi, og ikke noe å bekymre seg for. For på godt Toyota-vis er driftssikkerheten upåklagelig.
Totalytelsen er 136 hestekrefter og duger godt nok. Faktisk så virker tallene friskere på papiret enn i virkeligheten. 0–100 km/t skal gjøres unna på 10,9 sekunder, mens toppfarten er 180 km/t.
Dette er en bil som jevnt over er god og grei på det aller, aller meste.
Driftssikkerheten er god. Den hybride drivlinja er både miljøvennlig.
Toyota Auris er absolutt både en god, fornuftig, miljøvennlig bil som har blitt mye bedre siden forrige generasjon. En bil som absolutt er å anbefale.
Autosys
Vi bruker autosys for lettere omregistrering av biler. Du får midlertidig vognkort på stedet. Veldig praktisk for begge parter og bilen kan leveres umiddelbart.
Ta derfor med deg BankID/BankID-mobil, så får vi registrert bilen mens du venter.
Finansiering
Vi tilbyr konkurransedyktige finansieringsløsninger fra Nordea. Finansiering fra 0,- kontant og inntil 10 års nedbetalingstid.
Forsikring
Vi forsikrer bilen din før du kjører den fra oss. Dette er veldig praktisk for handel på kveldstid eller i helgene der ditt forsikringsselskap holder stengt.
Ring 901 00 111 for mer info eller for en hyggelig visning.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 4 305 kr (avgifter)
- Pris eksl. omreg.
- 114 695 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- Toyota
- Modell
- Auris
- Modellår
- 2015
- Karosseri
- Stasjonsvogn
- Drivstoff
- El + bensin
- Effekt
- 99 hk
- Slagvolum
- 1,8 l
- CO₂-utslipp
- 83 g/km
- Kilometerstand
- 143 000 km
- Girkasse
- Automat
- Maksimal tilhengervekt
- 345 kg
- Hjuldrift
- Forhjulsdrift
- Vekt
- 1 335 kg
- Seter
- 5
- Dører
- 5
- Farge
- Blå
- Bilen står i
- Norge
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Registreringsnummer
- DP78721
- Chassis nr. (VIN)
- SB1ZS3JE40E182841
- 1. gang registrert
- 12.8.2015
- Eiere
- 1
- Vedlikehold
- Servicehistorikk
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
Utstyr
- ABS-bremser
- Airbag foran
- Alarm
- Antiskrens
- Antispinn
- AUX tilkobling
- Bluetooth
- Cruisekontroll
- El.vinduer
- Fjernstyrt sentrallås
- Handsfree opplegg
- Isofix
- Keyless go
- Kjørecomputer
- Klimaanlegg
- Lettmet. felg sommer
- Lettmet. felg vinter
- Metallic lakk
- Midtarmlene
- Navigasjonssystem
- Oppvarmede seter
- Parkeringsensor foran
- Radio DAB+
- Regulerbart ratt
- Ryggekamera
- Sentrallås
- Servostyring
- Seter nedfellbare bak
- Startsperre
Reklamasjonsrett ved kjøp fra forhandler
Normalt gjelder 5 års reklamasjonsrett mot skjulte feil og mangler fra overlevering av produktet. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn du hadde grunn til å forvente, basert på informasjonen du har fått fra selger. Reklamasjonsretten kan være begrenset hvis forhandleren har forretningssted utenfor Norge.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.
Mer som dette
119 000 kr
144 305 kr
139 900 kr
89 900 kr
109 900 kr
143 305 kr
128 982 kr
145 000 kr
148 900 kr