Support Consultant
Solwr Software AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
2.Linjesupport / Support Consultant
Vi satser internasjonalt. Blir du med oss?
Vi søker etter en proaktiv og serviceinnstilt fremtidig kollega for 2.linjesupport i et av våre Trace produktteam. Du vil jobbe i et smidig utviklingsteam med god produktkompetanse og ha daglig kontakt med våre dyktige og flotte kunder.
Vi leverer logtech-løsninger for handelsbransjen, og har noen av Norges største varehandelsaktører som kunder. Med vår plug and play-produktportefølje innen software og hardware sikrer vi konkurransefortrinn for innovative aktører.
Oppgaver
- Du vil jobbe med løpende support av kundesystemer i drift hos våre kunder.
- Oppfølging, systematisering og ruting av saker - tilrettelegge spesifikasjoner for kunde og mot produktteam.
- Internt: mot kundeservice og vakt, samt strukturering og fordeling av saker innad i teamet
- Eksternt: proaktiv og serviceinnstilt dialog med våre kunder
- Vi bygger løsninger basert på moderne teknologi og du vil jobbe med webapplikasjoner og databaser
- Det er ønskelig at du inngår i vårt vaktteam
Ønskede kvalifikasjoner
- Relevant utdanning – gjerne bachelor eller master
- Du bør ha god tekniske forståelse og gjerne erfaring med database
- Du er strukturert, trives med å "fikse" og evner å beholde roen selv i en hektisk hverdag
- Vi er på jakt etter deg som har gode kommunikasjonsferdigheter, er utadvendt og løsningsorientert
- Du er gjerne litt utålmodig for å løse kundens behov og tørr gjerne å utfordre for å bringe oss videre
Vi tilbyr
- Fleksibilitet og tid til faglig utvikling i arbeidstiden, muligheter for kurs o.l.
- Være en del av et tverrfaglig team med ekspertise innen utvikling, UI/UX, frontend, backend, mobile og maskinlæring m.m.
- God opplæring gjennom vårt onboardingsprogram, faglig sparring, støtte og et godt faglig miljø
Samarbeid, engasjement, kreativitet og smidighet er nøkkelord for både det faglige og sosiale hos oss. Om du vil ha nye utfordringer å bryne deg på og vil lære noe nytt, er dette musikk i våre ører. Vi vil at våre ansatte skal utvikle seg i takt med selskapet - slik både samler og beholder vi de beste folkene.
Arbeidsdagen utgjør en stor del av hverdagen, og derfor er det viktig for oss at folka i Solwr har det bra på jobb. Vi vil at du skal føle deg motivert, inspirert og som en del av et fellesskap. Her finner du god takhøyde, fine og joviale kolleger, en god balanse mellom jobb og fritid – og ikke minst, en fristende kantine!
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Østre Gangstøvika 8, 6009 Ålesund
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: IT, IT - programvare
- Stillingsfunksjon: IT-support, Kundeservice, Teknisk service
Nøkkelord
support, 2.linjesupport, support consultant, servicedesk, it
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 386041807
- Sist endret