Markedsansvarlig
REMA 1000 Norge AS
- Frist 20.01.2025
- Ansettelsesform Fast
Vil du være med på å skape markedsføringskampanjer som virkelig gjør en forskjell?
Vil du bli en del av Norges mest ambisiøse markedsavdeling og få ordentlig eierskap til egne prosjekter? Vi ser etter en engasjert markedsansvarlig som kan ta vår kampanjeutvikling til nye høyder.
Hos oss får du ansvaret for å utvikle kreative og effektive kampanjer som setter oss på kartet og skaper verdi for kundene våre. Enten det er å lage sesongbaserte uttak, planlegge priskampanjer eller finne de beste måtene å nå ut til målgruppen vår på, vil du være med på å sette retningen for hvordan vi kommuniserer.
I denne rollen blir du en viktig del av et team som samarbeider tett for å levere markedsaktiviteter som treffer. Vi jobber kreativt og strategisk for å styrke vår posisjon i markedet, samtidig som vi sørger for at det vi gjør bygger opp under våre viktigste satsningsområder. Du rapporterer til markedsdirektør og vil samarbeide med både interne og eksterne partnere.
Hos oss får du frihet til å skape din egen arbeidshverdag og vi stoler på at du tar tak i det som trengs. Du får både tillitt og støtte til å finne gode løsninger. Har du en idé som kan gjøre ting bedre? Da setter vi pris på at du bretter opp ermene og gjennomfører!
Hva får du jobbe med?
Du vil få jobbe med å utvikle og gjennomføre markeds- og medieplaner for sentrale kampanjeperioder. Hverdagen vil blant annet innebære:
- Lede kampanjer og sikre effektiv markedskommunikasjon
- Koordinere og sikre riktig innhold i de ulike markedsaktiviteter
- Tett samarbeid med eksterne byrå, mediehus og andre samarbeidspartnere
- Produsere landingssider til taktiske kampanjer på rema.no
- Sørge for at materiell er tilpasset kanalenes premisser, med en 360 helhet på alle flater
- Evaluere markedsføringstiltak for kontinuerlig forbedring og bidra til innsiktsbaserte briefprosesser
- Budsjettansvar og skal sikre at ressursene brukes effektivt
Samarbeid og koordinering vil være en viktig del av det du gjør. Intern forankring mot salgsteam i regionene våre, samarbeide med medieanvarlig for å sikre optimal bruk av kanaler og koordinere med Æ-teamet for å sikre at appen vår er oppdatert i henhold til kampanje, for å nevne noe.
Hvem er du?
Vi tror du har erfaring med markedsføring og kampanjeplanlegging, enten inhouse – gjerne retail - eller fra byrå. Du har sans for detaljene, men evner også å se de store linjene. Kreativitet og forståelse for hvordan vi når ut til kundene på best mulig måte kjennetegner deg. I tillegg tror vi du:
- Evner å omsette strategi til konkrete tiltak
- Har kommersiell forståelse
- Er strukturert og trives med å samarbeide på tvers av team og fagområder
- Liker å ta ansvar, både for prosjektene dine og for din egen hverdag
- Er engasjert i å skape enkel og forståelig kommunikasjon som treffer målgruppen
- Fortrinnsvis har erfaring med både digitale flater og fysiske kanaler, og du bør være komfortabel med å bruke innsikt og data for å evaluere og forbedre arbeidet ditt
Hvorfor velge oss?
Hos oss får du muligheten til å jobbe med en sterk merkevare i et inkluderende og verdidrevet selskap. I REMA 1000 er vi opptatt av å ha det morsomt og lønnsomt, i den rekkefølgen! Vi tar vare på våre medarbeidere og har gjennom en årrekke blitt kåret til en av Norges beste arbeidsplasser i Great Place to Work®.
Vi holder til i moderne lokaler på Ensjø og kan friste med både kaffebar, personalrestaurant og treningsrom, fleksibel arbeidstid og konkurransedyktige betingelser.
Vi mener at mangfold gjør oss rikere, og oppmuntrer deg til å søke, uavhengig av hvem du er. Vil du jobbe i en spennende og hektisk bransje hvor du har stor mulighet til å påvirke din egen arbeidsdag, er dette noe for deg!
Klar til å ta på deg ansvaret for kampanjene som setter oss på kartet? Søk nå, og bli en del av et team som skaper reell verdi for kundene våre – hver dag!
Søknadsfrist: 20.januar!
- Sektor: Privat
- Sted: Gladengveien 2, 0661 Oslo
- Bransje: Butikk og varehandel, Markedsanalyse, Markedsføring og annonsering
- Stillingsfunksjon: Koordinering, Markedsfører, PR og informasjon
Nøkkelord
Retail, Markedsføring, Kampanjer, Digital, Kommunikasjon
Annonseinformasjon
- FINN-kode 386045121
- Sist endret