Økonomimedarbeider
A-2 Norge AS
- Frist 15.1.2025
- Ansettelsesform Fast
Vil du bli økonomimedarbeider i et spennende konsulentselskap
Vi ser etter en ny kollega som vil ha hovedansvar for vår økonomioppfølging og fakturering. Du vil bli en del av et effektivt team på fire personer hvor hver har sine hovedoppgaver, men ellers fordeler de administrative oppgaver etter behov. Som fast på kontoret i et konsulentselskap blir du en del av kjernen i virksomheten og har stor innvirkning på stemningen på kontoret.
Vi er i dag 55 ansatte og administrerer et stort nettverk av underleverandører som vi fakturerer på vegne av.
Hovedoppgaver
Månedlig fakturering (Omsetning i 2024 over 200 mill. kr og er stigende)
- Fakturering er hovedsakelig timebasert, men kan også være fastpris.
- Fakturering er både for A-2 ansatte, og for et stort nettverk av underleverandører.
- Økonomioppfølging
- Behandling av inngående fakturaer
- Oppfølging av utgående fakturaer
- Kommunikasjon med regnskapsfører
- Behandling av reiseregninger og kontroll av lønn (Tripletex)
- Økonomirapportering / -analyse (Excel / Power BI)
- Oppfølging av forsikringsordning
- Diverse oppgaver etter behov som del av A-2s administrative team, og fokus på at kontoret skal være en hyggelig møteplass
Egenskaper:
- Nøyaktighet, pålitelighet og serviceinnstilt
- Utbredt sans for orden og system
- Godt humør, og opptatt av å bidra til et positivt arbeidsmiljø
Kvalifikasjoner:
- Grunnleggende forståelse for økonomi (utdannelse på bachelornivå)
- Praktisk erfaring med økonomioppfølging og fakturering, gjerne også forsikring
- Erfaring og forståelse for anvendelse av relevante økonomi- og administrative systemer
- Erfaring med kontorstøtteverktøy (MS365 – Excel, Word og PowerPoint)
- Erfaring med Tripletex og Power BI er en fordel
Om arbeidsgiveren
A-2 er et mellomstort konsulentselskap med god økonomi og både yngre og meget erfarne medarbeidere. Vi har et solid fagmiljø og avstanden til ledelsen er kort med gode muligheter for dialog, samarbeid og egen påvirkning.
A-2 bistår private og offentlige virksomheter med rådgivning og gjennomføring av prosjekter primært innen digitalisering. Vi jobber kun på kundens side og er kundens uavhengige rådgivere.
Vi har et uformelt og hyggelig arbeidsmiljø og holder til sentralt på Skøyen med et godt kollektivtilbud. Vi har treningsrom, innendørs parkering med mulighet for å lade elbil og sykkelparkering. Vi har gode livsforsikrings-, helseforsikrings- og pensjonsordninger, og vi dekker mobiltelefon og abonnement.
Vi har stort fokus på kompetanseutvikling og tilbyr faglig utvikling innen relevante områder. Vi arrangerer utenlandsturer, middager, månedlige allmøter og flere sportslige initiativer som løping, klatring, golf, padle-tennis osv. som man kan delta på.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Drammensveien 175, 0213 Oslo
- Bransje: Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Økonomi og regnskap
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
økonomiassistent, økonomioppfølging, fakturering, tripletex, reiseregninger
Vi holder til i trivelige lokaler sentralt på Skøyen med et godt kollektivtilbud. Vi har innendørs parkering med mulighet for lading, innendørs sykkelparkering og treningsrom. (1/4)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 386052331
- Sist endret