Rådgiver Kundesenter
MelhusBanken
- Frist 5.1.2025
- Ansettelsesform Fast
Bli med på vår vekstreise. Vi søker Rådgiver Kundesenter
Som rådgiver på kundesenteret har du ansvar for å bygge sterke kunderelasjoner til både eksisterende og nye kunder.
MelhusBanken er en langsiktig samarbeidspartner for kundene, og vi søker etter rådgivere med bred kunnskap og gode relasjonsskapende evner.
Sentrale oppgaver og ansvar
- salg og rådgivning av bankens produkter til både eksisterende og nye kunder
- proaktivt betjene kunder både fysisk, på telefon og gjennom digitale kanaler
- opparbeide, vedlikeholde og utvikle relasjon med kunder
- yte effektiv service, og hjelpe kunden til å forstå egne behov
- sikre at kunden bruker bankens relevante produkter og tjenester
- aktivt henvise kunder til bankens øvrige rådgivere med annen fagkompetanse
- bidra til å styrke synligheten og omdømmet til banken
- være bevisst egne prestasjoner inn i banken og aktivt bidra til bankens måloppnåelse
- gjennomføre aktiviteter i tråd med bankens verdier, retningslinjer og arbeidsmetoder
Passer stillingen til dine personlige egenskaper?
Du liker å yte til det beste for kunden og motiveres av å levere over kundens forventning. Du jobber godt selvstendig, men trigges av å jobbe i et høyt presterende team. Som teammedlem vil du være sentral i å gjøre oss bedre, og er uredd for å gi konstruktive og ærlige tilbakemeldinger.
Som en del av vårt lag med rådgivere vil du være en del av et faglig sterkt miljø der vi samarbeider, feirer seire og lærer av hverandre.
Du er villig til å legge ned en betydelig arbeidsinnsats for å nå mål – både egne, teamets og bankens. Rådgiverne i Melhusbanken jobber med et brennende engasjement for å skape gode kundeopplevelser og gode prestasjoner. Vi er ute etter deg som er utadrettet i måten du jobber på og uredd for å oppsøke nye kunder.
Som en av de få børsnoterte bedriftene med ledelsen plassert i Trøndelag får du god innsikt i bankdrift sammen med dyktige kolleger, det er kort vei fra ide til beslutning. Er du initiativrik og liker å bidra, være involvert og påvirke hvordan vi skal drifte banken vil du passe godt inn hos oss.
Melhusbanken har et viktig samfunnsoppdrag og vi er ofte ute og viser oss fram, det være seg arrangementer med idrettslag eller kundekvelder der vi deler av vår kunnskap. Som en av bankens ansikter utad må man ha en god porsjon engasjement, empati, evne å skape gode relasjoner til kunder og samarbeidspartnere, samt like å være sosial med gode kollegaer. For den som trigges av å jobbe med folk kan vi tilby varierte arbeidsdager!
Kvalifikasjoner
- Høyere utdannelse innenfor økonomi eller andre relevante fagfelt på minimum bachelornivå. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
- Gjerne relevant erfaring fra bank, finans eller annen salgsorganisasjon
- Sertifisering fra Finansnæringens autorisasjonsordninger er en fordel. Søkere uten sertifisering oppfordres til å ta dette innen kort tid etter ansettelse
Vi kan tilby
- Spennende og varierte arbeidsoppgaver i et energisk miljø med korte beslutningsveier
- Gode utviklingsmuligheter i en bank med store vekstambisjoner
- En lærende organisasjon, der vi samarbeider på tvers av team og avdelinger for å oppnå gode resultater, og der alle ansatte utgjør en viktig brikke i å nå bankens mål
- Konkurransedyktige lønnsbetingelser med svært gode lånebetingelser, pensjons- og forsikringsordninger
- Kollektiv bonusordning
- Mulighet til å jobbe i en fremtidsrettet arbeidsplass som tar bærekraft og samfunnsansvar på alvor
- Godt arbeidsmiljø i sentrale og moderne lokaler
MelhusBanken er opptatt av å gjenspeile mangfoldet i det samfunnet vi er en del av, og har tro på at inkludering og mangfold er viktig for å utvikle banken. Derfor oppfordrer vi deg som fyller de kravene vi har beskrevet til å søke, uavhengig av kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.
Om arbeidsgiveren
MelhusBanken tilbyr bank- og finansielle tjenester, ovenfor person- og landbrukskunder, samt mindre og mellomstore bedrifter. Banken dyrker rådgiveren og kundepleie, hvor tillit og relasjon er viktig. Gode digitale løsninger er grunnmuren også hos oss, vi skiller oss fra andre på området personlig service og oppfølging.
MelhusBanken er med sine 72 ansatte en fullverdig bank. Dette gjør at de ansatte blir inkludert og får innsikt i bankens utvikling, strategier og mål. Banken verdsetter at medarbeidere viser initiativ og kreativitet.
MelhusBanken fokuserer på mangfold i sin organisasjon og ønsker bredde innen etnisitet, kjønn, alder og bakgrunn.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Gimsbruvegen 5, 7224 Melhus
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Økonomi og regnskap, Rådgivning
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
Kundeservice, Bank, Service, Salg, Kundesenter
Annonseinformasjon
- FINN-kode 386052424
- Sist endret