Servicekoordinator med fagansvar for butikk
HAVILA KYSTRUTEN AS
- Frist 15.1.2025
- Ansettelsesform Fast
Servicekoordinator med fagansvar for butikk
Om stillingen: Vi søker en kunnskapsrik, energisk og serviceorientert Servicekoordinator med særlig ansvar for butikken om bord på våre skip som seiler kystruten Bergen – Kirkenes - Bergen!
I denne rollen vil du spille en nøkkelrolle for å sikre at våre gjester får en profesjonell og hyggelig handleopplevelse, samtidig som du bidrar til en velorganisert og inspirerende butikk. Du vil være del av Service Senteret og kan måtte bistå med oppgaver knyttet til salg av utflukter og andre arbeidsoppgaver underlagt avdelingen.
Dine hovedoppgaver vil være:
- Butikkansvar: Sikre at butikken til enhver tid er presentabel, med varepåfylling, organisering av lager og oppfølging av varebeholdning. Ha ansvar for utstillinger, kampanjer og markedsføring av produkter.
- Formidling og aktivitet: Levere på aktiviteter og presentasjoner knyttet varesortiment, og bidra til å videreutvikle aktiviteter knyttet til butikk for å skape et levende skip.
- Salg og Kundeservice: Aktivt bistå gjester med produktkunnskap, anbefaling og serviceorientert veiledning, samt sørge for rask og korrekt gjennomføring av salgstransaksjoner.
- Opplæring og Veiledning: Gi opplæring til andre ansatte i butikkdrift, systembruk og kundeservice, slik at teamet til enhver tid har kompetansen som kreves for å gi gjestene en optimal handleopplevelse.
- Administrative oppgaver: Utføre kasseavstemning, varebestilling, og holde oversikt over åpningstider og sikkerhetsrutiner i butikken.
- Bærekraft: Sikre bærekraftige løsninger i sitt område, og bidra sentralt med forbedringsforslag til produktmiks for butikken. Herunder å ha god forståelse og tett oppfølging av inntekts- og kostnadsbildet for avdelingen.
- Turistinformasjon: Besitte god kunnskap om lokale attraksjoner og kulturelle høydepunkter for å kunne veilede gjestene til de beste opplevelsene, både om bord og på land.
Vi ser etter deg som har:
- Erfaring og Utdanning: Erfaring fra butikkdrift eller kundeservice innenfor reiseliv, hotell eller tilsvarende bransjer. Fagbrev innen reiseliv/service eller tilsvarende erfaring er en fordel.
- Språkferdigheter: Behersker norsk og engelsk godt, muntlig og skriftlig. Tysk-kunnskaper er en fordel, da en store deler av gjestemiksen er tyskspråklig.
- Personlige egenskaper: Positiv, løsningsorientert og opptatt av å skape gode gjesteopplevelser, der x-faktor er å overgå gjestens forventning. Du bør være kreativ, og i rollen må en være ryddig, strukturert og inneha et godt øye for detaljer. God økonomiforståelse rundt butikkdrift.
Ønskede kvalifikasjoner:
- Godkjent STCW-kurs i krise- og passasjerhåndtering.
- Godkjent STCW-kurs i grunnleggende sikkerhet for sjøfolk.
- Gyldig helseattest fra sjømannslege.
Vi tilbyr:
- Konkurransedyktige lønnsbetingelser.
- Gode pensjons- og forsikringsvilkår.
- En trygg arbeidsplass hvor vi jobber for langsiktig og bærekraftig utvikling av organisasjonen.
- Muligheten til å arbeide i et internasjonalt miljø.
- Gratis kost og losji om bord.
- Fine reiseopplevelser og muligheten til å besøke ulike destinasjoner langs Norges vakre kyst.
- Utviklende, godt og inspirerende arbeidsmiljø med et stort fokus på gjesteopplevelse og profesjonalitet.
- Arbeidsgiver dekker reisekostnader mellom hjemmet og påmønstringshavn innenfor Norden.
Arbeidssted: på et av Havila Kystruten sine skip som går i rute Bergen - Kirkenes - Bergen
Arbeidstid: 1:1-rotasjon med 22 dager på / 22 dager fri.
Om arbeidsgiveren
Havila Kystruten er et norsk rederi med hovedkontor i Fosnavåg. Selskapet seiler den historiske kystruten Bergen – Kirkenes – Bergen, og har rundt 550 ansatte. Rederiet er notert på Euronext Growth Oslo, og største aksjonær er Havila Holding AS i Fosnavåg. Vi har et samfunnsoppdrag og en avtale med Samferdselsdepartementet som legger grunnlaget for vår virksomhet og våre daglige operasjoner. Samfunnsoppdraget vårt skal skape levedyktige kystsamfunn, bidra til verdiskaping i områdene vi opererer, og gi opplevelsesrike kystreiser. Med de mest miljøvennlige passasjerskipene på kystruten skal vi være ledende på grønn teknologi, være en fremoverlent aktør som er villig til å investere i bærekraftig endring, formidle bærekraftig turisme og være en forkjemper for at de gode løsningene som finnes blir tatt i bruk. Slik skal vi bidra med vårt til at 2030-målene blir nådd for Norge.
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 4
- Sted: 0256 Oslo
- Bransje: Butikk og varehandel, Hotell og overnatting
- Stillingsfunksjon: Butikkansatt, Produktsalg, Salg
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
servicekoordinator, butikkdrift, reiseliv, salg, kundeservice
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 386052636
- Sist endret