Servicekoordinator
Academic Work Norway AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Bemanningsbyrå
Vil du jobbe med koordinering og kvalitetssikring i et internasjonalt konsern?
Til en ledende teknologileverandør søker vi nå en servicekoordinator som ønsker å bidra til god samhandling og effektive leveranser. Høres det interessant ut? Da bør du se videre på denne muligheten hos Mettler Toledo Cargoscan!
Mettler Toledo Cargoscan er en ledende global produsent av teknologiske løsninger for dimensjonering, veiing og identifisering til transport- og logistikkbransjen. Målet er at produktene de utvikler skal effektivisere og forenkle deres kunders hverdag.
Nå søker de en servicekoordinator til verkstedet ved deres hovedkontor i Oslo. Her vil du bli en del av kvalitetsavdelingen og fungere som bindeledd mellom kunder, leverandører og produksjonen. I din nye arbeidshverdag vil du ha oppgaver som omhandler behandling av kundehenvendelser, koordinering på tvers av avdelinger , samt tilrettelegging for effektivt arbeid gjennom planlegging og rapportering. Gjennom å bli en del av et erfarent team og få et bredt spekter av oppgaver, tror vi dette kan gi deg gode muligheter for faglig utvikling.
I Mettler Toledo Cargoscan vektlegges godt samarbeid og arbeidsmiljø. De er stolte av sine innovative produkter, og av deres ansatte som hver dag jobber for å levere kvalitet. Miljøet beskrives som "inkluderende og støttende", noe som blant annet gjenspeiles av at du vil få kolleger i alle aldre, med over 16 forskjellige nasjonaliteter.
I første omgang er dette et vikariat på 18 måneder grunnet et internt prosjekt, men det vil være muligheter til forlengelse eller andre oppgaver i bedriften for rett person.
Du blir tilbudt
- Å bli en del av et internasjonalt konsern som er ledende i både utvikling og leveranse av teknologiske produkter. Dette kan også innebære andre spennende muligheter for rett person på sikt
- God opplæring fra erfarne kolleger, der du får tillit og ansvar fra start
- Å jobbe med et globalt nettverk med internasjonal ekspertise og ressurser, noe som kan by på gode faglige utviklingsmuligheter
- Fleksibel arbeidshverdag med mulighet for hjemmekontor, bra kantine med lunsjavtale og arbeidssted med umiddelbar nærhet til kollektivtransport
- Dialog med kunder der du håndterer henvendelser knyttet til blant annet servicejobber, ordre og kreditnota
- Behandle og håndtere klager og avvik, registrere disse og knytte de opp mot service og reparasjoner der det er aktuelt
- Holde orden på varebeholdning og planlegge for effektive leveranser
- Registrere all relevant data i database og ERP-system
- Måle og rapportere KPI-er for serviceaktivitet
- Har relevant utdanning på høyskolenivå eller tilsvarende
- Er flytende i norsk og engelsk, muntlig og skriftlig muntlig
- Kan sikkerhetsklareres etter selskapets krav (luftfartstilsynets bakgrunnssjekk)
Ha erfaring fra minst 3 av følgende områder
- Internasjonal koordinering
- SAP som ERP system
- Navision som ERP system
- Erfaring fra elektronikk- eller mekatronikk- eller optisk produksjon
- Kundehåndtering i verksted
- Jobb i teknologibedrift
- Internasjonal handel
- Prosjektrelatert bransje med koordineringsansvar
For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter:
- Tilpasningsdyktig
- Selvstendig: Du er ansvarsfull og tar initiativ til oppgaver du ser må gjøres
- Kvalitetsbevisst: Du er nøye og pliktoppfyllende i arbeidet ditt
- Strukturert
Som en del av METTLER TOLEDO-gruppen betjener Mettler-Toledo Cargoscan AS kunder over hele verden gjennom deres globale salgs- og servicenettverk. Som en sterk teknologisk leder tilbyr selskapet stabilitet og potensial for spennende karrieremuligheter. METTLER TOLEDO har lenge vært ledende innen innovasjon – ikke bare innen produkter og tjenester, men i deres måte å jobbe på og i alt de gjør.
Om arbeidsgiveren
Vi i Academic Work jobber med å finne karrieremuligheter til young professionals – personer som er i starten av sin karriere eller ønsker å bytte karrierevei.
Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work.
Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.
- Sektor: Privat
- Sted: Ulvenveien 92B, 0581 Oslo
- Bransje: Drift og vedlikeholdstjenester, Industri og produksjon, Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Koordinering, Kundeservice, Teknisk service
Nøkkelord
servicekoordinator, koordinering, kundeservice, logistikk, prosjektledelse