Procurement
PRICEWATERHOUSECOOPERS AS
- Frist 31.1.2025
- Ansettelsesform Fast
Bli forretnings- og teknologirådgiver innen innkjøp!
Vil du være en del av Norges ledende miljø innen innkjøp og effektive verdikjeder?
Hos PwC hjelper vi noen av de største og mest spennende virksomhetene i Norge med å bygge sterke verdikjeder og oppnå lønnsom vekst.
Vi jobber fra strategi til implementering og bruker teknologi som en sentral del av løsningene våre.
Vi ser etter deg som har teknisk forståelse og ønsker å digitalisere og forbedre innkjøpsprosessene for kundene våre!
Om rollen
Som forretnings- og teknologirådgiver innen innkjøp vil du:
- Hjelpe kunder med å modernisere og effektivisere innkjøpsprosessene sine
- Kartlegge behov og tilpasse løsninger basert på kundens forretningsmål
- Arbeide med prosjektledelse og bidra til å optimalisere prosesser
- Implementere og konfigurere innkjøpssystemer ved hjelp av brukervennlige verktøy og god systemintegrasjon
Vi ser etter deg som har:
- 3–8 års erfaring med innkjøpsprosesser og -systemer
- Konsulenterfaring og forstår forretningsprosesser
- Erfaring med prosjektledelse og endringsledelse
- Kjennskap til integrasjoner og implementeringsprosjekter
- Ønske om å utvikle selskaper gjennom forbedring av prosesser og teknologistøtte
Hvorfor velge oss?
Vi er et fellesskap av problemløsere, og vi trenger deg og din kompetanse med på laget! Som del av Commercial and Business Operations blir du en del av et tett sammensveiset team på 40+ konsulenter. I ryggen har du et stort og spennende fagmiljø med over 2000 norske kollegaer på tvers av lokasjoner og fagområder - i tillegg til et ledende internasjonalt nettverk. Med komplekse, varierte arbeidsoppgaver vil ingen dager være like, og støtten, tryggheten og utviklingen i PwC er konstant.
- En av Norges beste utviklingsarenaer i et av landets beste og fremste rådgivningsmiljøer innenfor innkjøp og verdikjedeoptimalisering
- Kombinasjon av teknologi og forretningsutvikling
- Samarbeid med internasjonalt anerkjente markedsledere innen teknologi
- Arbeid med spennende implementeringsprosjekter for ledende aktører i markedet
- Bli en del av et teknisk sterkt team med høy ekspertise innen strategisk innkjøp og forretningssystemer
- Faglig utvikling gjennom kurs, sertifiseringer og muligheten til å jobbe med moderne teknologi <
- Hyggelig miljø, flat struktur og mye ansvar, ingen spisse albuer <
- Ungt miljø med kollegaer som vil litt mer og gjør sitt ytterste for å skape varig endring på virksomheter <
- Mulighet for fleksibilitet og hjemmekontor
- Sosiale og faglige turer med og uten familie
Er du klar for en spennende rolle i et dynamisk team med et sterkt fagmiljø? Vi vil gjerne høre fra deg!
Om arbeidsgiveren
Vi lever av fornøyde kunder og kandidater, som har tillit til vår spesialkompetanse. I bagasjen har vi lang og solid erfaring med volumbaserte leveranser i et marked der kvalifikasjoner og kompetanse er mangelvare, noe som gjør oss rustet for et bredt spekter av oppdrag. For oss er ingen oppdrag for små, for store eller for utfordrende.
Men nok om oss - VI gleder oss til å bli bedre kjent med deg, dine ønsker og behov!
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 5
- Sted: Dronning Eufemias gate 71, 0194 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: IT, IT - programvare, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Konsulent, Rådgivning, Utvikler (generell)
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Innkjøp, Konsulent og rådgivning, Procurement, Rådgiver IKT
Annonseinformasjon
- FINN-kode 386085105
- Sist endret