Bildegalleri
(1/1)
Exoto 1:18 - Modell racerbil - Ferrari 312T / winner 1975 Grand Prix of Italy -
Til salgs3 847 kr
Beskrivelse
Ferrari 312T / vinner 1975 Grand Prix of Italy - Clay Regazzoni #11 / aldri pakket ut (bare for disse bildene)
Da Italias Grand Prix startet, var Ferrari p nippet til vinne Constructors mesterskapet, og Niki Lauda var bare et halvt poeng unna vinne sitt frste verdensmesterskap. Hvilket bedre sted fullfre disse to mesterskapene enn Ferraris hjemmebane p Monza?
Som forventet fylte Ferrariene de to frste startposisjonene med Lauda p stangen og Regazzoni p andreplass. Regazzoni fikk en flott start og tok ledelsen, som han aldri ville gi seg.
Mot slutten av lpet led Laudas bil av sttdempersvikt, og han ble sltt for tredjeplassen av Emerson Fittipaldi. P Monza s Ferrari opp konstruktrmesterskapet, Lauda tok sitt frste verdensmesterskap, og Regazzoni vant den frste italienske Grand Prix for Ferrari siden 1970.
Funksjoner
Gummi-lignende Goodyear racing slicks
Fullt detaljert interir. Uavhengige sikkerhetsbelter i stoff med metallbeslag
Avtakbar deksel
Enestende detaljniv i den flate 12-motoren med full ledning og rr
Fungerende styremekanisme og roterende skivebremser i faste flytende kalipere
Alle racinggrafiner er malt p. Ingen dekaler
Hndmontert av over 250 skalerte presisjonsdeler. Tallrike foto-etsede detaljer
Svrt detaljerte mekaniske komponenter og chassis
Fungerende fjring med ekte spiralfjrer
Designet i skala 1:18. Over 9" lang. Full formstpt kropp
Fantastisk 11-trinns malingsfinish. Spesialbelagt chassis,
Da Italias Grand Prix startet, var Ferrari p nippet til vinne Constructors mesterskapet, og Niki Lauda var bare et halvt poeng unna vinne sitt frste verdensmesterskap. Hvilket bedre sted fullfre disse to mesterskapene enn Ferraris hjemmebane p Monza?
Som forventet fylte Ferrariene de to frste startposisjonene med Lauda p stangen og Regazzoni p andreplass. Regazzoni fikk en flott start og tok ledelsen, som han aldri ville gi seg.
Mot slutten av lpet led Laudas bil av sttdempersvikt, og han ble sltt for tredjeplassen av Emerson Fittipaldi. P Monza s Ferrari opp konstruktrmesterskapet, Lauda tok sitt frste verdensmesterskap, og Regazzoni vant den frste italienske Grand Prix for Ferrari siden 1970.
Funksjoner
Gummi-lignende Goodyear racing slicks
Fullt detaljert interir. Uavhengige sikkerhetsbelter i stoff med metallbeslag
Avtakbar deksel
Enestende detaljniv i den flate 12-motoren med full ledning og rr
Fungerende styremekanisme og roterende skivebremser i faste flytende kalipere
Alle racinggrafiner er malt p. Ingen dekaler
Hndmontert av over 250 skalerte presisjonsdeler. Tallrike foto-etsede detaljer
Svrt detaljerte mekaniske komponenter og chassis
Fungerende fjring med ekte spiralfjrer
Designet i skala 1:18. Over 9" lang. Full formstpt kropp
Fantastisk 11-trinns malingsfinish. Spesialbelagt chassis,
NB: Knappen for å vise hele beskrivelsen har kun en visuell effekt.
Beliggenhet
Catawiki
FINN-kode | 386131434 |
---|---|
Sist endret | 24.12.2024, 13:04 |