ADMINISTRASJONSMEDARBEIDER
Inge S Årstad AS
- Frist 12.1.2025
- Ansettelsesform Fast
ER DU KLAR FOR NYE UTFORDRINGER HOS ET SPENNENDE SELSKAP I VEKST?
Grunnet økende oppdragsmengde er vi på jakt etter en motiverte kandidat, i stilling som Administrasjonsmedarbeider hos oss. På denne linken vil du kunne se vår type arbeid og hva vi leverer. Vi håper dette inspirerer til at du søker hos oss: https://www.youtube.com/watch?v=6cb69NhvBds
Administrasjonsmedarbeider
Vi søker en strukturert og selvstendig administrasjonsmedarbeider til å styrke vårt team. I denne rollen vil du ha en sentral funksjon i administrasjon og støtte av våre daglige operasjoner.
Noen typiske arbeidsoppgaver:
- Oppfølging og koordinering av ordrer og ordrestatus hos kunder og leverandører
- Fakturering og førstelinjebehandling av inngående fakturaer
- Timeregistrering og kvalitetssikring av lønnsgrunnlag, inkludert offshore-timer og tillegg
- Oppfølging av kvalitet, HMS og samarbeid med KS/HMS-ansvarlig
- Behandle fortollingsdokumenter og bistå i Altinn-administrasjon
Kvalifikasjoner:
- Erfaring med administrasjon, fakturabehandling og tilbudsutarbeidelse
- Gode digitale ferdigheter og evne til å lære nye systemer
- Strukturert, effektiv og detaljorientert
- Gode kommunikasjonsevner og evne til å samarbeide med ulike avdelinger
Vi tilbyr:
- En variert og ansvarsfull stilling i et dynamisk arbeidsmiljø
- Konkurransedyktige betingelser og mulighet for faglig utvikling
- Mulighet også for å jobbe 80% i stillingen
På vegne av Inge S Årstad AS, er MOYO Bemanning & Rekruttering AS ansvarlig for mottak og koordinering av alle søkere. Spørsmål og henvendelser vedrørende stillingen rettes til Ole Oftedal på telefon 97059901 eller, Tor Audun Rusdal hos Inge S Årstad AS på telefon 46414042.
Søknad og CV sendes via link på finn.no, eller til: post@moyo.no
Søknadsfrist er: 12/1-25
NB! Ta gjerne en titt på denne videoen (kopier link og lim inn i nettleser), med et kjekt budskap fra en av våre ansatte: https://www.facebook.com/watch/?extid=CL-UNK-UNK-UNK-IOS_GK0T-GK1C&v=1103831970237119
Om arbeidsgiveren
I tillegg til en godt etablert kunde og produktportefølje har vi agentur på flere nye spennende produkter innenfor lagerautomasjon, og det er spesielt i dette fagfeltet vi opplever en økende oppdragsmengde. Vi er også etablert med en avdeling på Østlandet.
- Sektor: Privat
- Sted: VESTRE SVANHOLMEN 5, 4313 Sandnes
- Bransje: Annet, Håndverkstjenester, Industri og produksjon
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Kontorarbeid, Økonomi og regnskap
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
administrasjonsarbeid, ordrebehandling, fakturabehandling, koordinering, kundeservice
Annonseinformasjon
- FINN-kode 386371216
- Sist endret