Daglig leder
Larvik Kommunale Boligstiftelse
- Frist 19.1.2025
- Ansettelsesform Fast
Har du byggeteknisk kompetanse, økonomisk forståelse og erfaring med å lede og forvalte eiendomsprosjekter?
Nåværende Daglig leder går av med pensjon og vi søker derfor etter en ny Daglig leder i 50% stilling som kan videreføre stiftelsens viktige arbeid i årene som kommer. Vi ser etter deg som har erfaring innen eiendom, med byggeteknisk forståelse og som har gode samarbeidsevner.
Ansvarsområder
- Ansvar for ledelse og administrasjon av stiftelsen
- Økonomistyring og rapportering
- Drift og utvikling av eiendomsmassen
- Forvalte økonomi og ressurser i tråd med stiftelsens mål
- Oppfølging av handlingsplaner i tett samarbeid med Larvik kommune og andre relevante aktører
Ønskede kvalifikasjoner
Vi ser etter deg med høyere relevant utdanning innen økonomi, eiendom, byggfag eller lignende. Du må ha erfaring med analyser, økonomistyring og prosjektplanlegging og gjerne kjenne til spesialverktøy som benyttes i eiendom. Som Daglig leder i LKBS må du beherske norsk godt, både muntlig og skriftlig. Du bør ha god digital brukerkompetanse. Relevant erfaring kan kompensere for manglende høyere utdannelse.
Personlige egenskaper
For å lykkes som Daglig leder i Larvik Kommunale Boligstiftelse må du ha gode samarbeidsevner, evnen til å ta riktige beslutninger til riktig tid, og utvise høy etisk standard og integritet. Du må også være sikkerhetsbevisst, ha god kritisk tenkning og være en løsningsorientert problemløser. Du må trives med å jobbe selvstendig og uavhengig, og ta initiativ når det er påkrevet.
Som Daglig leder hos oss vil du ha fleksibel arbeidshverdag med en unik mulighet til å påvirke boligsituasjonen i Larvik kommune.
For mer informasjon om stiftelsen og stillingen, ta kontakt med våre rådgivere Renate Rehn eller Marit Sagen Gogstad i Search People.
Søknadsfrist 19. januar 2025.
Vi ser frem til å motta din søknad!
Søkerlisten er offentlig i henhold til offentlighetsloven. Dersom du ønsker å unntas fra offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Vi vil kontakte deg dersom ønsket om unntak ikke kan imøtekommes.
Om arbeidsgiveren
Larvik Kommunale Boligstiftelse, etablert av Larvik kommune i 1998, spiller en nøkkelrolle i å sikre trygge og tilrettelagte boliger for kommunens innbyggere som står utenfor det ordinære boligmarkedet. Dette omfatter blant annet personer som på grunn av alder, funksjonshemming eller andre årsaker trenger særlig tilpassing av boligen.
Stiftelsen har en boligportefølje på 378 enheter, som spenner fra eneboliger og leiligheter til institusjoner i hele Larvik kommune. Drift og vedlikehold skjer i tett samarbeid med Larvik kommune. Den daglige driften håndteres av en daglig leder i 50 % stilling, mens et politisk oppnevnt styre på åtte personer bidrar i å sikre styring og retning for stiftelsens arbeid.
- Sektor: Offentlig
- Lederkategori: Leder
- Sted: Jegersborggata 9, 3257 Larvik
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Bygg og anlegg, Drift og vedlikeholdstjenester, Eiendom
- Stillingsfunksjon: Forretningsutvikling og strategi, Ledelse, Prosjektledelse
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
eiendom, daglig leder, prosjektplanlegging, eiendomsforvaltning, eiendomsutvikling
Annonseinformasjon
- FINN-kode 386959778
- Sist endret