Sales Administration Coordinator
Frigoglass Nordic AS
- Frist 17.01.2025
- Ansettelsesform Vikariat
Sales Administration Coordinator
Trives du med struktur og liker å jobbe i kulissene for å sikre at alt går på skinner? Frigoglass søker nå en engasjert Sales Administrative Coordinator til et vikariat med varighet til september 2025. Oppstart snarest.
Om rollen
Frigoglass Nordic AS består i dag av totalt 18 ansatte, som er lokaliserte ved kontoret i Sarpsborg. Driften består av 10 kollegaer som er ansvarlige for klargjøring, reparasjon og vedlikehold av kjøleskap på vegne av Frigoglass sine kunder. Kontorstaben utgjørs av 8 ansatte, som jobber med administrasjon, oppfølging av salg/logistikk, samt kundestøtte. I tillegg deler Frigoglass lokaler med søsterselskapet Scandinavian Appliances AS, med sine totalt 9 ansatte.
Frigoglass søker en Sales Administration Coordinator til en sentral backoffice-rolle til sin internasjonale salgsavdeling. Den riktige kandidaten vil være en viktig støttespiller for salgs,- og ordreavdelingen til hovedkontoret gjennom oppfølging av ordre, planlegging, logistikk og andre administrative prosesser. Rollen passer for deg som er detaljorientert og strukturert i ditt arbeid, samtidig som du er en person som trives i en støttende, administrativ funksjon. For å trives og lykkes i Frigoglass er det viktig at du er en lagspiller som samarbeider godt med kollegaer på eget kontor, men også på tvers av landegrenser. Siden Frigoglass har kontorer i flere land, må du være komfortabel med å bruke engelsk som arbeidsspråk, både muntlig og skriftlig. Frigoglass Nordic AS er en bedrift som kombinerer administrativt kontorarbeid, lager og logistikk, og egen «refurbishment-avdeling» som på vegne av kundene klargjør, reparerer og vedlikeholder kjøleskap
Arbeidsoppgaver:
- Ordrebehandling og ordreregistrering
- Prising og oppfølging av ordre
- Innfortolling og koordinering av bilplanlegging sammen med kunder
- Holde orden på lagerstatus og rapportering
- Samarbeid med salgsteamet, inkludert salgssjefene
- Bruk av Excel og selskapets egne ERP-systemer (LN-systemet)
Kvalifikasjonskrav:
- Har erfaring fra kundeorientert og administrativt arbeid
- Har erfaring med Excel og ERP-systemer, gjerne innen logistikk, lager eller ordrebehandling
- Har sterke språkkunnskaper i engelsk, både skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper:
- Du er selvstendig og tar egne initiativ for å løse problemstillinger du møter i hverdagen
- Du er strukturert og nøyaktig, og har et øye for viktige detaljer i ditt arbeide
- Du er sterk i kommunikasjon med andre og bygger gode relasjoner med kollegaer på tvers av landegrenser
- Du er komfortabel med å jobbe i et internasjonalt miljø, hvor mange av dine kollegaer og kunder er lokalisert i andre land
Hva tilbyr vi?
- Et vikariat i Frigoglass med snarlig oppstart, med varighet til 30.09.2025
- Arbeidstid 08 - 16
Hvordan går du frem nå?
Rekrutteringsprosessen administreres av Azets People, og av hensyn til GDPR må alle kandidater søke via kandidatportalen. Der kan du raskt registrere dine kontaktopplysninger og laste opp din CV og motivasjonsbrev.
Ansvarlig rekrutterer er Inger D. Bettum tlf.: 982 17 321, inger.bettum@azets.com
Det er fint om du laster opp en CV som viser oversikt over dine kompetanseområder, og gjerne et søknadsbrev i tillegg. Vi behandler søkere fortløpende!
Velkommen som søker!
Om arbeidsgiveren
Frigoglass Nordic AS markedsfører, selger og vedlikeholder kommersielle kjøleskap til kunder i Norden. Vi er en del av Frigoglass-gruppen, et selskap som har spesialisert seg på å produsere og levere kommersielle kjølere til kunder i hele verden.
Gjennom søsterselskapet Scandinavian Appliances AS utvikler, produserer og markedsfører vi løsninger for oppbevaring av mat og drikke under merkevaren Norcool.
- Sektor: Privat
- Sted: Bredmyra 10, 1739 Borgenhaugen
- Bransje: Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Koordinering
Nøkkelord
Sarpsborg, Østfold, Backoffice, Koordinering, Kontor
Annonseinformasjon
- FINN-kode 387092835
- Sist endret