Ordrekoordinator
Søppelsekk AS
- Frist 20.01.2025
- Ansettelsesform Vikariat
Ordrekoordinator
Internt i Søppelsekk har vi nå ledig vikariat som ordrekoordinator. Dette kan være jobben for deg dersom du er serviceinnstilt og elsker kundekontakt. Hos Søppelsekk ser vi få begrensninger, men mange muligheter. Er du et ja - menneske og mener du kan være vårt viktigste kontaktpunkt? Da ønsker vi å høre fra deg.
Arbeidsoppgaver
- Besvare innkommende samtaler
- Registrere ordrer i vårt system
- Koordinere diverse henvendelser i andre kanaler
- Rapportering
- Diverse forefallende administrative oppgaver
Arbeidstid
7 - 15 mandag til fredag
Personlige egenskaper
- Du er glad i kundekontakt
- Du er serviceinnstilt
- Du er strukturert
- Du har gjerne jobbet i en tilsvarende stilling
tidligere
Vi tilbyr
- Jobb i et uformelt miljø med trivelige folk
- Varierte dager og gode betingelser
- Oppstart med opplæring 3. februar
Søk via linken i annonsen. Kun søkere med cv vil bli vurdert. Ved spørsmål: Ta kontakt med rekrutterer Lars Berge på lars@bergebemanning.no evt. tlf: 466 96 801
Om arbeidsgiveren
Vi er opptatt av å få jobben gjort - derfor søker vi stadig etter nye medarbeidere og kandidater til vårt team.
Vi har god oversikt på arbeidsmarkedet i de fleste bransjer og kan skreddersy løsninger etter våre kunders behov for personell til enhver tid.
Berge Bemanning er medlem i NHO Service Bemanningsbransjen. Som medlem forplikter vi oss til å overholde vedtekter og etiske retningslinjer til bemanningsbransjen som NHO Service har utarbeidet. Bemanningsbransjen i NHO Service har som hovedformål å ivareta den enkelte ansatte og oppdragsgiver og sikre seriøse arbeidsforhold i bransjen.
- Sektor: Privat
- Sted: Hornebergvegen 7a, 7037 Trondheim
- Bransje: Konsulent og rådgivning, Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Koordinering, Kundeservice, Sentralbord
Nøkkelord
orderekoordinator, sentralbord, kontor, administrasjon, sekretær
Annonseinformasjon
- FINN-kode 387132005
- Sist endret