Operasjonell mellomleder Verditransport
Loomis Norge
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Operasjonell mellomleder Verditransport
Som ledende spesialister på kontanthåndtering har vi en viktig rolle i samfunnet
I samfunnet er det en kontinuerlig strøm av kontanter. Det er det vi jobber med, nemlig å forsikre at strømmen av kontanter fungerer. Det betyr at vi er i en stadig utvikling for å tilpasse, utvikle og forbedre våre tjenester. På vår verditransportavdeling er du med på å sikre nettopp at samfunnets kontanter håndteres trygt og effektivt, både for kunder og ansatte. For at forretningsmarkedet i et samfunn skal kunne fungere tilfredsstillende, kreves en friksjonsfri strøm av kontanter. Kjøpere og selgere behøver tilgang til et betalingsmiddel for å kunne handle med tjenester og produkter, og det skal Loomis sikre at det til enhver tid er.
Hvem leter vi etter?
Vi ønsker en som har kjennskap til og erfaring fra operasjonell drift, er utdannet og har erfaring som vekter.
Er dette deg?
• Du har høy arbeidskapasitet, tar mye ansvar og evner å arbeide effektivt i til tider hektiske perioder med korte tidsfrister
• Du er genuint opptatt av å skape gode kundeopplevelser
• Du er løsningsorientert
• Du evner å motivere og engasjere de ansatte
• Du er nøyaktig og strukturert
Kvalifikasjoner:
- Ledererfaring
- Førerkort klasse B
- Plettfri vandel
Oppgaver
Som Operasjonell mellomleder vil du delta i planlegging av drift og ellers optimalisere og effektivisere det operasjonelle ved avdelingen i samarbeid med Regionsleder og Driftsleder. I tillegg må du motiveres av å skape gode resultater i samarbeid med andre, gjennom å være en driftig rollemodell. For å skape gode resultater og videreutvikle driften er vi avhengige av at du er operativ og fysisk til stede på avdelingen.
Ansvar
• Ansvar for at vi til enhver tid leverer i henhold til frister og kvalitet
• Kvalitetssikre at oppgaver utføres i henhold til gjeldende instrukser
• Avvikshåndtering og internrapportering
Personlige egenskaper
• Du har en positiv tilnærming til menneskene rundt deg og til oppgavene som skal løses
• Du tar mye ansvar og har høy arbeidskapasitet
• Du er løsningsorientert
• Du er strukturert og praktisk anlagt og får jobben gjort
Vi kan tilby
• Som ansatt hos oss blir du en del av et sterkt kompetansemiljø med et viktig samfunnsoppdrag
• En forankret kultur hvor personlig integritet, mennesker og service er i fokus
• Godt arbeidsmiljø med hyggelige kolleger
• God opplæring og oppfølging
• Personlige utviklings- og karrieremuligheter
• Ansettelse i et økonomisk solid selskap som er børsnotert, og som stadig utvikler nye forretningsområder for fremtiden
• Lønn etter avtale, samt ordnede ansettelses- og arbeidsforhold
Vil du bli bedre kjent med oss? Les mer her: https://www.loomis.no/
Søknadsfristen er: snarest
Intervju blir gjennomført fortløpende.
Om arbeidsgiveren
I Norge er Loomis en ledende totalleverandør av kontanthåndteringstjenester. Vi har ca. 260 ansatte, mer enn 100 tjenestebiler og et nettverk med 6 avdelingskontorer. Vi har til sammen 3 tellesentraler med strategisk geografisk beliggenhet. Disse sørger for at vi kan tilby sikker og effektiv kontantdistribusjon til banker og næringslivskunder over hele landet. I Loomis etterstreber vi at alle våre medarbeidere arbeider etter våre kjerneverdier; People, Service, Integrity.
- Sektor: Privat
- Sted: Elveveien 54, 3262 Larvik
- Bransje: Politi og sikkerhet
- Stillingsfunksjon: Vakt og sikkerhet
Nøkkelord
VEKTER, SIKKERHET, VAKT, TRANSPORT, VERDITRANSPORT
Annonseinformasjon
- FINN-kode 387258720
- Sist endret