Bildegalleri
(1/1)
Trix H0 - 25323 - Damplokomotiv med tilhengervogn (1) - BR 18.3, full lyd og dyn
Til salgs7 613 kr
Beskrivelse
Trix H0 - 25323 - Damplokomotiv med tender (1) - BR 18.3, full lyd og Dynamic smoke - DB
Damplokomotiv 18 323
Fram til slutten av 1960-tallet var det et ekte ikon p DB-sporene: det enorme ekspresstogets damplokomotiv 18 323, som som en perfekt designet modell har det som skal til for bli en stjerne i Trix H0-programmet. Som en ekstremt kraftig og rask maskin ble den brukt i hele Tyskland frem til 1969 under ledelse av Federal Railways. Den nye Trix H0-modellen er et virkelig hydepunkt i enhver kolleksjon og p ethvert systemsett i den viktige DB-epoken III. Deres opptreden blant de davrende toppmoderne diesel- og elektriske lokomotivene og de utbredte standard damplokomotivene vil skape oppsikt, akkurat som den store modellen en gang gjorde. Med spesielle historier rundt dette tyske lokomotivikonet.
Prototype: Ekspress-damplokomotiv type 18 323 fra Deutsche Bundesbahn (DB) med 2'2 T29.6 kulltender. Tidligere Baden IVh. Testlokomotiv ved Federal Railway Testing Office i Minden. Svart/rd grunnfargeskala. Med Witte rykskjermer og Indusi p frersiden. Skorstein med kaledonsk kant. Driftstilstand rundt 1966.
DCC-adresse: 3
Modell: Med digital dekoder og omfattende lydfunksjoner. Kontrollert hyeffektiv fremdrift med svinghjul i kjelen. 3 aksler drevet. trekkdekk. Lokomotiv og tender i stor grad av metall. Rykinnsats montert som standard, med hastighetsavhengig, dynamisk rykutgang, digitalt omskiftbar. De tredoble frontlysene, som endres avhengig av kjreretningen, fungerer konvensjonelt og kan styres digitalt. Kabinebelysningen, chassisbelysningen og flimringen av brennkammeret kan ogs styres separat digitalt. Belysning med vedlikeholdsfrie varmhvite og rde lysdioder (LED). Justerbar nrkobling med kinematikk mellom lokomotiv og tender. Kinematisk styrt tett kobling med NEM-aksel p tender. Bufferhyde p lokomotiv og tender i henhold til NEM. Minimum tilgjengelig radius 360 mm. Smalere adkomsttrinn under frerhuset er tilgjengelig som erstatning for store radier eller montrer. Stempelstangbeskyttelsesrr, varme- og bremseslanger er ogs inkludert.
Lengde over buffere 27,2 cm.
Digitale funksjoner:
Forsignal
Bruk av ryk
Kjrelyd for damplokomotiv
Lokomotivflyte
Direkte kontroll
Knirkende bremser
Hyttebelysning
skifteflyte
Brannkammer flimrer
Kullskyving og brennkammer
Undervognsbelysning
Vippbart gitter
Luftpumpe
Slipp av damp
vannpumpe
injektor
Tilsett kull
Fyll p vann
Tilsett sand
Sanden
Dirigentens flyte
Skinneforbindelse
Marshall dobbel A-lys
Rangeringsvei + skiftelys
Generator sty
Byttefunksjon
Sikkerhetsventil
Clutch sty
Testet og fungerer
Bilder er en del av beskrivelsen
Lokomotiv har 1 mneds garanti etter kjp.
I tilfelle defekt, returner den gratis innen 1 mned fra Nederland.
Alle pakker sendes registrert og forsikret
Damplokomotiv 18 323
Fram til slutten av 1960-tallet var det et ekte ikon p DB-sporene: det enorme ekspresstogets damplokomotiv 18 323, som som en perfekt designet modell har det som skal til for bli en stjerne i Trix H0-programmet. Som en ekstremt kraftig og rask maskin ble den brukt i hele Tyskland frem til 1969 under ledelse av Federal Railways. Den nye Trix H0-modellen er et virkelig hydepunkt i enhver kolleksjon og p ethvert systemsett i den viktige DB-epoken III. Deres opptreden blant de davrende toppmoderne diesel- og elektriske lokomotivene og de utbredte standard damplokomotivene vil skape oppsikt, akkurat som den store modellen en gang gjorde. Med spesielle historier rundt dette tyske lokomotivikonet.
Prototype: Ekspress-damplokomotiv type 18 323 fra Deutsche Bundesbahn (DB) med 2'2 T29.6 kulltender. Tidligere Baden IVh. Testlokomotiv ved Federal Railway Testing Office i Minden. Svart/rd grunnfargeskala. Med Witte rykskjermer og Indusi p frersiden. Skorstein med kaledonsk kant. Driftstilstand rundt 1966.
DCC-adresse: 3
Modell: Med digital dekoder og omfattende lydfunksjoner. Kontrollert hyeffektiv fremdrift med svinghjul i kjelen. 3 aksler drevet. trekkdekk. Lokomotiv og tender i stor grad av metall. Rykinnsats montert som standard, med hastighetsavhengig, dynamisk rykutgang, digitalt omskiftbar. De tredoble frontlysene, som endres avhengig av kjreretningen, fungerer konvensjonelt og kan styres digitalt. Kabinebelysningen, chassisbelysningen og flimringen av brennkammeret kan ogs styres separat digitalt. Belysning med vedlikeholdsfrie varmhvite og rde lysdioder (LED). Justerbar nrkobling med kinematikk mellom lokomotiv og tender. Kinematisk styrt tett kobling med NEM-aksel p tender. Bufferhyde p lokomotiv og tender i henhold til NEM. Minimum tilgjengelig radius 360 mm. Smalere adkomsttrinn under frerhuset er tilgjengelig som erstatning for store radier eller montrer. Stempelstangbeskyttelsesrr, varme- og bremseslanger er ogs inkludert.
Lengde over buffere 27,2 cm.
Digitale funksjoner:
Forsignal
Bruk av ryk
Kjrelyd for damplokomotiv
Lokomotivflyte
Direkte kontroll
Knirkende bremser
Hyttebelysning
skifteflyte
Brannkammer flimrer
Kullskyving og brennkammer
Undervognsbelysning
Vippbart gitter
Luftpumpe
Slipp av damp
vannpumpe
injektor
Tilsett kull
Fyll p vann
Tilsett sand
Sanden
Dirigentens flyte
Skinneforbindelse
Marshall dobbel A-lys
Rangeringsvei + skiftelys
Generator sty
Byttefunksjon
Sikkerhetsventil
Clutch sty
Testet og fungerer
Bilder er en del av beskrivelsen
Lokomotiv har 1 mneds garanti etter kjp.
I tilfelle defekt, returner den gratis innen 1 mned fra Nederland.
Alle pakker sendes registrert og forsikret
NB: Knappen for å vise hele beskrivelsen har kun en visuell effekt.
Beliggenhet
Catawiki
FINN-kode | 387294145 |
---|---|
Sist endret | 3.1.2025, 18:28 |