Kundeservicemedarbeider
MOVA AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Brenner du for gode kundeopplevelser og liker trening - da er du vår nye kundeservicemedarbeider
I MOVA setter vi treningsglede og fellesskap i sentrum, og er landets raskest voksende treningskjede. Vi samler kundeservice i Oslo med mål om å bygge treningsbransjens beste kundeservice. Du vil jobbe i et kundeservice team med faste ansatte, og også jobbe tett med andre funksjoner som regnskap og marked.
Hva tilbyr vi deg?
- Muligheten til å bygge treningsbransjens beste kundeservice
- Tilrettelagt for personlig utvikling og karriere
- Flott kontor på UIlern med et godt arbeidsmiljø
- Varierte og utfordrende oppgaver som gir en innholdsrik hverdag
Hva går jobben ut på?
- Besvare kundehenvendelser
- Behandle faktura og innbetalinger fra kunder
- Registrere medlemmer i medlemssystemet
- Vinne tilbake kunder som ønsker å si opp medlemskapet
- Andre kunderelaterte oppgaver
- Forbedring av arbeidsprosesser og bruk av systemer
Hvem ser vi etter?
- Du har utmerkede norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
- Du har en interesse for trening og ønsker å lære mer om tjenestene vi tilbyr
- Du er serviceinnstilt og liker å hjelpe andre
- Du har gode datakunnskaper og lærer raskt nye systemer
- Du er strukturert, positiv og løsningsorientert
- Det er en fordel med økonomisk kompetanse
Om arbeidsgiveren
I MOVA setter vi treningsglede og fellesskap i sentrum. Uansett ambisjonsnivå eller treningsbakgrunn, så ønsker vi akkurat deg velkommen. Våre dyktige instruktører veileder deg til å nå dine mål og bli den beste utgaven av deg selv.
Vårt treningsmiljø preges av inkludering, raushet og mangfold. Her kan du være deg selv sammen med inspirerende mennesker.
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Silurveien 2, 0380 Oslo
- Bransje: Helse og omsorg
- Stillingsfunksjon: Kundeservice
Annonseinformasjon
- FINN-kode 387749538
- Sist endret