Prosjektassistent/advokatassistent
Thommessen
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Vil du jobbe i et av Norges ledende advokatfirmaer?
Thommessen er et av Norges fremste forretningsadvokatfirmaer med kontorer i Oslo, Bergen, Stavanger og London. Siden 1856 har vi vært involvert i mange av de mest betydningsfulle oppdragene i norsk næringsliv.
Hos Thommessen setter vi standarden for fremtidens advokatfirma ved å jobbe som ett lag på tvers av ekspertiseområder, og ved å utvikle og implementere innovative løsninger som forenkler og effektiviserer både vår egen og våre klienters hverdag. Å jobbe hos oss betyr å bli en del av et inkluderende og støttende arbeidsmiljø, hvor kollegaer feirer suksesser sammen og støtter hverandre i utfordrende tider.
Vi ønsker å styrke vårt dyktige team av prosjektassistenter og søker deg med 2-3 års erfaring som assistent eller koordinator innen profesjonelle tjenester.
Vil du bli vår nye prosjektassistent/advokatassistent?
Hos oss får du jobbe med noen av bransjens beste advokater innen bank/finansiering og restrukturering, og du blir en del av et solid assistentteam i vår transaksjonsavdeling.
Du vil møte en spennende arbeidshverdag med varierte oppgaver og utfordringer, med god støtte fra leder, teamleder og kolleger. Vi tilbyr kurs og faglig utvikling i ThommessenSkolen og i Thommessens egen prosjektmodell for at alle skal oppleve kontinuerlig kompetanseutvikling.
Å ha det gøy sammen er viktig for oss! Som en del av Team Thommessen har du mulighet til å delta på flere sosiale aktiviteter, som vår månedlige afterwork, sommerfester, julebord, firmaturer, sosiale og faglige samlinger i assistentgruppen og treninger i regi av bedriftsidrettslaget vårt.
Sentrale arbeidsoppgaver for rollen er;
- ferdigstillelse av avtaler og dokumentasjon i finansierings- og restruktureringsprosesser
- utarbeidelse av digitale "Bible of Documents" for transaksjonsavtaler
- administrasjon av VDRs (datarom), inkludert strukturering og tilgangsstyring
- utarbeidelse av profesjonelle presentasjoner til bruk i komplekse saker, rådgivningssituasjoner, kurs og foredrag
- håndtere digital signering med kompleks struktur
- innhenting av dokumentasjon fra ulike databaser og offentlige registre
- noe bistand i arbeid med konkursbo
Ønskede kvalifikasjoner:
- meget gode ferdigheter i norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
- god Adobe-kompetanse og erfaring med digital dokumentbehandling av større dokumenter og dokumentsamlinger
- erfaring med PowerPoint og en sterk interesse for analytisk fremstilling og formidling av budskap
- Excel-kunnskaper vil være en fordel
For å lykkes og trives i rollen bør du ha god struktur, være nøyaktig og pålitelig. Vi jobber ofte med korte frister, så du må trives når det er hektisk og det er press på raske leveranser med god kvalitet. Du har svært gode kommunikasjonsferdigheter, er serviceorientert og samarbeider godt med de rundt deg.
Vi holder til i moderne kontorlokaler i VIA-bygget i Vika, med tilgang til personalrestaurant, egen kaffebar drevet av ErlikKaffe, har topp moderne IT-verktøy og flotte treningsfasiliteter i bygget.
Vi har svært gode pensjons- og forsikringsordninger i tillegg til økonomisk støtte til trening og utstyr til hjemmekontor.
Vi er et raust firma, med et svært hyggelig og inkluderende arbeidsmiljø.
Vi gleder oss til å høre fra deg!
For spørsmål ta kontakt med seniorrådgiver i Adecco Select Hanne Holst på tlf: 23 29 00 00 eller legg inn din søknad i dag.
Søknadsfrist: asap. Søkere behandles fortløpende.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Ruseløkkveien 38, 0116 Oslo
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Juridiske tjenester, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Kontorarbeid, Saksbehandler, Sekretær
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
advokatassistent, advokatsekretær, sekretær, prosjektassistent, dokumentbehandling
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 387755712
- Sist endret