Digital prosessutvikler
Gjensidige
- Frist 19.1.2025
- Ansettelsesform Fast
Er du klar for å gjøre en forskjell?
Brenner du for å skape en brukervennlig og effektiv kundeopplevelse når uhellet er ute og kundene trenger hjelp fra oss?
I Gjensidige er vi dedikert til å engasjere oss i våre kunder og utvikle bærekraftige og kundevennlige løsninger. Vi tror at fremtiden avhenger av hvordan vi forvalter verdiene våre, og vi trenger dyktige mennesker som deg til å bidra til dette viktige ansvaret.
Nå har du sjansen til å ta en rolle i Skade-triben hos oss i Gjensidige!
Vil du være med på laget? Vi søker nå etter en ny kollega som Digital prosessutvikler!
Vi ser etter deg med solid prosesskompetanse, analytiske evner og god kjennskap til skadeforsikring.
Sammen kan vi skape en tryggere og mer effektiv hverdag for våre kunder. Hos oss har du gode muligheter for påvirke og videreutvikle skadeprosessen slik at både kundene og medarbeiderne i Skade får en god og effektiv opplevelse.
Gode grunner til å jobbe i Gjensidige
Visste du at Skadedivisjonen vår består av over 1000 engasjerte kollegaer som daglig jobber med å hjelpe kunden til å håndtere skadene sine? Vi i Digital Prosessutvikling utvikler brukervennlige og effektive digitale løsninger og gode automatiserte skademeldingsprosesser for å styrke og forbedre denne opplevelsen.
Vi bygger også nå en agil organisasjon med sterkt fokus på involvering og engasjement i våre tverrfaglige team og å ta i bruk ny teknologi. Vi har stor tro på at dette vil ta løsningene våre til et nytt nivå og heve standarden betraktelig.
Din hverdag som Digital prosessutvikler
Du vil jobbe i Chapter for Digital prosessutvikling med dyktige kollegaer som har dyp kunnskap om prosesser og digitale løsninger i Skade. Chapter for Digital Prosessutvikling har ansvar for å legge til rette for beste praksis og høy faglig kompetanse på tvers av alle team/squader i Skade-triben.
Alle chaptermedlemmer er fast tilknyttet et team/en squad i Skade-triben med ansvar for definerte produkter og prosesser.
Jobben vil også bestå av å være bidragsyter til og ansvarlig for:
- Automatisering av skadeprosesser
- Sikre kundevennlige skadeløsninger
- Sikre effektive løsninger for skadebehandlere/kundebehandlere?
- Ha ansvar for forretningskvalitet i Skade-triben og teamet/squaden du jobber i
- Kravspesifisere løsninger i teamet/squaden du jobber i
- Testing av løsninger
- Være med å tilrettelegge for bruk av nyeste teknologi, for eks AI
- Fokusere på synergier mellom norske og danske skadeløsninger
Om deg som søker
Vi ser etter deg med erfaring fra skadebehandling og sterk kunnskap på forretningsprosesser. Du vil være en viktig ressurs inn i det enkelte team/squad med å trekke inn innsikt fra forretningen inn i de digitale løsningene. Samtidig må du ha gode kommunikative evner slik at du kan være bindeleddet mellom de tekniske miljøene og forretningsmiljøene.
Det som kommer nå er ikke en liste med absolutte krav, men vi tror du kjenner deg igjen i flere av disse punktene:
- Være genuint opptatt av den gode kundeopplevelsen
- Erfaring med skadeoppgjør og god forretningsforståelse
- God teknisk forståelse
- Erfaring med automatiserte prosesser
- Høyere utdanning på bachlernivå, men vi er åpne for kombinasjoner av kunnskap og erfaring
- Erfaring med eller interesse for agil arbeidsmetoder
Vi er også opptatt av at du skal få sette ditt eget preg på rollen. Det tror vi skjer gjennom nysgjerrighet og læringslyst, og så skal vi tilrettelegge for at du får en god start. Du skal glede deg til å gå på jobb hver eneste dag hos oss!
Hos oss får du
Vi garanterer en arbeidsgiver som bryr seg om sine ansatte og legger til rette for god personlig og faglig utvikling. Vi sørger for at du kan utvikle deg innenfor rollen du allerede har, men også bygge din karriere ved å bevege deg på tvers av organisasjonen.
Vi holder til i flotte kontorlokaler sentralt i Oslo sentrum. Her finner du treningsmuligheter i eget treningsstudio og gymsal, i tillegg til bedriftsidrettslag med for eksempel klatregruppe, turgruppe og fotball, kulturaktiviteter og andre sosiale grupper.
Vi gir deg også muligheten til å jobbe delvis fra hjemmekontor etter avtale. Vi tror på fleksibilitet i arbeidshverdagen, noe vi legger til rette for gjennom gode samhandlings- og arbeidsverktøy.
Du vil også få flere goder, som blant annet spesielt god pensjonsordning, forsikringsordninger med behandlingsforsikring, personalrabatter, firmahytter i inn- og utland, aksjespareordning.
I Gjensidige ønsker vi å gjenspeile bredden av mangfoldet i samfunnet. Oppgavene er varierte, ofte langsiktige og ikke minst samfunnsviktige. Det fineste vi har er felleskapet, og den du er, er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre. Gjennom å være deg selv, og få muligheten til å utvikle ditt fulle potensial, kan du utnytte evnene dine langt bedre.
Se fremover. Skap verdier. Bli en av oss.
Vi gjennomfører bakgrunnssjekk før ansettelse.
Har du spørsmål til stillingen, ta kontakt med:
Mari Therese Schøien, (+47)90678814, Mari-Therese.Schoien@gjensidige.no
Søknadsfrist: 19.01.2025
Om arbeidsgiveren
Gjensidige er et ledende nordisk forsikringsselskap som er et av de største selskapene på Oslo Børs med om lag 3800 medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Baltikum.
- Sektor: Privat
- Sted: Schweigaards gate 21, 0191 Oslo
- Bransje: Bank, finans og forsikring, IT, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Konsulent, Kvalitetssikring, Utvikler (generell)
Nøkkelord
Forretningsutvikling, Skade, Gjensidige, digitalisering, forsikring
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 387759173
- Sist endret