Kundeservicemedarbeider
Tempur
- Frist Vi behandler søknader fortløpende
- Ansettelsesform Fast
Har du talent for service og kommunikasjon?
Vil du hjelpe flere med å sove bedre? Det kan du som kundeservicemedarbeider i Tempur!
Vi søker en kundeservicemedarbeider som skal betjene kunder og forhandlere av Tempur på telefon og e-post. Ditt arbeidssted er hos Tempur Brand Store i Rådhusgata. Du blir en del av et engasjert team som jobber med å finne den perfekte søvnløsningen for sine kunder - alt fra senger og madrasser til puter. Tempurs forhandlere er primært møbelbutikker rundt omkring i Norge, som trenger gode råd og praktisk informasjon fra en Tempur-spesialist.
Kjenner du til Tempur? Tempur er et unikt materiale utviklet fra NASA-teknologi, designet for å tilpasse seg kroppens form og gi optimal støtte og komfort. Produktene, inkludert madrasser og puter, forbedrer søvnkvaliteten ved å redusere trykkpunkter og absorbere bevegelser når man sover.
Som kundeservicemedarbeider blir du en nøkkelperson for Tempur i Norge. Du vil ha oversikt, kontroll, og være en viktig støtte til glede for både kjedens egne Brand Stores og eksterne forhandlere. Med ditt stødige blikk vil dere løfte kundeopplevelsen til å bli enda mer smidig og solid.
Arbeidsoppgaver:
- betjene kunder og forhandlere på telefon og mail
- bestille og følge opp ordre
- ha god oversikt over lagersituasjonen
- være en ressursperson med god og detaljert produktkunnskap
- håndtere servicesaker
- diverse ad-hoc-oppgaver
Vi ser etter deg som:
- setter din stolthet i å ha oversikt, struktur og kontroll
- har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- har gjennomføringskraft - følger dine oppgaver fra A til Å
- jobber selvstendig og fokusert
- kommer med forslag til forbedringer og optimalisering av prosesser
- er lærevillig og ønsker å sette deg grundig inn i produkter og løsninger
Vi tror du er en blid og engasjert kollega, som liker å bidra til et godt arbeidsmiljø. Du er pliktoppfyllende og ansvarsbevisst, og er serviceminded overfor både kunder og kollegaer. Vi tror du har en løsningsorientert og ansvarlig tilnærming til rollen din. Og at du stiller med god arbeidsmoral og sterke samarbeidsevner, både i butikk og i kommunikasjon på mail/telefon.
Din bakgrunn:
- du må å ha erfaring med salg og kundeservice
- du må like å snakke i telefon, og helst ha erfaring med bruk av telefon som arbeidsverktøy
- du har god skriftlig og muntlig formuleringsevne på norsk, og forstår også svensk og dansk
- du må ha kjennskap til og kunnskap om ulike Microsoft-løsninger
Det er fint om du har erfaring med salg eller kundeservice fra f.eks. møbel, kjøkken eller elektronikk. Men har du annen relevant erfaring hører vi gjerne fra deg! Det viktigste er at du er nysgjerrig, lærevillig og har et sterkt ønske om å utvikle både deg selv og virksomheten du jobber i. Du vil få grundig og god opplæring.
Hvorfor velge Tempur som arbeidsplass?
Hos Tempur blir du en del av en global merkevare som hver dag setter sin ære i å forbedre søvnkvaliteten til mennesker verden over. Hos Tempur etterlever de sine verdier – lidenskap, nyskapning, kundefokus og ansvarlighet – i alt de gjør.
Som ansatt i Tempur skal du arbeide for deres visjon: Forbedre søvnen til flere mennesker, hver natt, over hele verden.
Stillingen innebærer primært arbeid på dagtid. Stillingen kan medføre noe reisevirksomhet i forbindelse med opplæring og andre events på kjedens øvrige lokasjoner i Norden. Du vil også få muligheten til å delta på kurs og opplæring for videreutvikling.
Høres dette spennende ut? Da vil vi høre fra deg!
- Eventuelle spørsmål kan rettes til Solveig Kvam (tlf. 958 46 064, solveig.kvam@cappa.no) i rekrutteringsselskapet Cappa.
- Din henvendelse behandles fortrolig, om ønskelig også overfor oppdragsgiver i innledende fase.
- Du kan enkelt laste opp CV og registrere søknad direkte i vårt søknadssystem.
- Søknader behandles fortløpende, så vi oppfordrer til å søke snarest mulig.
- Tiltredelse etter avtale.
Om arbeidsgiveren
Tempur Sealy Norge AS er konsernets norske salgsselskap, med ansvar for å utvikle salget på det norske markedet. Tempur Sealys visjon: Improving the sleep off more people, every night, all around the world.
- Nettverk: Facebook
- Sektor: Privat
- Sted: Rådhusgata 26, 0151 Oslo
- Bransje: Butikk og varehandel, Konsulent og rådgivning, PR, informasjon og kommunikasjon
- Stillingsfunksjon: Butikkansatt, Koordinering, Kundeservice
Nøkkelord
Interiør og møbelsalg, Support, Kontor og administrasjon, Rådgivning, Ordrebehandling
(1/8)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 387806082
- Sist endret