Administrasjonskonsulent
Bergen City Business Center AS
- Frist 31.1.2025
- Ansettelsesform Fast
Vi søker deg som er dyktig med administrasjon, markedsføring og salg, samt god med tall. Er det deg?
Hei på deg!
Vi ser i grunnen etter en alt mulig person. Først og fremst en omgjengelig og trivelig person som tør å by på seg selv. Du er ikke redd eller nervøs for å ta telefoner, både utgående og inngående. Selge våre produkter som er kanskje det aller viktigste, svare på henvendelser, utføre kontor og administrasjonsarbeid, designe enkle nettsider fra templates til våre kunder og føre noe interne regnskap i gode systemer. I tillegg til å ha noe kontroll og egenskaper på de ulike SOME plattformene, samt markedsføring. Holde orden rett og slett.
Vi ser etter deg som har en ståpå-evne og kan ta egne beslutninger, tar ansvar og viser vei. Du har gode holdninger, viser respekt overfor andre og ønsker å bidra til noe godt for de som er rundt deg. Det er deg vi ønsker. Du som gjør en forskjell. En lagspiller. En sparringpartner.
Din holding kan veie opp for manglende fagkompetanse på mye, men ikke alt. Mye kan læres med god motivasjon og høy moral.
Å arbeide på tvers over flere selskaper i selskapsgruppen kan bli aktuelt for rette vedkommende.
Du må både snakke og skrive flytende norsk. Gode norskkunnskaper kreves da en del dokumenter og annonser på SOME skal genereres.
For stillingen kreves sertifikat Kl.B, da noe kjøring i Bergen og omegn kan forekomme.
For oss er det viktig å ha det gøy på jobb. Vi er flinke å ta middager ute, sosialiseres for å skape et godt miljø og mange andre ting.
Mulighet for lederansvar for rette vedkommende.
Vi tilbyr en miks av kommisjonslønn og fastlønn. Det skal være rom for å kunne tjene særdeles godt. Vi tilbyr også gode pensjons og ferieordninger, samt gratis trening på SATS.
PS! Selv om denne jobbannonsen står til 31. januar, vil vi ikke nøle med å ansatte den vi mener er riktig for stillingen innen dess for ikke å miste sjansen for å ansette den riktige kandidaten. Her lønner deg seg å være tidlig ute å søke.
Send søknad sammen med bilde av deg selv og en oppdatert CV. Et lite tips til deg: Hvordan CV'en er fylt ut og hvordan søknadsteksten er skrevet har mye å si for inntrykket vårt. Gjør en innsats.
Om arbeidsgiveren
Bergen Ciry Business Center AS driver med ulike forretningsløsninger for små og mellomstore bedrifter. Målet er å vokse seg stor og vi er på utskikk etter de riktige folkene som skal være med på reisen. BCBC inngår i et konsern som har både hus og hyttebygging i sin portefølje, samt innenfor Sport og idrett med sponsorvirksomhet og management.
BCBC skal være det foretrukne valget for bedrifter som ønsker å outsource kundeservice, forretnigsløsninger, grafisk design og nettsidebygging, regnskap m.m. liggende hos oss.
BCBC er forholdsvis et nytt selskap, men har likefult lang erfaring med tjenestene som tilbys. Målet er å omsette for 5 MNOK i 2025, 8 MNOK i 2026 og 12 MNOK i 2027.
Det skal være begivenhetsrikt å jobbe for BCBC og godt arbeidsmiljø er viktig for oss.
- Nettverk: Facebook
- Sektor: Privat
- Sted: 5014 Bergen
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Internettbaserte tjenester, Konsulent og rådgivning, PR, informasjon og kommunikasjon
- Stillingsfunksjon: Kontorarbeid, Kundeservice, Salg
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Salg, Regnskap, Administrasjon, konsulent, kundeservice
Annonseinformasjon
- FINN-kode 387866842
- Sist endret