Seniorkonsulent
Gjensidige
- Frist 20.1.2025
- Ansettelsesform Fast
Ønsker du å jobbe med tjenestepensjon for små og mellomstore bedrifter?
Gjensidige Pensjonsforsikring er heleid datterselskap av Gjensidige Forsikring ASA. Vi leverer innskuddsbaserte pensjonsløsninger til bedrifter og pensjon og sparing til bedriftens ansatte og andre privatkunder. Vi er opptatt av gode kundeopplevelser og jobber kontinuerlig med å utvikle effektive og moderne tjenester for våre kunder.
I Gjensidige Pensjonsforsikring engasjerer vi oss i kundene våre, og i bærekraftige løsninger. Fremtiden avhenger av at vi forvalter verdiene våre riktig, og vi trenger alltid flinke folk til denne viktige oppgaven. Vil du være med?
I avdeling Kundebetjening Pensjon ønsker vi å forsterke oss med en Seniorkonsulent i bedriftsteamet.
Gode grunner til å jobbe i Gjensidige
I Gjensidige har vi jobbet med å sikre liv, helse og verdier i over 200 år. Du vil være en viktig kollega i avdelingen kundebetjening Privat og Bedrift. Vi er et team med høy pensjonskompetanse og stort engasjement til å hjelpe kundene våre innenfor det viktige området pensjon.
Din hverdag som Seniorkonsulent
Her vil du jobbe med små og mellomstore bedrifter og vil være en støttespiller for nye og eksisterende kunder. Du har allerede erfaring og kompetanse på pensjonsfaget. Vi er ledende i bransjen på bruk av A-melding som kilde for administrering av kundedata, noe vi er stolte av, men det setter krav til deg at du har en god tallforståelse og evne til å kunne se sammenhenger over tid.
Arbeidsoppgaver vil blant annet være:
- Forvalte pensjonsavtaler herunder
- avslutning, det kan være alt fra konkurs, oppsigelser og mislighold av pensjonsavtaler
- virksomhetsoverdragelse, fisjoner og fusjoner
- Behandle data fra A-meldingen som benyttes for å beregne pensjonsinnskudd til medlemmer av pensjonsavtalene.
- Besvare henvendelser fra bedriftskunder
- Bidra til kompetanseheving og opplæring i avdelingen
- Delta i prosjekter på tvers av organisasjonen
Om deg som søker
Vi ser etter deg som er dyktig i kontakt med våre kunder. Du evner å forklare et budskap på enkel og forståelig måte. Det er viktig at du er en lagspiller og at du er opptatt av å skape et hyggelig arbeidsmiljø sammen med dine kollegaer. Du ønsker å være med på å utvikle de beste systemene og kundeplattformene. Du må ha en analytisk tankegang og er teknisk interessert, samt at du evner å sette deg inn i omfattende regelverk som stadig er i endring.
Ønskede kvalifikasjoner:
- Har flere års erfaring fra pensjonsbransjen, fortrinnsvis innen avtaleforvaltning
- Erfaring med Microsoft Dynamics
- Saksbehandling i privat eller offentlig sektor
Personlige egenskaper:
- Kundeorientert og imøtekommende
- Strukturert
- Nysgjerrig på system og måter å effektivisere hverdagen på
- Gode pedagogiske evner
- Evne til å jobbe godt i et team, men at du også klarer å jobbe selvstendig
- Håndtere et høyt arbeidstempo
Vi gjør oppmerksom på at stillingen krever vandelsattest, som blir innhentet før en eventuell ansettelse.
Hos oss får du
Gode muligheter for faglig og personlig utvikling sammen med dyktige kolleger. Et trivelig, dynamisk og kompetent arbeidsmiljø i et solid, framgangsrikt selskap. Du vil få flere goder som blant annet særlig god pensjonsordning, forsikringsordninger med behandlingsforsikring, personalrabatter, firmahytter i inn- og utland, aksjespareordning og sommertid.
Vi holder til i kontorlokaler sentralt i Oslo sentrum. Her har du tilgang til treningsstudio og gymsal, i tillegg til bedriftsidrettslag med for eksempel klatregruppe, turgruppe og fotball, kulturaktiviteter og andre sosiale grupper.
I Gjensidige ønsker vi å gjenspeile bredden av mangfoldet i samfunnet. Oppgavene er varierte, ofte langsiktige og ikke minst samfunnsviktige. Det fineste vi har er felleskapet, og den du er, er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre. Gjennom å være deg selv, og få muligheten til å utvikle ditt fulle potensial, kan du utnytte evnene dine langt bedre.
Se fremover. Skap verdier. Bli en av oss.
Vi gjennomfører bakgrunnssjekk før ansettelse.
Har du spørsmål til stillingen, ta kontakt med:
Espen Aandahl, leder kundebetjening Pensjon, (+47) 924 21 974, espen.aandahl@gjensidige.no
Madeleine Karlsen, fagsjef/teamkoordinator Bedrift, (+47) 476 70 275, madeleine.karlsen@gjensidige.no
Søknadsfrist: 20.01.2025
Om arbeidsgiveren
Gjensidige er et ledende nordisk forsikringsselskap som er et av de største selskapene på Oslo Børs med om lag 3800 medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Baltikum.
- Sektor: Privat
- Sted: Schweigaards gate 14, 0185 Oslo
- Bransje: Bank, finans og forsikring
- Stillingsfunksjon: Konsulent, Rådgivning, Saksbehandler
Nøkkelord
konsulent, pensjon, avtaleforvaltning, pensjonsforsikring, saksbehandling
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 387907267
- Sist endret