Trivselsassistent
Nova Consulting Group AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Vikariat
Vi søker en Trivselsassistent som vil være med og bidra til å lage Verdens beste arbeidsplass!
Nova Consulting Group har en ambisjon om å være verdens beste arbeidsplass, og det forplikter. Vi tar det så alvorlig at vi har hele tre Trivselsansvarlige som jobber med dette. En av grunnpilarene i denne ambisjonen er vår Bistro i Lysgården. Bistroen er samlingsstedet for våre ansatte – og her nyter vi gode lunsjer i godt lag med våre kollegaer, spiser frokost om vi ikke har rukket det hjemme og samles både morgen og kveld for kunnskapsdeling eller andre sosiale eventer.
NOVA holder til i flotte lokaler i Karl Johans gate hvor vi fyller fire etasjer - og dette kaller vi NOVA House. NOVA House har i dag en Trivselsansvarlig som har overordnet ansvar for Bistroen - som eksempelvis frokost, lunsj og ettermiddagssnacks. møteromsservering, kaffestasjoner og annet som er knyttet til trivsel. Vi trenger nå en Trivselsassistent som vil være med og bistå Trivselsansvarlig.
I Bistroen serveres det lunsj til omtrent 70-100 personer hver dag. I tillegg har vi en frokostordning med knekkebrød, litt pålegg, yoghurt, nøtter og bær. Hver fredag stilles vår berømte fredagstralle frem i den sosiale sonen. Her kan de ansatte forsyne seg av ulike snacks, kaker og drikkevarer.
På morgen, ettermiddager og kvelder arrangerer vi ofte samlinger for våre ansatte i Lysgården. Da bistår Trivselsansvarlig og/eller Trivselsassistent med blant annet bestilling og tilberedning av mat.
Typiske oppgaver vil være, men er ikke begrenset til:
- Bistå Trivselsansvarlig med lunsjen hver dag
- Ivareta mat og råvarer
- Ha ansvar for kaffestasjonene (rengjøring av maskiner, påfyll av kaffe, sørge for fersk frukt etc.)
- Ved behov, enkel matlaging av kalde og varme retter
- Bestilling av varer
- Etterfylling av varer til frokostordningen
- Rydde, sette inn- og tømme oppvaskmaskin etter lunsjen
- Etterfylling av varer til frokostordningen
- Møteromsservering
- Bistand ved eventer (tilrettelegging, servering, oppvask etc.)
- Sørge for at Bistroen, møterom og treningsrommet er presentabelt
Hvem ser vi etter:
Du må ha erfaring med matlaging og servering, fra kantine/kjøkken i tillegg til at du er serviceinnstilt, positiv og ønsker å yte god service til våre ansatte. Vi tror du er en person som liker å ta ansvar, er selvstendig og lettlært, samt liker å ha mange baller i luften samtidig. Snakke flytende norsk og er utadvendt.
Hvorfor skal du velge denne stillingen i Nova Consulting Group:
Vi tror at dette er en annerledes stilling innenfor kantine- servicebransjen med spennende oppgaver i et veldig hyggelig miljø. Bistroen er NOVA sitt midtpunkt– og du vil derfor få mulig til å bli kjent med alle de hyggelige menneskene som jobber her.
- Her tilbyr vi et herlig arbeidsmiljø med stor tillit, og masse latter.
- Vi er en sosial gjeng som finner på mye gøy- eks. sommerfest, fredagspils, julebord, Holmenkollstafetten og mye mer. Ta en titt på vår Instagramprofil så får du et innblikk i vår hverdag.
- Vi har nye, flotte lokaler i sentrale Oslo – med blant annet treningsrom som du kan benytte deg av helt gratis.
- Du vil selvsagt kunne benytte deg av vår frokost og lunsjtilbud
Dette er en 80% stilling og arbeidstiden vil i utgangspunktet være fra: 08:00 – 14:00 - men det vil også bli noe kveldsjobbing av og til i forbindelse med diverse eventer.
Høres stillingen interessant ut? Da hører vi gjerne fra deg!
Ta kontakt med Leder for rekruttering i NOVA, Alexander Dybdahl på 98819876 for spørsmål
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Karl Johans gate 16, 0154 Oslo
- Bransje: Event og arrangementer, IT, Storhusholdning og catering
- Stillingsfunksjon: Kjøkken- og kantinemedarbeider, Kokk, Mat og servering
Nøkkelord
Matlaging, Kokk, lunsj, Kjøkkenmedarbeider, Mat og ernæring
(1/7)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 387919622
- Sist endret