Kundeservice
MatvareExpressen AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
MatvareExpressen søker ny medarbeider til Kundeservice
MatvareExpressen i Stavanger har vokst kraftig igjennom de siste årene, helt siden oppstart i 2007, og i 2023 opplevde vi både oppstart på Østlandet, samt børsnotering. 2024 satte vi i gang et enormt prosjekt for automatisering av lager og vareplukking. og dette prosjektet sto fullført septemer med et flunkene nytt Autostore-system, med automatisert plukk på både kjøle og tørr-avdelingen. Vi i MatvareExpressen kjører på videre med høye forventninger til 2025 og ønsker dermed å utvide avdelingen våres med flere støttespillere.
Vi søker derfor en ny medarbeider til kundeservice-avdelingen vår i Stavanger. Arbeidstiden er mandag til fredag, mellom kl 06:30-16:00 (Nøyaktig arbeidstid kan diskuteres nærmere).
MatvareExpressen tilbyr en kjekk, utfordrende, og hektisk jobb på en hyggelig arbeidsplass. Som kundeservice-medarbeider vill arbeidsoppgavene dine bestå av blant annet å ta imot kundehendendelser via telefon og email. Dette innebærer alt fra endring av bestillinger, henvendelser forbundet med leveringer og svare på spørsmål knyttet til tjenestene våres og nettsiden. Stillingen innebærer også administrative oppgaver som å klargjøre ordrebekreftelser og kjørelister til sjåførene, registrering av svinn og kvitteringer, samt diverse oppgaver på kontoret.
Stillingen innebærer tett kontakt med kjøreleder, innkjøper og pakke-koordinator for å møte behovene til kundene våre. Dette kan være alt fra leveringstid, sortiment til andre individuelle ønsker. Du vill også ofte være i kontakt med sjåførene mens de er på ruten for å videreformidle eventuelle endringer eller ønsker fra kunden.
Kundeservice er noe av det viktigste vi driver med hos MatvareExpressen, og det er viktig at vår nye medarbeider setter dette like høyt som oss. Vi ser etter en som har gode ferdigheter innen kommunikasjon og kan tilpasse seg etter omstendighetene. Det må også være en person som er strukturert og klarer å ta til seg mye informasjon, selv når det er travelt og mye å gjøre på. Det er ikke et krav om at du har tidligere erfaring eller kompetanse fra kundeservice. Det viktigste for oss er at du har personlig egnethet.
Kvalifikasjoner:
- Bør ha førerkort kl. B for manuelt gir (Men ikke et krav)
- Serviceinnstilt med gode kommunikasjons evner er særdeles viktig
- Løsningsorientert og praktisk anlagt
- Nøyaktig og strukturert
- Ha god arbeidskapasitet
Vi tilbyr:
- Opplæring og god oppfølging
- En spennende jobb i et voksende selskap
- Mange sosiale sammenkomster og aktiviteter med kollegaer
- Et bra og ungt arbeidsmiljø. Vi jobber mot samme mål og du er en del av et lag!
- Mulighet for å utvikle deg sammen med bedriften
Om arbeidsgiveren
MatvareExpressen selger dagligvarer på nett til bedriftsmarkedet. Vi startet i Haugesund i 2007 og har siden dette ekspandert til Bergen, Stavanger, Kristiansand og Oslo. I 2021 omsatte vi for ca. 100 millioner, i 2022 doblet vi dette til 200 millioner, og i 2023 passerte vi 300 millioner. Vi ble børsnotert i 2023, og i 2024 satset vi stort på full automatisering av lager og vareplukking igjennom innføring av Autostore. Vi i MatvareExpressen kjører på videre med høye forventninger til 2025 og ønsker dermed å utvide avdelingen våres med flere støttespillere. Bli med på laget!
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Gamle Forusveien 12B, 4033 Stavanger
- Bransje: Butikk og varehandel, Storhusholdning og catering, Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support, Kontor og administrasjon, Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
kundeservice og support, administrasjon, ordrebehandling
(1/2)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 388029205
- Sist endret