Kundebehandler kveld
Kredinor AS
- Frist 31.01.2025
- Ansettelsesform Fast
Bli med på reisen mot å bli Norges beste på kundeservice!
Er du student med minst to år igjen av studiene og brenner for kundeservice? Hos oss får du muligheten til å utvikle dine ferdigheter i et moderne og fremtidsrettet miljø! Vi søker dyktige og engasjerte medarbeidere som ønsker å være en del av et dynamisk team med fokus på trivsel, utvikling og kvalitet.
Hvem er vi?
Vi er et selskap som setter mennesker i fokus – både kunder og ansatte. Gjennom solid faglig kompetanse, moderne teknologi og fremtidsrettede løsninger, jobber vi for å bli Norges beste på kundeservice.
Arbeidsoppgaver:
Som kundeservicemedarbeider (deltid) hos oss vil du:
- Besvare henvendelser i våre supportkanaler: telefon, e-post og chat.
- Håndtere fakturaspørsmål på vegne av våre oppdragsgivere på privatmarkedet
- Betjene innkommende og utgående inkassosamtaler med fokus på å finne gode løsninger for betaling av utestående fordringer
Hvem ser vi etter?
Vi ser etter deg som:
- Har minst 2 år igjen av pågående studier (og ingen planer om utveksling de neste to årene)
- Har erfaring med kundeservice eller kundebehandling
- Er flytende i norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig
Personlige egenskaper:
- Strukturert og selvgående
- Har gode formuleringsevner
- Effektiv og målbevisst
- Lærer raskt nye systemer
- Har gode akademiske resultater
Hva tilbyr vi?
- En trygg arbeidsplass med et sterkt etisk verdigrunnlag og fokus på medmenneskelig respekt
- God opplæring og tett oppfølging
- Et dynamisk arbeidsmiljø med høyt engasjement og god takhøyde
- Gode karriere- og utviklingsmuligheter internt
Arbeidstid:
- 50 timer i måneden, fordelt på kveldstid og lørdager
- Mulighet for å jobbe dagtid og utover 50 timer ved behov
Søknadsprosess:
Vi vurderer søknader og kaller inn til intervjuer fortløpende.
Mer informasjon om rekrutteringsprosessen og gode råd til hvordan du kan forberede deg til et intervju hos oss finner du her
Kredittvurdering: Kredinors målsetning er å arbeide for sunne økonomiske løsninger, og våre ansatte er i kontakt med kunder, sluttkunder, samarbeidspartnere og andre instanser. Det er derfor en grunnleggende forutsetning for ansettelse hos oss at du har orden i din personlige økonomi. Betalingsanmerkninger og lignende er ikke forenelig med en ansettelse. I forkant av en eventuell innstilling til stillingen vil det derfor rutinemessig bli foretatt en kredittsjekk.
Mangfold: I Kredinor er vi opptatt av å ha et arbeidsmiljø der alle skal oppleve at de har like muligheter og føler seg ivaretatt. Vi mener at mangfold gir oss bredere perspektiver og gjør oss enda bedre rustet til å løse de oppgavene som kreves og som våre kunder forventer av oss. Vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb i Kredinor uavhengig av alder, kjønn, etnisk bakgrunn og funksjonsevne.
Søk nå – vi gleder oss til å høre fra deg!
Om arbeidsgiveren
Selskapet har en bred tjenesteportefølje med bransjeledende løsninger innenfor fakturering, betaling og inkasso til bank og finans, energibransjen, handel, offentlig sektor, telecom og parkering.
Vi tilbyr effektive og tilrettelagte løsninger for våre oppdragsgivere, slik at de får betalt for sine krav. Samtidig sikrer vi at det skjer på en omtenksom og smidig måte for kunder i en utfordrende økonomisk situasjon, eller som bare har glemt å betale i tide.
We help you make it!
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 3
- Sted: Sjølyst plass 3, 0278 Oslo
- Bransje: Bank, finans og forsikring
- Stillingsfunksjon: Kundeservice
Annonseinformasjon
- FINN-kode 388305313
- Sist endret