Mottaksmedarbeider (stillingsprosent) - Eplehuset Servicesenter Oslo
Eplehuset
- Frist 2025-02-13
- Ansettelsesform Fast
Er du den som alltid hjelper familien med teknologi?
Har du en unik evne til å redde familiens teknologiske kriser? Er du den som alltid får iPhonen til onkel til å fungere igjen? Da kan du være vår nye stjerne!
Vi ser etter deg som liker problemløsning og som trives godt med å hjelpe andre. Vi mener at alle fortjener god service, og for å skape gode opplevelser ser vi nå etter en ny kollega til kundemottaket på vår største avdeling!
Her vil du bli del av et team på 7 mottaksmedarbeidere, som alle følges tett opp av mottaksleder. Vår nye kollega vil være en verdsatt medarbeider, og spille en sentral rolle i arbeidet med å skape gjentakende betydningsfulle opplevelser gjennom problemløsning og dialog.
Arbeidsoppgaver og ansvarsområder:
- Du vil jobbe mye med å yte teknisk bistand og støtte/opplæring på Apples produkter
- Du vil jobbe med å ta imot og registrere kunders produkter til service
- Du vil gjennomføre supportsaker og jobbe for å løse kundens utfordringer
- Du vil være ansvarlig for å yte god kundeservice og sikre at kundene er ivaretatt gjennom serviceløpet hos oss
- Du vil jobbe med Eplehusets produkter og tjenester, i tillegg til Apples innovative sortiment
- Være en aktiv deltaker i mottakets daglige drift, inkludert renhold, varemottak og vareeksponering
For å trives hos oss, tror vi at du:
- liker å møte nye mennesker og er serviceinnstilt
- er engasjert og løsningsorientert i de utfordringene som blir presentert for deg
- har en interesse for Apple og teknologi, og er interessert i å holde deg faglig oppdatert
- kan være en ambassadør for selskapets verdier: kunnskap, inspirasjon, begeistring og miljø
- evner å prioritere mellom forskjellige arbeidsoppgaver, er strukturert og har god tidsstyring
- er fleksibel og tilgjengelig for å jobbe i våre åpningstider
Hvorfor skal du velge oss?
- Hos oss får du ta del i en ambisiøs og fremoverlent bedrift som investerer i våre ansatte.
- Du vil få grundig opplæring gjennom Eplehusets opplæringsløp; Verdiskolen, og tilgang til Apples egne kursdatabase
- Vi arrangerer vår egen musikkfestival hvor vi samler alle ansatte en gang i året
- Vi har en personalklubb som brukes på sosiale arrangementer
- Gode ansatt- og familierabatter på fantastiske produkter
- Du vil få jobbe med en sterk og kjent merkevare, og spesialisere deg på support
Hos oss verdsetter vi forskjellene og styrkene, og arbeider målrettet for å oppnå høy kundetilfredshet. På servicesenteret vårt møter vi alle slags mennesker hver dag, og vi ønsker at våre ansatte skal gjenspeile mangfoldet i samfunnet. Vi tror at et team med forskjellige bakgrunner og erfaringer hjelper oss med å forstå og hjelpe kundene våre bedre, og dermed skape betydningsfulle opplevelser for alle som besøker oss. Derfor oppfordrer vi alle, uansett kjønn, etnisitet, religion, seksuell orientering, funksjonshemming eller alder, til å søke.
Spørsmål til stillingen kan rettes til mottaksleder Tobias Lystad, på tobias.lystad@eplehuset.no.
Oppstartsdato: Etter avtale
Om arbeidsgiveren
Eplehuset er sertifisert som Apple Premium Reseller, Apple Authorised Service Provider og Apple Authorised Eduaction Specialist. Vi har hovedkontor i både Trondheim og Oslo.
Vi har som mål at det skal oppleves positivt å ha Eplehuset i nærheten av seg og vi skal være bevisst vårt fotavtrykk. Et mål som aldri vil være 100% fullført, men som vi har troen på hjelper oss til å hele tiden forbedre oss og oppmuntre hverandre til å gjøre mer.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Storgata 1, 0155 Oslo
- Bransje: Butikk og varehandel, Elektronikk
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support, Kundeservice
Annonseinformasjon
- FINN-kode 388315243
- Sist endret