Personalkonsulent
Avinor AS
- Frist 21.01.2025
- Ansettelsesform Engasjement
På utkikk etter verdifull erfaring ved siden av studiene?
Operativ HR er en organisatorisk kunde- og servicefokusert støtteenhet, som skal levere effektive og standardiserte HR tjenester og lønn til hele konsernet, i direkte interaksjon med våre kunder. Vi satser aktivt på kontinuerlig forbedringsarbeid og effektivisering innen våre ansvarsområder. Vi jobber målrettet med å ta i bruk ny teknologi for å effektivisere og forbedre Avinor og har stor tro på samspill mellom teknologi og mennesker for å løse Avinors samfunnsoppdrag best. Vi går en spennende tid i møte med implementering av nytt HR system og ser etter deg som er nysgjerrig, lærevillig og som søker praktisk erfaring ved siden av studier.
Arbeidsoppgaver
- Registrering og oppdatering av data i HR-system
- Annonse- og søknadsadministrasjon ved bruk av rekrutteringssystem
- Arbeidskontrakter - produksjon, utsendelse, arkivering og registrering
- Utarbeide brev/korrespondanse etter behov
- Kontroll av registrerte reiseregninger for riktig utbetaling og innberetning
- Bidra til at lover, avtaler og bestemmelser følges opp og etterleves blant ansatte og ledere
- Yte service ovenfor selskapets ansatte og ledere
- Ved behov delta i andre arbeidsoppgaver og leveransen innad i avdelingen
Kvalifikasjoner
Vi ser etter deg som har påbegynt studier innen fagfeltene HR, lønn eller økonomi og administrasjon og ønsker en deltidsjobb i kombinasjon med studiene. Vi ser for oss at du vil jobbe fysisk på Gardermoen, innenfor normal arbeidstid. Vi er fleksible og tilpasser avtalt arbeidstid til din timeplan.
De viktigste kvalitetene for å lykkes i denne stillingen er struktur, nøyaktighet og lærevilje. Du skal trives med rutinepreget arbeid og samtidig evne å se sammenhenger i organisasjon, arbeidsflyt og data. Du vil bli en del av et ekstremt kompetent og kunnskapsrikt team der kunnskapsdeling, veilede og støtte står sentralt.
Nysgjerrighet, lærevilje og personlig egnethet vil veie tyngre enn erfaring innen fagfeltet.
Som person bidrar du til trivsel, har god gjennomføringsevne, er nysgjerrig og selvstendig. Du har godt med arbeidskapasitet og evner å sortere og prioritere arbeidsoppgaver. Du stiller med glimt i øye, smil om munnen og pågangsmot.
Ønsker du en arbeidshverdag med engasjerte kolleger som verdsetter lagarbeid og arbeidsmiljø? Søk i dag, vi ser frem til å lese din søknad.
Om arbeidsgiveren
Vi er cirka 2800 ansatte som sammen driver 43 flyplasser i Norge – og sørger for at nesten 50 millioner passasjerer kommer seg trygt opp i luften og ned igjen. De fleste nordmenn, og de som kommer på besøk til Norge tenker ikke så mye over Avinor, men bruker nesten alle tjenestene våre i forbindelse med flyreisen – og takket være disse kan vi opprettholde et stort nettverk av også mindre lønnsomme flyplasser gjennom tax free-salg, parkering og avgifter for å oppholde seg i norsk luftrom. Vi kaller dette for Avinormodellen – og den bidrar til at folk som bor i utkantstrøkene også får kort vei til jobb, sykehus, utdannelse og så videre, takket være finansiering fra de større flyplassene.
Avinor er en viktig brikke i å gjøre luftfarten grønnere og bærekraftig på sikt. Vi jobber tett med miljøorganisasjoner, er sentral i utviklingen av bærekraftig flydrivstoff og elektriske fly. Dette er avgjørende for vår overlevelse, og et fantastisk spennende område som omhandler innovasjon og samarbeid med mange spennende partnere. Vi jobber også målrettet for fossilfri egendrift.
For at Avinor skal fortsette å levere tjenester og produkter i verdensklasse, må alle være med å utvikle dem. Derfor sier det seg selv at alle typer medarbeidere er ønsket hos oss, uavhengig av bakgrunn, legning, etnisitet, religion, funksjonsevne og alder. Her skal alle føle seg velkomne!
Avinor er underlagt offentlighetslovens bestemmelser om rett til innsyn i søkerlister. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må du opplyse om dette i søknaden, med en begrunnelse for hvorfor du mener det er grunnlag for unntak. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, men du vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.
Vi gjennomfører bakgrunnssjekk av aktuelle søkere for å verifisere opplysninger som fremgår av CV, vitnemål og annen dokumentasjon. Denne bakgrunnssjekken vil kunne bli gjennomført av vår samarbeidspartner og gjennomføres ikke uten samtykke fra søkeren. Aktuelle søkere vil motta nærmere informasjon om dette.
- Sektor: Offentlig
- Sted: Edvard Munchs veg, 2061 Gardermoen
- Bransje: HR, organisasjonsutvikling og rekruttering, Offentlig administrasjon, Organisasjoner
- Stillingsfunksjon: HR, personal og rekruttering, Kontor og administrasjon, Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Student, HR, System, Deltid, Økonomi
Annonseinformasjon
- FINN-kode 388324781
- Sist endret