Prosjektleder
Ipsos AS
- Frist 31.1.2025
- Ansettelsesform Fast
Ipsos søker prosjektleder til markedsstrategi og omdømme team
Motiveres du av å jobbe med utvikling av sterke merkevarer og fremtidens omdømmemålinger? Vil du være med på å skape morgendagens innsikt om marked og forbrukere i et av verdens mest innovative analyseselskaper?
I Ipsos bistår vi våre kunder med å styrke deres merkevarer gjennom innsikt fra markeds- og opinionsundersøkelser. Nå søker vi etter en ny prosjektleder med erfaring og interesse for samfunnsutvikling, selskapers omdømme og markedsstrategi.
I denne rollen vil du ha ansvar prosjektledelse og rapportering på en av våre største internasjonale kunder innen energisektoren.
I avdelingen markedsstrategi og media blir du del av vårt sterke ekspertteam som samarbeider bredt både lokalt og globalt. Rollen rapporterer til Brand Research Director og inngår i et sterkt kundeteam som jobber med markedsinnsikt for store offentlige og private samfunnsaktører.
Arbeidsoppgaver:
· Ansvar for prosjektledelse, oppfølging av datainnsamling, rapportering og formidling av resultater i tett samarbeid med rådgivere og prosjektledere både i Norge og i utlandet
· Prosjektstyre, gjennomføre og rapportere oppdrag i samarbeid med kundeteamet
· Være en ressurs og fagperson innenfor omdømme og markedsstrategi
Ønskede kvalifikasjoner:
· Relevant høyere utdanning fortrinnsvis innen samfunnsvitenskap, økonomi eller lignende
· Erfaring og interesse for metode og gjennomføring eller bruk av markedsanalyse. Kunnskap og erfaring med kvantitativ metode er en fordel
· Erfaring med prosjektarbeid og god forretningsforståelse
· Kunnskap og interesse for omdømme og markedsstrategi
· Meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
Egenskaper:
· Stor interesse for markedsanalyse, samfunnsutvikling og markedsstrategi
· Strukturert, nysgjerrig, analytisk, initiativrik og fremoverlent
· Kommersiell og resultatorientert
· Tilpassingsdyktig, med evne til å jobbe med flere prosjekter i ulike faser samtidig
· Selvstendig og samtidig teamorienter med gode samarbeidsevner
· Digital oppdatert, med interesse for nye teknologiske løsninger
Hva du får tilgang til
Ipsos er verdensledende når det gjelder merkevareinnsikt og du vil inngå i et globalt nettverk med eksperter fra mer enn 90 land som deler inspirasjon og erfaring. Du vil få tilgang til en solid metodisk verktøykasse av validerte og velutprøvde modeller. Vi har innovative løsninger for datafangst som IpsosDigital og du får din egen AI-assistent – IpsosFacto.
Vi vet at mangfold skaper bedre resultater, og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke.
Vil du vite mer om stillingen, ta gjerne kontakt med Tove Larsen. Tiltredelse etter avtale. Søknader vurderes fortløpende, så søk gjerne i god tid før fristen 31.01.25
Om arbeidsgiveren
Ipsos er et av verdens største markedsanalyseselskaper og for tiden det eneste som primært ledes av markedsanalytikere, rangert som nr. 1 blant full-service markedsanalyseorganisasjoner i fire år på rad. Med over 75 forskjellige datadrevne løsninger og tilstedeværelse i 90 markeder, samler Ipsos analyse-, implementerings-, metode- og fagområdeeksperter fra hele verden, og setter sammen tematiske og tekniske eksperter for å levere markedsanalyse og innsikt av topp kvalitet. Enkelt sagt hjelper vi de største selskapene med å løse noen av deres største problemer, og betjener mer enn 5000 kunder over hele verden ved å tilby markedsanalyse, data og innsikt om interessentene deres. Og vi er stolte av å dele at vi har mottatt vår Great Place to Work-sertifisering for 2022&2023!
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Sjølyst plass 2, 0212 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Markedsanalyse
- Stillingsfunksjon: Analyse, Prosjektledelse
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
Markedsanalyse, Prosjektledelse, Samfunnsutvikling, Kvantitativ metode
Annonseinformasjon
- FINN-kode 388339456
- Sist endret