Administrasjons- og økonomimedarbeider
Ecovis Accounting Norway AS
- Frist 17.02.2025
- Ansettelsesform Fast
Administrasjons- og økonomimedarbeider til ECOVIS Accounting Norway i Moss
Bli en del av vårt team i ECOVIS Accounting Norway!
Er du en strukturert og engasjert person som trives med varierte oppgaver? Ønsker du å bidra i en dynamisk arbeidsplass med høy faglig kompetanse og en kultur preget av samarbeid og kvalitet? Da kan denne stillingen være for deg!
Om oss
ECOVIS Accounting Norway har fokuset og kjernekompetanse innen regnskap og rådgivning.
Vi arbeider med kunder som omsetter fra NOK 4 til 50 millioner, inkludert norske selskaper og internasjonale konsern. Mange av våre kunder er børsnoterte selskaper i utlandet, og vi har bred erfaring med prosjektregnskap og konsernrapportering.
Som følge av vår vekst søker vi nå en pålitelig og engasjert administrasjons- og økonomimedarbeider til vårt kontor i Moss.
Hva innebærer rollen?
Vi ser etter en strukturert og effektiv kollega som trives med å skape orden i en variert og hektisk hverdag. Som administrasjons- og økonomimedarbeider vil du bli en nøkkelperson som sørger for at våre ansatte har alt de trenger for å utføre sine oppgaver.
Du vil ha ansvar for både interne oppgaver og oppgaver rettet mot våre eksterne kunder. Denne rollen passer perfekt for deg som liker varierte arbeidsdager og har en positiv innstilling til å bistå på flere fronter.
Dine ansvarsområder inkluderer:
- Administrere lønnskjøring og beregne overtid, fakturere og følge opp purring og inkasso.
- Håndtere ferie- og fraværssøknader.
- Bokføre regnskap for ECOVIS Accounting Norway internt.
- Bokføring og lønnskjøring for utvalgte eksterne kunder.
- Ansvar for innkjøp av mat og kontorrekvisita, samt holde orden på kontoret.
Vi ser etter deg som er:
- Erfaren innen lønns- og regnskapsoppgaver.
- Initiativrik og trives med varierte arbeidsoppgaver.
- Serviceinnstilt og løsningsorientert med evnen til å sikre kvalitet i en hektisk hverdag.
- Dyktig til å kommunisere på både engelsk og norsk, da vi har mange utenlandske kunder.
- Strukturert og god til å prioritere.
Vi bruker PowerOffice Go og det er en fordel om du kjenner til dette systemet.
Hva tilbyr vi?
- En variert og meningsfylt arbeidshverdag.
- Gode muligheter for personlig og faglig utvikling.
- Et støttende arbeidsmiljø med fokus på samarbeid.
- Ansvar for egne oppgaver og mulighet til å påvirke din egen arbeidshverdag.
Høres dette Interessant ut? Søk på stillingen. Har du spørsmål, kan du ta kontakt med Ann Christin Winger Byhrø hos People4you på telefon 977 81 360 eller Stanislava Vasileva på telefon 975 60 107.
Om arbeidsgiveren
ECOVIS International er et ledende globalt konsulentfirma med opprinnelse i det kontinentale Europa. Vi består av 8 500 mennesker som opererer i 80 land. Fokuset er på rådgivning og kjernekompetanse innen skatterådgivning, regnskap, revisjon og juridisk rådgivning.
ECOVIS i Norge består i dag av et team på 22 eksperter som i over 20 år har tilbudt tjenester til internasjonale og lokale selskaper og konsulenter som driver virksomhet i Norge. Våre tjenester omfatter alt fra rådgivning og etablering av selskaper til arbeidstillatelsessøknader, MVA, lønn, regnskapsføring og å opptre som arbeidsgiver for konsulenter. Vårt spesielt fokus rettet mot internasjonale virksomheter som opererer i Norge har over tid medført at vi har bygget opp og styrket fagmiljø innen komplekse utfordringer man vil møte i det norske markedet.
- Sektor: Privat
- Sted: Vestre Kanalgate 6, 1516 Moss
- Bransje: Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Økonomi og regnskap
Nøkkelord
Regnskapsmedarbeider, Administrasjonsmedarbeider, Lønnsmedarbeider, Sekretær, Regnskap
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 388357763
- Sist endret