Førstelinje Support
Academic Work Norway AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Bemanningsbyrå
Har du IKT fagbrev og ser etter ny jobb? Bli en del av Atea!
Vi ser etter deg som har fagbrev innen IKT og trives med å hjelpe brukere med tekniske problemer. Bor du i Oslo og ser etter ny jobb? Vi ser nå etter flere IT-medarbeidere til vår kunde Atea!
Om stillingen
I denne stillingen vil du hjelpe kunder med tekniske problemstillinger. Arbeidsoppgavene vil variere og arbeidestempoet er høyt. Målet til avdelingen er å løse 90% av alle incidenter ved første kontakt. Din rolle er å være kvalitetsbevisst og en ryddig problemløser som hjelper kunden via fjernstyring, telefon, email og fysisk ved kontoret. Du vil være en faglig støtte for teamet og du vil møte varierte problemstillinger. Kunden i den andre enden er avhengig av deg og din kompetanse for å få flyt i sin arbeidshverdag.
Hos ATEA verdsetter vi samarbeid og ser for oss at du som ansatt ikke nøler med å spør om hjelp når du trenger bistand. Slik vil vi sikre god informasjonsflyt og utvikling av ansatte gjennom kunnskapsdeling internt i teamet.
Arbeidsmiljøet er bra og teamet man blir en del av er en liten, mangfoldig og trivelig gjeng. Ved starten i din karriere ved Atea kan vi kan garantere deg mye moro underveis.
Arbeidsoppgaver
- Jobbe med Active Directory, Exchange, O365, Citrix og diverse RDM-verktøy
- Sitte onsite hos en av Atea sine kunder
- Ticket-håndtering i CRM verktøy som inkluderer korrekt registrering og avtalehåndtering
- Utføre generell support via telefon, chat, mail og fysisk ved kontoret
Vi søker deg som
- Har fagbrev i IKT-driftsfag eller IKT-servicefag, eller annen relevant utdanning
- Har gode norskkunnskaper både skriftlig og muntlig
- Har plettfritt vandel/politiattest
- Har kjennskap til Active Directory og Office 365
- Trives å fikle med IT-utstyr
For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter:
- Samarbeidende
- Strukturert
- Selvstendig
Vår rekrutteringsprosess
Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work.
Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.
Om arbeidsgiveren
Atea er spesialister i IT-infrastruktur og vi bruker kompetansen vår til å forme en bedre fremtid. Atea har kontorer i syv land i Norden og Baltikum med rundt 7000 medarbeidere. Atea er den tredje største leverandøren av IT-infrastruktur i Europa. I Norge er vi omlag 1700 medarbeidere fordelt på 24 kontorer fra Hammerfest i nord til Kristiansand i sør. I Atea jobber noen av Norges fremste innen sitt fagfelt og vi har høye ambisjoner. Vi lover deg et godt arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer, samt relevante og krevende utfordringer som tar oss ett hakk nærmere en verden hvor teknologi er til for å gjøre livet enda bedre. Du vil også få muligheten til å utvikle deg personlig og profesjonelt.
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 6
- Sted: 0194 Oslo
- Bransje: Drift og vedlikeholdstjenester, IT, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support, Drift/Operations, IT-support
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
ikt, teknisk support, ticket håndtering, fagbrev ikt, brukerstøtte
Annonseinformasjon
- FINN-kode 388799753
- Sist endret