Skaderådgiver Eiendom
Storebrand
- Frist 3.2.2025
- Ansettelsesform Fast
Vil du bli en av våre nye medarbeidere i Oppgjør Eiendom?
Storebrand Forsikring vokser i rekordfart og tar stadig nye, viktige steg for å sikre vekstambisjonene våre. Nå ønsker vi å styrke vårt kompetente Eiendomsteam i Oppgjør med flere engasjerte og motiverte medarbeidere. I Oppgjør Eiendom er hovedoppgaven å lose kunden trygt igjennom skadesaken og sørge for at kundene får en best mulig opplevelse når de har fått skade på huset eller inventar i huset. Vi er en avdeling med god bredde i både erfaring, alder og bakgrunn.
Vi har kunden i fokus og jobber hver dag for å gjøre oppgjørsprosessen enkel og smidig, både om du arbeider med frekvensskader eller om du er en fagspesialist på de store bygningsskadene. Selv om vi er langt fremme på enkelte områder innen automatisering har vi ikke glemt at telefon fortsatt er ett viktig verktøy når kundene våre har noe de lurer på. Viktigst for oss er at vi leverer førsteklasses kundeopplevelser der kunden ønsker å treffe oss.
Da vi vokser i både privat- og SMB markedet ser vi etter både deg som har lang og bred erfaring og deg som nettopp har gjort deg kjent med faget.
Hvordan vil din arbeidshverdag se ut?
- Du vil ha tett dialog med våre samarbeidspartnere. Koordinere og styre parter som takstmenn og kunden gjennom gode prosesstyringsverktøy.
- Bidra til at kundereisen blir best mulig
- Du vil håndtere saksbehandling av bygning og/eller innbo skader for privatkunder og også ett stadig voksende næringssegment.
Hvem er du?
Vi ønsker ikke å plassere noen i bås, men ser for oss at du har gjennomført høyere utdanning og har arbeidserfaring. Vi ønsker oss både deg som har solid forsikringsfaglig bakgrunn og bred innsikt i forsikringsproduktene vi betjener, men også deg som er fersk i faget og liker travle dager og frekvens. Viktigst er at du motiveres av samarbeid, effektivitet og kvalitet i en travel hverdag med mange baller i luften.
Er det å hjelpe andre og skape fremdrift viktig for deg har du ett godt utgangspunkt for å lykkes i stillingen. Innimellom går det virkelig unna og da kan det være en fordel å ha evnen til å holde hodet kaldt og være flink til å prioritere. Det å forholde seg til gitte rammer, men allikevel ha mulighet for å kunne ta egne vurderinger er noe som du vil komme borti hver eneste dag. Litt glad i dypdykk, men kjenner dine begrensninger i forhold til prioritering da har du akkurat passe dose med nysgjerrighet.
Fordi kundene er det viktigste vi har, er det avgjørende at du har gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner.
Hvorfor velge Storebrand?
Hos oss får du rom til å ta plass og din mening hørt. Det tilrettelegges for personlig utvikling og læring gjennom kontinuerlig kompetanseutvikling i form av faggrupper, konferanser, kursing og innovasjonsdager.
Vi tror på verdien av å ha forskjellige perspektiver og bakgrunner i organisasjonen vår, og jobber derfor aktivt for å skape et sosialt miljø som er inkluderende og mangfoldig. Vi har fått annerkjennelse for dette arbeidet blant annet ved tildelingen av SHE-index prisen i 2023 og i 2024, en likestillingsindeks som måler og sammenligner kjønnsbalansen i selskaper.
Vi holder til på Lysaker, sentralt plassert i nærheten av kollektivtransport, og med god kapasitet på sykkelparkering og garderober. Vi er også opptatt av din helse og har helseforsikring som sørger for at du er svært godt ivaretatt. Kontoret vårt huser også kiropraktor/fysioterapeut og et bredt spekter av treningsmuligheter gjennom velutstyrte treningsrom og egen gymsal.
Videre vil du som ansatt få glede av meget god pensjonsordning, gunstige forsikringer i tillegg til subsidiert ansattlån for boligkjøp.
Spørsmål til stillingen? Ta kontakt med Mats Sæterkvist, Leder Oppgjør Eiendom og Reise, på mats.saterkvist@storebrand.no.
Søknadsfrist 03.02.2025. Kandidater vil bli vurdert fortløpende.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Storebrand samarbeider med Semac for bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Bakgrunnssjekken utføres etter samtykke fra deg som søker og innebærer at vi verifiserer CV og annen søknadsdokumentasjon i forbindelse med ansettelsen. I forbindelse med bakgrunnssjekk må politiattest fremlegges for stillinger som krever autorisasjon og/eller godkjenning av egnethet.
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Professor Kohts vei 9, 1366 Lysaker
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Internettbaserte tjenester, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Rådgivning, Saksbehandler
Nøkkelord
forsikring, privatmarked, bygningsskade, oppgjør, innbo
Annonseinformasjon
- FINN-kode 388814308
- Sist endret