Customer Service Advisor
Ayvens Norge AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Vi søker to Customer Service Advisors til Ayvens Norge AS
Ayvens Norge søker etter to motiverte og serviceinnstilte kunderådgivere til å betjene våre kunder og deres bilbrukere i Quote & Order-teamet. Interesse for og kunnskap om bil og bilmarkedet er en fordel, men ikke et krav.
Som Customer Service Advisor har du en viktig rolle som bedriftens ansikt utad. Din evne til å skape høy kundetilfredshet på en effektiv måte er viktig i denne rollen. Du bør trives med et høyt arbeidstempo i hverdagen.
Har du et ønske om å levere gode kundeopplevelser og har et sterkt eierskap til arbeidsoppgavene dine? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Følgende kvalifikasjoner og egenskaper er viktige:
- Høyere utdanning (bachelor e.l.)
- Arbeidserfaring innen kundeservice/kundebehandling eller salg kan kompensere
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på både norsk og engelsk
- Trives med å bruke telefon som arbeidsverktøy
- Effektiv, løsningsorientert og beslutningsdyktig
- God forståelse av Excel, Outlook og Salesforce
- Gode samarbeidsevner
Customer Service Advisor har et medvirkende ansvar for at Ayvens sine kunder blir betjent på en profesjonell måte. Du blir en del av et ungt og dynamisk team i markedsavdelingen. Stillingen vil jobbe tett med resten av kundeserviceavdelingen, men også på tvers i organisasjonen. Vi ser etter deg som er selvgående, serviceinnstilt og omgjengelig med en positiv innstilling. For den riktige kandidaten vil det også være flere utviklingsmuligheter på sikt.
Som Customer Service Advisor har du ansvaret for:
- Gi gode råd og utarbeide leasingtilbud til våre bedriftskunder
- Besvare av innkommende eposter/telefoner
- Jobbe proaktivt mot bilflåter som nærmer seg utløpsdato
- Sørge for at vi oppnår våre målsettinger innen kvalitet og responstid
Stillingene rapporterer til Customer Service Manager, og spørsmål kan stilles til Joachim Bech på epost: joachim.bech@ayvens.com eller tel. 97784957.
Søknadsfrist: Snarest. Søknad med CV vurderes fortløpende.
Om arbeidsgiveren
Ayvens Norge AS er en ledende aktør innen biladministrasjon og operasjonell leasing, og er Norges største med ca. 65.000 biler på veien. Våre kunder spenner fra små og mellomstore bedrifter til offentlig sektor og private leasing-kunder. Vi har sterke ambisjoner om videre vekst, og våre dyktige, serviceinnstilte medarbeidere samt effektive systemer er essensielle for å realisere denne strategien.
Ayvens Norge AS tilbyr konkurransedyktige betingelser, inkludert meget gode pensjons- og forsikringsordninger, og vi er stolte av vår høye medarbeidertilfredshet. Vårt arbeidsmiljø kjennetegnes av allsidighet og gode utviklingsmuligheter.
Som en del av vårt team vil du oppleve stor frihet til å forme din egen arbeidsdag, hvor ingen dager er like. Vi tilbyr en rekke ansattgoder samt sosiale arrangementer.
Våre moderne kontorer på Brynseng er utstyrt med et åpent landskap og ligger strategisk plassert nær tog, T-bane og bussforbindelser. Vi har også sykkelparkering og dusj/garderobe, samt parkeringsmuligheter med ladebokser for ansattes biler i vår garasje.
Ayvens Norge AS er en del av det internasjonale konsernet Ayvens som er ledende med mer enn 3,4 millioner biler på verdensbasis. Gruppen opererer i 60 land, med direkte tilstedeværelse i 44 land. Ayvens-konsernet er børsnotert i Paris hvor majoritetseier (51%) er den franske storbanken Société Générale.
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Brynsengveien 10, 0667 Oslo
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Bil, kjøretøy og verksted
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Rådgivning
Nøkkelord
kundeservice, kundebetjening, salesforce, bilmarked, leasing
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 388913434
- Sist endret