Innkjøpsrådgiver
Sykehuset Innlandet HF
- Frist 03.02.2025
- Ansettelsesform Fast
Innkjøpsrådgiver
Sykehuset Innlandet (SI) har en omfattende anskaffelsesvirksomhet innen et bredt spekter av varer og tjenester. SI har mer enn 4000 avtaler og utbetaler mer enn 2,5 milliarder kroner til sine leverandører hvert år.
Vi søker en lærevillig person som ser spennende muligheter i en stor og krevende organisasjon. Rett kandidat vil finne stillingen utfordrende og utviklende. Du vil bli en del av et spennende kompetansemiljø som driver en av de mest omfattende innkjøpsvirksomhetene i Innlandet.
Stillingen inngår i innkjøp- og kontraktsavdelingen med tjenestested ved foretakets sykehus på Hamar.
For mer informasjon om Sykehuset Innlandet HF, besøk Sykehuset Innlandets hjemmeside: https://www.sykehuset-innlandet.no/
Arbeidsoppgaver
- Ansvar for egen avtaleportefølje, herunder tilrettelegging og oppfølging i vårt innkjøpssystem
- Koordinering og bistand på utstyrsinvesteringer og samarbeid med andre aktører
- Bistand og brukerkontakt med kliniske fagmiljøer på sykehuset, herunder brukerstøtte og opplæring på innkjøpssystem, regelverk og rutiner
- Oppfølging av investeringsprosjekter, leverandører og avtaler
Kvalifikasjoner
- Utdanning fra universitet eller høyskole, fortrinnsvis innenfor områdene innkjøp, administrasjon, økonomi, gjerne i kombinasjon med helsefag
- God tallforståelse og kompetanse på digitale verktøy
- Kjennskap til offentlig virksomheter generelt og helsesektoren spesielt er en fordel, men ikke et krav
- Relevant arbeidserfaring fra innkjøp er ønskelig, men ikke et krav
Personlige egenskaper
- God serviceinnstilling og samarbeidsevner på tvers av fagmiljøer
- Ryddig, strukturert og analytisk
- Evne til å jobbe selvstendig og målrettet
- Du må være flink på kommunikasjon og inneha god skriftlig- og muntlig framstillingsevne
Vi tilbyr
- Lønn etter overenskomst
- Gode pensjonsordninger i KLP
- Egne forsikringsordninger
- Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, tariffavtaler og reglement.
- Bedriftsidrettslag SI Aktiv: https://www.siaktiv.no/
Den som tilsettes vil komme inn i et godt fagmiljø med mange dyktige kolleger. Stillingen innebærer gode muligheter for både personlig og faglig utvikling.
Sykehuset vil tilrettelegge for tilpasset opplæring som vil bli gitt både lokalt og i samarbeid med våre tjenesteleverandører som Helse Sør Øst RHF benytter.
Etter søknadsfristens utløp vil offentlig søkerliste bli utarbeidet. Hvis søker har krysset av for ønske om ikke å fremkomme på offentlig søkerliste, vises det til offentleglova § 25, annet ledd. Helseforetaket vil gjøre en vurdering av om kriteriene for å bli unntatt fra søkerlista er oppfylt. Det gjøres oppmerksom på at en søknad kan bli offentlig selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlista. Søkeren vil i tilfelle bli varslet om dette.
Kopi av relevant utdanning og tjenesteattester må legges ved i søknaden.
Om arbeidsgiveren
Sykehuset Innlandets oppgaver er pasientbehandling, utdanning, forskning og opplæring av pasienter og pårørende. Vi har virksomhet på mer enn 40 steder i Innlandet innenfor somatikk, psykisk helsevern, rusomsorg og prehospitale tjenester. Som ett av landets største helseforetak med 9 000 ansatte og et stort antall faggrupper, er vi Innlandets største kompetansemiljø
Sykehuset Innlandet ønsker at våre ansatte skal gjenspeile befolkningens mangfold. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, kulturell og etnisk bakgrunn. Det samme gjelder om du har hatt et lengre avbrudd fra arbeidslivet.
Divisjon Eiendom og intern service forvalter helseforetakets eiendomsmasse og leverer tjenester til alle helseforetakets over 40 lokasjoner i Innlandet. Divisjonen har syv fagavdelinger, Renhold og tekstil, Forsyning og transport, Servicetorg, Eiendomsdrift og utvikling, Innkjøp og kontrakt, Matforsyning og Eiendomsforvaltning. Våre om lag 700 medarbeidere er nøkkelen for å lykkes, og divisjonen legger til rette for et godt og utviklende arbeidsmiljø som er rekrutterende og som sikrer riktig kompetanse tilpasset fremtidige behov.
- Sektor: Offentlig
- Sted: Skolegata 32, 2318 Hamar
- Bransje: Offentlig administrasjon
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Rådgivning
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Innkjøp, Sykehuset Innlandet, Hamar
Annonseinformasjon
- FINN-kode 388926325
- Sist endret