Innkjøpskonsulent
Bjørg Fjell Rekruttering, Drammen
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Vikariat
Har du erfaring innen innkjøp og er tilgjengelig umiddelbart?
Vi søker på vegne av en kunde etter en innkjøpskonsulent for et engasjement i Skien, med oppstart i februar.
Daglige arbeidsoppgaver:
- Håndtering av telefoner, e-post og bestillinger
- Implementering av nye avtaler
- Gjennomføring av analyser og utarbeidelse av statistikker over forbruk
- Generelt operativt innkjøp
Kvalifikasjoner:
- Relevant erfaring innen innkjøp
- Utdannelse innen økonomi eller administrasjon
- Kjennskap til logistikk og økonomisystemer
- God formuleringsevne på norsk, muntlig og skriftlig
- Kjennskap til Lov om offentlig anskaffelser er en fordel
Vi ser etter deg som er serviceinnstilt og fleksibel, og som raskt kan sette deg inn i nye oppgaver og arbeide selvstendig.
Er dette noe for deg? Send CV og en kort søknad snarest via søknadslinken i annonsen.
Har du spørsmål om stillingen? Kontakt Hilde Vestmo hos Bjørg Fjell Rekruttering i Drammen på telefonnummer 917 34 661 eller hilde.vestmo@bjorgfjell.no
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: Facebook
- Sektor: Offentlig
- Sted: 3710 Skien
- Bransje: Helse og omsorg, Offentlig administrasjon
- Stillingsfunksjon: Innkjøp/forhandling, Kontor og administrasjon, Regnskap
Annonseinformasjon
- FINN-kode 388937905
- Sist endret