CRM koordinator
Røde Kors
- Frist 27.01.2025
- Ansettelsesform Fast
CRM koordinator
Vil du bidra til verdens største frivillige humanitære organisasjon? Bli med å styrke Røde Kors sin CRM satsning!
Dette er en spennende stilling for deg som ønsker å bruke din kompetanse og erfaring på å gjøre en forskjell. Du vil jobbe på tvers av hele inntektsavdelingen, men stillingen er plassert i enhet Privatmarked og CRM, som har ansvaret for markeds- og innsamlings aktiviteter mot privatmarkedet.
Inntektsavdelingen er ansvarlige for å samle inn penger på nasjonalt nivå i tråd med humanitære behov. Vi har et ambisiøst mål om 1 milliard i markedsinntekter innen 2030. For å nå dette målet forsterker vi nå satsingen på CRM. Vi har nylig gått over til nytt CRM system, og er i ferd med å gå over til nytt økonomisystem. Vi ser nå etter en CRM koordinator til teamet som er ansvarlige for CRM og analyse i vår avdeling.
I stillingen som CRM koordinator vil du ha varierte oppgaver og vil bidra til hele inntektsavdelingen på tvers av markedsområdene. Det er en operativ stilling der du vil jobbe "hands on" i Microsoft Dynamics 365 CE og Finance and Operations (FO). Denne stillingen vil ha et ekstra ansvar for å sikre at våre inntektsprosesser i FO går som de skal, og bidra til å effektivisere og automatisere disse. Det er derfor ønskelig at du har jobbet med FO tidligere, og kjenner dette verktøyet.
Vi forventer at du kan identifisere deg med Røde Kors bevegelsens idé og grunnprinsipper. Du må kunne håndtere en variert arbeidshverdag hvor evne til å prioritere, samt å samarbeide godt med ulike personer både i avdelingen og i andre avdelinger blir viktig.
Arbeidsoppgaver
- Ulike oppgaver knyttet til CRM drift og inntektsdelen av FO
- Være en ressurs for de ulike brukergruppene av systemene i deres daglige bruk som f.eks. oppgaver for å sikre god datakvalitet
- Bidra til å identifisere og beskrive forbedrings- og utviklingsbehov innen CRM-området i samarbeidet med teamet
- Bidra til å effektivisere arbeidsprosesser
- Bidra til god dataflyt mellom systemer
- Bidra til feilsøking
- Bidra til at vi har god og oppdatert bruker- og systemdokumentasjon
- Bidra med å dele din kunnskap innen CRM for å løfte avdelingens CRM kompetanse og øke inntektene
Kvalifikasjoner
- Har minimum 3-årig utdanning fra universitet eller høyskole. Dokumentert erfaring kan kompensere for formell utdannelse
- Minimum 3 års relevant erfaring, gjerne innen Dynamics 365 CE/Power Platform
- Praktisk erfaring med bruk av CRM systemer for kundeadministrasjon og kommunikasjon
- Praktisk erfaring med bruk av ERP systemer, og gjerne Dynamics 365 FO
- God teknisk forståelse av CRM, dataflyt, databaser og API-integrasjoner
- Teknologikompetanse: Microsoft Dynamics 365 CE (Customer Insight Journeys, Power Apps, Microsoft Customer Service) og Dynamics 365 FO (Finance and Operations).
- God forretningsforståelse slik at utvikling og CRM-systemet støtter mål og strategier
- Norsk flytende både muntlig og skriftlig, i tillegg til engelsk
- God til å planlegge, prioritere og koordinere oppgaver
- Selvstendig og proaktiv - også i en hektisk hverdag
Personlige egenskaper
- Evner å jobbe selvstendig og trives godt med å strukturere og planlegge din egen hverdag
- God evne til å planlegge, koordinere og prioritere egne arbeidsoppgaver
- Meget god evne til å samarbeide, ivareta gode relasjoner og dele kompetanse
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
- Bli en del av verdens største frivillige, humanitære organisasjon og bidra til å gjøre verden til et litt bedre sted
- Engasjerte kolleger og bredt kontaktnett i en mangfoldig organisasjon.
- Svært gode pensjons- og forsikringsordninger.
- Få jobbe med en av Norges sterkeste merkevarer
- Muligheten til å være med på mange ulike sosiale aktiviteter, med et årlig tilskudd til helsefremmende aktiviteter, bedriftsrabatt på SATS
- Svært gode pensjons- og forsikringsordninger
- En arbeidsplass i lyse, flotte lokaler med god kantine med hyggelige priser
- Fri mobil og dekket bredbånd hjemme
- Sommertid
- Arbeidsforholdet reguleres av de(n) til enhver tid gjeldende tariffavtale(r) i virksomheten, for tiden: Hovedavtalen Tekna og Funksjonæravtalen Negotia.
Røde Kors er opptatt av mangfold. Vi oppfordrer alle som er kvalifiserte til å søke, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, livssyn eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen hvis behov.
Om arbeidsgiveren
Røde Kors er verdens største frivillige, humanitære organisasjon. Vårt oppdrag er å avdekke, hindre og lindre menneskelig nød og lidelse. Vi er en viktig del av beredskapen i Norge og vi er støtteaktør for myndighetene i krig og kriser. I Norge har Røde Kors over 42 000 frivillige i 370 lokalforeninger over hele landet. Les mer: www.redcross.no
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Organisasjoner
- Sted: Hausmanns gate 7, 0186 Oslo
- Bransje: Ideelle organisasjoner
- Stillingsfunksjon: Analyse
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
CRM, Microsoft Dynamics 365 CE, Drift
Annonseinformasjon
- FINN-kode 388982341
- Sist endret