Bildegalleri
Inaktiv
Renault Zoe
Z.E. 40 Intens 40kWh (200-300km) EU-OK til 09-26
2017
123 900 km
Automat
El
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innNyttige lenker
Sjekk tid for neste EU-kontrollSjekk heftelser på EK48322Forsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
RESERVERT
Batteriet er på 41 kWh, dobbelt så mye som første generasjon Zoe. Forbruket er typisk 1,6 kW per mil. Selges da vi har en bil for mye. Det er en praktisk, lettkjørt og kvikk bil med god rekkevidde og overraskende god innvendig plass. Denne utgaven (4.0) har NEDC-rekkevidde på 400km, som realistisk er 300km sommerstid og 200km vinterstid avhengig av temperatur og hastighet. Våre behov har endret seg og denne er nå "til overs" og vurderes solgt, det er svært mye bil for lite penger. Bilen er hel og fin, uten bulker. Vi har hatt den siden 2021 og den har alltid fungert som den skal for oss. Bilen er som man kan forvente for en bil med denne kjørelengden. Førersetet er litt slitt/nedsittet ved døra (se bilde), men komforten er som det skal være. Tror ikke varmen i førersetet fungerer. Ventilasjonsspjeldet i dashbordet på passasjersiden har løsnet plast (se bilde). Knirk i gummiforinger over fartsdumper spesielt når det er vått og kjølig. Montert led i hovedlys. Ny frontrute satt inn i forrige måned. Service på 233146, 44226 og 89023 km hos MororForum. Byttet stabilisatorstag, diverse bremsedeler og bremsevæske ved siste EU-kontroll, Zoe har rimelige deler og er svært rimelig å eie. Førerdøra magler en "mellomposisjon-stopp" ved åpning. Bilen har navigasjon med varsling av fartsgresne og fotobokser som er kjekt. Vi har holdt bilen mellom 20 og 80% lading i den tiden vi har hatt den. NB! Zoe er antagelig det som gir mest elbil for pengene målt ut fra rekkevidde og praktisk bruk, men vær klar over at bilen lades med "ny standard el-forsyning", dvs. TN. Med TN og type2 lader (vanlig hjemmelader får man lett 7,4 kW/h ladehastighet = null til full på ca 4 timer, og teoretisk opp til 22kW/h om man har tilgang på så mye strøm. Men mange steder er det IT-nett. Skal man lade med IT- nett må man da bruke en "hyttelader" mellom bilen og vanlig 230V stikkontakt, ca 1800W. Denne følger med til prisen som er satt i annonsen. Om det ikke er behov for denne kan prisen reduseres noe. Har man IT-nett og vil benytte en standard type2 lader hjemme må man ha en transormator i mellom. Vi har brukt det uten problemer. Trafoen kan følge med mot et pristillegg på kr. 5000. Må/bør installeres av elektriker. Da lader bilen på 16A som gir ca 10% per time lading. Har man TN nett, slik det er på de fleste type2 ladestasjoner (mot betaling) rundt omkring lader bilen på 22kWh, som gir null til full på 2 timer., eller 20-80% på 75 minutter. Dette kalles semi-hurtiglading. Dette betyr at bilen er superpraktisk rundt omkring i nærområdet og på ikke alt for lange turer, men pendler du Oslo-Tromsø bør du velge noe annet. Vær klar over at mange av konkurrentene som skryter av høyere ladehastigheter ofte ikke gir det i praksis. Er det vanskelig å lade med en Zoe? Nei. Men du må bruke 15 minutter på å lære deg hvordan det fungerer, som er litt ulikt andre elbiler. og du kan ikke bruke CCS-ladestasjoner.
Batteriet er på 41 kWh, dobbelt så mye som første generasjon Zoe. Forbruket er typisk 1,6 kW per mil. Selges da vi har en bil for mye. Det er en praktisk, lettkjørt og kvikk bil med god rekkevidde og overraskende god innvendig plass. Denne utgaven (4.0) har NEDC-rekkevidde på 400km, som realistisk er 300km sommerstid og 200km vinterstid avhengig av temperatur og hastighet. Våre behov har endret seg og denne er nå "til overs" og vurderes solgt, det er svært mye bil for lite penger. Bilen er hel og fin, uten bulker. Vi har hatt den siden 2021 og den har alltid fungert som den skal for oss. Bilen er som man kan forvente for en bil med denne kjørelengden. Førersetet er litt slitt/nedsittet ved døra (se bilde), men komforten er som det skal være. Tror ikke varmen i førersetet fungerer. Ventilasjonsspjeldet i dashbordet på passasjersiden har løsnet plast (se bilde). Knirk i gummiforinger over fartsdumper spesielt når det er vått og kjølig. Montert led i hovedlys. Ny frontrute satt inn i forrige måned. Service på 233146, 44226 og 89023 km hos MororForum. Byttet stabilisatorstag, diverse bremsedeler og bremsevæske ved siste EU-kontroll, Zoe har rimelige deler og er svært rimelig å eie. Førerdøra magler en "mellomposisjon-stopp" ved åpning. Bilen har navigasjon med varsling av fartsgresne og fotobokser som er kjekt. Vi har holdt bilen mellom 20 og 80% lading i den tiden vi har hatt den. NB! Zoe er antagelig det som gir mest elbil for pengene målt ut fra rekkevidde og praktisk bruk, men vær klar over at bilen lades med "ny standard el-forsyning", dvs. TN. Med TN og type2 lader (vanlig hjemmelader får man lett 7,4 kW/h ladehastighet = null til full på ca 4 timer, og teoretisk opp til 22kW/h om man har tilgang på så mye strøm. Men mange steder er det IT-nett. Skal man lade med IT- nett må man da bruke en "hyttelader" mellom bilen og vanlig 230V stikkontakt, ca 1800W. Denne følger med til prisen som er satt i annonsen. Om det ikke er behov for denne kan prisen reduseres noe. Har man IT-nett og vil benytte en standard type2 lader hjemme må man ha en transormator i mellom. Vi har brukt det uten problemer. Trafoen kan følge med mot et pristillegg på kr. 5000. Må/bør installeres av elektriker. Da lader bilen på 16A som gir ca 10% per time lading. Har man TN nett, slik det er på de fleste type2 ladestasjoner (mot betaling) rundt omkring lader bilen på 22kWh, som gir null til full på 2 timer., eller 20-80% på 75 minutter. Dette kalles semi-hurtiglading. Dette betyr at bilen er superpraktisk rundt omkring i nærområdet og på ikke alt for lange turer, men pendler du Oslo-Tromsø bør du velge noe annet. Vær klar over at mange av konkurrentene som skryter av høyere ladehastigheter ofte ikke gir det i praksis. Er det vanskelig å lade med en Zoe? Nei. Men du må bruke 15 minutter på å lære deg hvordan det fungerer, som er litt ulikt andre elbiler. og du kan ikke bruke CCS-ladestasjoner.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 4 434 kr (avgifter)
- Pris eksl. omreg.
- 69 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- Renault
- Modell
- Zoe
- Modellår
- 2017
- Karosseri
- Kombi 5-dørs
- Drivstoff
- El
- Effekt
- 92 hk
- Kilometerstand
- 123 900 km
- Batterikapasitet
- 41 kWh
- Rekkevidde (WLTP)
- 400 km
- Girkasse
- Automat
- Hjuldrift
- Forhjulsdrift
- Vekt
- 1 480 kg
- Seter
- 5
- Dører
- 5
- Størrelse på bagasjerom
- 338 l
- Farge
- Svart
- Interiørfarge
- svart stoff
- Bilen står i
- Norge
- Sist EU-godkjent
- 17.9.2024
- Neste frist for EU-kontroll
- 23.9.2026
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Registreringsnummer
- EK48322
- Chassis nr. (VIN)
- VF1AGVYF157745449
- 1. gang registrert
- 22.8.2017
- Eiere
- 3
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
Utstyr
- ABS-bremser
- Air Condition
- Airbag foran
- Antispinn
- Automatgir
- Bluetooth
- Cruisekontroll
- El.vinduer
- Farget glass
- Isofix
- Keyless go
- Kjørecomputer
- Klimaanlegg
- Kupevarmer
- Lettmet. felg sommer
- Lettmet. felg vinter
- Lettmetallfelger
- Midtarmlene
- Multifunksjonsratt
- Mørke ruter bak
- Navigasjonssystem
- Nøkkelløs start
- Oppvarmede seter
- Parkeringsensor bak
- Radio DAB+
- Regnsensor
- Ryggekamera
- Sentrallås
- Servostyring
- Sideairbager
- Sommerhjul
- Stereoanlegg
- Vinterhjul
Selgers kjennskap til bilen
Har bilen heftelser/gjeld?
Nei
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.
Mer som dette
84 900 kr
93 999 kr
Skedsmokorset
Renault Zoe Z.E. 40 R110 Intens
163 434 kr
Fyllingsdalen
Opel Ampera Premium
85 000 kr
64 900 kr
93 305 kr
98 500 kr
Sarpsborg
Renault Zoe 40 Kwh
44 900 kr
89 000 kr
89 305 kr