Senior Customer Success Manager
Assessio Group
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Vil du jobbe med arbeidspsykologiske tester i et raskt voksende HR-techselskap?
Det er i dag alt for mange som opplever urettferdig behandling i arbeidslivet. Vårt mål er å sørge for at organisasjoner skal se potensialet i sine jobbsøkere og ansatte og la dette være førende for sine rekrutterings- og utviklingsprosesser. Med psykologisk innsikt og vitenskap ønsker vi å sørge for at alle blir gitt en sjanse. Dette er vår visjon; «Zero Talent Waste».
Assessio er Nordens største leverandør av arbeidspsykologiske tester. For å oppnå vår visjon, sertifiserer og veileder vi både store og små kunder i bruk av vår testplattform til rekruttering- og utviklingsprosesser, for å bidra til økt treffsikkerhet, effektivitet og ikke minst, rettferdighet. Dette siste punktet utgjør grunnstenen i vår visjon – at alle mennesker fortjener en sjanse. Assessio består i dag av 170 ansatte fordelt på 7 land, og er i stadig vekst. Vi jobber tett med noen av Norges mest spennende organisasjoner, både innen offentlig og privat sektor, samt flere store internasjonale selskaper. For oss er det viktig å være tett på våre kunder og med en strukturert en strukturert arbeidsmetodikk sørge for at de får mest mulig verdi av samarbeidet med oss og vår plattform.
For å lykkes med dette ser vi nå etter en dyktig Senior Customer Success Manager, som med fagkunnskap, nysgjerrighet og et øye for verdiskaping vil hjelpe våre kunder med å utgjøre en forskjell. Vi ser etter deg som har utdannelse og bakgrunn fra arbeid- og organisasjonspsykologi, HR, organisasjonsutvikling eller ledelse, og gjerne med tidligere erfaring fra tech/SaaS-selskap eller konsulentvirksomhet. Du lar deg engasjere i hvordan kunnskap og teknologi bidrar til innsikt og kunnskap som skaper beslutningsgrunnlag for ansettelser, organisasjonsutvikling og karriererådgivning. Du ser etter et arbeidsmiljø der du jobber tett med andre kunnskapsrike og nysgjerrige kolleger, der hverdagen byr på variasjon og samarbeid, men til syvende og sist handler om én ting; å skape verdi for kunden.
Arbeidsoppgavene vil være varierte, men fordeler seg innenfor to hovedområder:
Onboarding, oppfølging og kundeansvar
Som Senior Customer Success Manager vil en av dine viktigste funksjoner være å sørge for at kunder opplever verdi, blir værende hos oss og ser flere muligheter i samarbeidet med Assessio. Du vil få et dedikert ansvar for egen kundeportefølje, med hovedvekt av store organisasjoner i vårt viktigste kundesegment. Her vil du være i dialog med blant personer på leder- og direktørnivå innen HR og andre viktig funksjoner, og din organisasjonsforståelse og evne til å skape løsninger basert på kundebehov vil være avgjørende.
Sertifiseringskurs og workshops
I tillegg til å ha ansvar for egne kunder, vil du også spille en viktig rolle for mange av våre andre kunder. Som ekspert i våre tester og plattform, vil du avholde sertifiseringskurs og workshops. Din kunnskap og evne til formidling vil være tonegivende for at våre kunder lykkes med bruken av våre verktøy. Det betyr selvfølgelig at du vil kjenne våre tester godt, men også gjerne ha generell kunnskap om psykometri og særlig personlighet- og evnetester. Du vil også bistå kunder i opplæring av beste praksis innen rekruttering- og utviklingsprosesser, samt kunne gjennomføre egne vurderinger av kandidater basert på våre produkter.
Hvem er du?
Du er en målrettet person som drives av å oppnå resultater. Du er strukturert og nøyaktig, men evner fortsatt å tilpasse deg raskt i et dynamisk miljø for å møte kunders behov. Vi jobber tett og er opptatt av å hjelpe hverandre, så det er viktig at du trives godt med samarbeid og teamarbeid. I kundedialoger og kurs har du gode kommunikasjonsevner og med et smil om munnen er du inspirerende og spennende å høre på. I tillegg er det viktig at du er lyttende og er opptatt av å bygge gode relasjoner. Både produktene og problemstillingene vi jobber med er gjerne komplekse, og en evne til å håndtere dette, raskt sette deg inn i nye situasjoner og løse problemer vil være nødvendig.
Ønskede kvalifikasjoner:
- Du har høyere utdannelse innenfor arbeids-/organisasjonspsykologi, HR, organisasjon eller ledelse
- Erfaring med Customer Success-arbeid, rådgivende arbeid B2B (gjerne rettet mot HR), og/eller kommersiell virksomhet innen tech-/SaaS-selskaper er ønsket
- God muntlig og skriftlig formuleringsevne på norsk og engelsk – dette for å håndtere både norske og internasjonale kunder
Vi tilbyr:
Vårt arbeidsmiljø er preget av individuell frihet, humor og kunnskap. Vi er en liten gjeng på det norske kontoret og har mye moro sammen. Vi er opptatt av å sørge for læringsmuligheter og nye innsikter – det er ikke bare kundene våre som skal lære av kursene våre! Grunnstenen i vår arbeidsetikk er tanken om at vi alle er en del av et team og skal spille hverandre gode, men at vi samtidig må jobbe selvstendig og ta initiativ for å lykkes. Du vil utdannes og sertifiseres i hele vår test- og kursportefølje, samt reise til Sverige for å få opplæring fra vårt supportteam. Stillingen er fast og vi tilbyr attraktive ordninger for bonus og pensjon, samt seks ukers ferie. Vi har kontorer midt i Oslo Sentrum, men tilbyr om ønskelig mulighet for hjemmekontor to faste dager i uken når det lar seg gjøre.
Rekrutteringsprosessen
Hvis du oppfyller kriteriene ovenfor, vil det første trinnet i prosessen være å gjennomføre to tester: en problemløsningstest (Matrigma) og en personlighetstest (MAP). Deretter gjør vi et første utvalg for å gå videre til intervju. Vi benytter testverktøy tidlig i prosessen for å sikre at alle kandidater får vise mest mulig av sitt potensiale.
Vi vil behandle søknader forløpende og ønsker å ta en beslutning så fort vi har rett person på plass.
Vi håper å høre fra deg!
Om arbeidsgiveren
We are one of the largest Talent Assessment suppliers in the Nordics as well as in the Netherlands. As a SaaS company, we provide our services through internally developed SaaS platforms.
We are 170 dedicated co-workers who share our vision of Zero Talent Waste. We strive to contribute to an effective and fair labor market where everyone is assessed based on equal, relevant terms. Where potential is valued and organizations find the talent they need.
Our platforms and products assist our clients to make effective, fair, and transparent people decisions in recruitment and Talent Management processes.
- Sektor: Privat
- Sted: St. Olavs Gate 27, 0166 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: HR, organisasjonsutvikling og rekruttering, IT - programvare
- Stillingsfunksjon: HR, personal og rekruttering
Nøkkelord
hr, rekruttering, arbeidspsykologiske tester, SaaS, teknologi
Annonseinformasjon
- FINN-kode 389111964
- Sist endret