IT-Support
EG
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Supportkonsulent
Er du god på feilsøking? Har du erfaring med IT support og er du løsningsorientert? Brenner du for å yte god kundeservice og er flink til å tilpasse deg endringer? Da er dette stillingen for deg!
EG Retail & Wholesal utvikler IT løsninger for handelskjeder, for bruk på hovedkontor, i butikker og innen e-handel. For å fortsatt kunne utvikle og tilby de mest fremtidsrettede løsningene søker vi nå etter supportkonsulent til vår service desk i Oslo eller Trondheim.
Du vil arbeide tett med den øvrige organisasjonen i Danmark, Norge og Sverige, samt vårt utviklingsmiljø i Polen og India.
Bidra til å levere en ekstraordinær service
EG Retail & Wholesale er i stor vekst og ser derfor etter en supportkonsulent som vil være med på laget. I support er vi totalt 45 personer, fordelt på flere kontorer i Scandinavia. Som vår nye supportmeidarbeider vil du arbeide med innkommende samtaler og e-post fra brukere av alle deler av vår produktportefølje. Normal arbeidstid er 09 –17 eller 08-16. EG jobber når kundene har behov, planlagt arbeid utenom normal arbeidstid vil forekomme.
Dine oppgaver vil omfatte:
- Support på vår egenutviklede programvare.
- Bidra til fornøyde kunder gjennom profesjonelt kundemottak og kundebehandling.
- Sørge for kundeservice iht. SLA.
- Variere mellom å jobbe med 1. og 2. linjesaker i tråd med våre Incident- og Problem management prosesser.
- Utføre konsulentoppdrag som går utenfor supportavtaler.
- Vedlikehold av knowledgebaser.
Arbeidet organiseres og styres gjennom vårt sakssystem. I rollen som supportkonsulent så er det du som driver håndteringen av insidenter og følger opp kundens tickets videre i EG organisasjonen med støtte fra etablerte prosesser og rutiner i samarbeid med kundeteam og utvikling.
Du har gjerne følgende egenskaper og utdannelse:
- Behersker norsk og/eller svensk samt engelsk godt muntlig og skriftlig.
- Utdannelse innen IT/Informatikk på høyskolenivå, eller erfaring innen support med god teknisk forståelse.
- Nysgjerrig på ny teknologi og har ønske om å lære nytt hver dag.
- Gjerne erfaring med datasystemer for varehandel eller logistikk.
- Tar ansvar og er opptatt av kvalitet, prosess og sluttresultat.
- Har høy arbeidskapasitet og er pliktoppfyllende.
- Er selvstendig, strukturert og nøyaktig.
- Er positiv, serviceminded og er uredd og trygg på deg selv i møte med kunden.
- Løsningsorientert, både teknisk og funksjonelt.
- Kjennskap til eller erfaring med ITIL.
Om deg:
Du er en person som har god forståelse for IT og digitale løsninger og som tåler å jobbe under et visst trykk og holder hodet kaldt når du møter utfordrende problemstillinger. Hvis du i tillegg har naturlige evner til å skape gode relasjoner, kommuniserer godt både skriftlig og muntlig samt er opptatt av å lykkes, er du den personen vi leter etter.
Som supportkonsulent vil du få jobbe med varierte og spennende oppgaver i en bedrift i stor utvikling. Du vil fungere som selskapets ansikt utad, og det er derfor svært viktig at du har en høy servicegrad og er opptatt av å skape gode kunderelasjoner. Videre tror vi at du trives med telefon og PC som arbeidsverktøy, du jobber selvstendig og strukturert, samt er en god teamplayer.
Hva kan du forvente fra oss?
- Omfattende og grundig opplæring i tillegg til at du vil få muligheten til å videreutvikle deg gjennom ulike kurs.
- Et av de beste fagmiljøene med kunnskapsrike kollegaer som er villige til å dele sin erfaring og bidra til din kompetanseutvikling.
- En variert arbeidsdag med utfordrende oppgaver.
- Konkurransedyktige betingelser.
- Mulighet for å arbeide inntil 1 dag per uke hjemmefra etter utført opplæring.
Interessert?
Er du interessert i å høre mer om stillingen før du søker, er du velkommen til å ta kontakt med Martine Vedvik på maved@eg.no eller på + 47 93 675 590. Send en skriftlig søknad og CV via søk knappen innen 14.02.2025. Vi ser også gjerne at du legger ved kopi av karakterutskrift fra relevant høyere utdannelse samt relevante attester og referanser. Vi vurderer søknadene fortløpende og rekrutterer når riktig kandidat er funnet, så send gjerne søknaden din så snart som mulig. Alle henvendelser behandles konfidensielt.
Om arbeidsgiveren
Vi lager morgendagens vertikale programvare, som gir kundene og samfunnet en bærekraftig effekt. Vi streber alltid etter å forbedrer oss: Vi er et dedikert team av innovatører og problemløsere. Som en integrert del av vår kultur tar vi ansvar for hva vi bidrar med til kundene, til hverandre og til samfunnet vi lever i.
- Sektor: Privat
- Sted: Skonnertvegen 8-10, 7053 Ranheim
- Bransje: IT, IT - programvare
- Stillingsfunksjon: IT-support, Konsulent, Kontorarbeid
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
Support, Konsulent, ITIL, IT, Retail & Wholesale
Annonseinformasjon
- FINN-kode 389206262
- Sist endret