Customer Service Professional
Manpower
- Frist 30.01.2025
- Ansettelsesform Engasjement
Drømmer du om å hjelpe mennesker i sårbare situasjoner og trives med saksbehandling?
Protection Products i Nordea Liv søker etter Customer Service Professionals!
På vegne av Nordea søker Manpower etter to Customer Service Professionals. Avdelingen har ansvar for hele kundereisen for livsforsikring i privatmarkedet. Stillingen vil spesielt fokusere på saksbehandling innenfor helsevurdering når kunder søker om forsikring, og når kunder melder krav om utbetaling dersom de har blitt uføre, alvorlige syke eller mistet en av sine nærmeste.
Dine arbeidsoppgaver
Som Customer Service Professional i Protection Products vil du lære om hele kundereisen på livsforsikring og jobbe med saksbehandling innenfor helsevurdering og utbetaling. Du vil blant annet samle inn og vurdere opplysninger fra kunder, leger, NAV og andre forsikringsselskaper. Når nødvendig dokumentasjon foreligger skal det totale risikobildet kartlegges og det skal fattes en avgjørelse. Vi ser etter noen som kan utfordre det eksisterende, og som er gode på prosessforbedring. Store deler av saksbehandlingen er automatisert, og effektiviseres stadig. Du vil bli en del av et inkluderende og støttende team, som jobber godt og tett sammen. Avdelingen jobber også tett med resten av selskapet, hvor man vil få et stort nettverk og god innsikt i Nordea.
Kvalifikasjoner
- Det er krav til 3-årig utdannelse på bachelornivå, innenfor relevant fagområde.
- Nordea ser etter deg som gjerne har erfaring med tilsvarende arbeid innenfor forsikring. Vi oppfordrer spesielt sykepleiere eller kandidater med annen helsefaglig bakgrunn til å søke.
- Du må ha evne til å jobbe systematisk og kunne analysere data.
- Du er nøyaktig og endringsvillig, og like å jobbe med saksbehandling. Videre har du god beslutningsevne, sammen med evnen til å samarbeide er viktig for oss.
- Gode fremstillingsevner på norsk, både skriftlig og muntlig, er et krav.
- God IT kompetanse og evnen til å lære seg nye IT-systemer er en nødvendighet. Det forventes at du har høy kompetanse innen Office.
Engasjementet har i første omgang en varighet på seks måneder med gode muligheter for forlengelse. Oppstart snarest. Arbeidsstedet er Nordeas hovedkontor på Majorstuen.
Interessert?
Du kan enkelt søke ved å trykke "Søk på stillingen" og registrere en profil hos oss. NB! Som en del av søknadsprosessen ber vi deg om å gjennomføre et chatintervju. Du vil motta en e-post med invitasjon til chatintervjuet etter du har trykket på "Søk på stillingen".
Om arbeidsgiveren
Manpower er sertifisert som Revidert Arbeidsgiver og sertifisert i henhold til ISO 9001:2015. Det bekrefter at Manpower etterlever sentrale prinsipper i arbeidsmiljøloven og opptrer som en seriøs og profesjonell arbeidsgiver www.manpower.no
- Sektor: Privat
- Sted: 0187 Oslo
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Helse og omsorg, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Helsefagarbeider/hjelpepleier, Kundeservice, Rådgivning
Nøkkelord
bank, forsikring, kundeservice, helse, nordea
Annonseinformasjon
- FINN-kode 389257575
- Sist endret