Personalkoordinator/Crew Coordinator
Level Prosjekt AS
- Frist Vi vurderer søkere fortløpende!
- Ansettelsesform Fast
Vi søker flere personalkoordinatorer til vårt kontor i Haugesund!
Er du en strukturert problemløser som elsker et raskt tempo? Da leser du videre!
Level Prosjekt er i sterk vekst og søker nå flere personalkoordinatorer med på laget!
Er du en person som trives med varierte oppgaver og en hektisk arbeidsdag? Ønsker du å spille en nøkkelrolle i et dynamisk team og bidra til vår daglige drift? Vi søker en engasjerte og effektive personalkoordiantorer til vårt kontor i Haugesund. Personene vi søker vil være viktige støttespillere for både våre ansatte, kunder og administrasjonen!
Hva innebærer rollen?
Som personalkoordinator hos Level Prosjekt blir du en sentral del av organisasjonen, hvor du binder sammen administrasjonsteamet og våre utleide ansatte. Du vil håndtere et mangfold av spennende og utfordrende oppgaver som krever at du er både strukturert, rask og fleksibel. Her får du muligheten til å jobbe i et høyt tempo, hvor ingen dag er lik - og hvor du bidrar til effektivitet og smidig kommunikasjon både internt og eksternt.
Dine arbeidsoppgaver:
- Være en viktig kontaktperson for våre ansatte, og følge opp daglig via telefon og e-post.
- Kommunisere muntlig på flere språk (Polsk, Norsk og Engelsk).
- Planlegge og koordinere ansattes reiser.
- Håndtere administrative oppgaver som dokumentbehandling, e-post og korrespondanse.
- Jobbe med timelister og betalingssertifikater.
- Bistå i koordineringen av mobilisering, inkludert oppstart og avslutning av oppdrag.
- Utføre registreringsoppgaver i våre systemer og sikre nøyaktig oppfølging.
- Holde oversikt over kompetansekrav for arbeidere iht. kundens krav.
Ønskede kvalifikasjoner:
- Du har flytende ferdigheter i polsk, samt norsk eller engelsk, både muntlig og skriftlig.
- Du har gode dataferdigheter.
- Du har uttdannelse innen logistikk eller kontor/administrasjon (erfaring fra tilsvarende roller kan kompensere for utdanning).
- Du er strukturert og trives med orden.
- Du har evne til å ha oversikt i en hektisk hverdag.
- Du er serviceminded og kommuniserer godt med alle ulike typer mennesker.
Hva kan vi tilby deg?
- En spennende og variert arbeidshverdag i en solid og voksende organisasjon.
- Mulighet til å jobbe selvstendig, få ansvar og utvikle deg videre.
- Et inkluderende og engasjert team som setter pris på samarbeid og et godt arbeidsmiljø.
- Gode utviklingsmuligheter for deg som ønsker å vokse i din karriere.
Er du klar for å ta på deg en utfordrende og givende rolle hos oss? Send inn din søknad og CV allerede i dag, og bli en del av vårt dynamiske team!
Vi intervjuer fortløpende og ansetter etter nærmere avtale.
Om arbeidsgiveren
Level Prosjekt AS er et rekrutterings- og bemanningsbyrå med kontor i Haugesund. Vi er spesialister på prosjektbasert utleie av arbeidskraft, samt rekruttering av ledere og nøkkelpersonell. Vi tar oppdrag for virksomheter i alle størrelser, i både privat og offentlig sektor, og samarbeider med flere av de ledende bedriftene på Sørvestlandet og ellers rundt i Norge. Vi ønsker å være positivt annerledes, og har et mål om å skape merverdi for selskap, ledere og ansatte. Det er folkene som utgjør forskjellen!
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Industrigata 25, 5537 Haugesund
- Bransje: HR, organisasjonsutvikling og rekruttering, Olje og gass
- Stillingsfunksjon: HR, personal og rekruttering, Kontor og administrasjon, Koordinering
Nøkkelord
Crew Coordinator, Personalkoordinator, Administarsjons koordinator, HR koordinator, Koordinator
Annonseinformasjon
- FINN-kode 389352835
- Sist endret