Kundebehandler
HELP
- Frist 31.1.2025
- Ansettelsesform Fast
Vil du jobbe med kundeservice i HELP Forsikring?
Stillingstittel: Kundebehandler
Varighet: Fast ansettelse i 100% stilling.
Oppstart 1. mai 2025 eller etter avtale.
Om HELP
HELP er et solid forsikringsselskap i vekst. Vi som jobber i HELP, drives av å gjøre en forskjell for folk. Vi tar stadig førersetet i utviklingen av nye digitale løsninger, til det beste for både ansatte og kunder. Vi er mer enn 250 ansatte, og holder til i moderne lokaler sentralt plassert på Majorstuen.
Om kundene våre
Vi er Norges største advokatmiljø for privatpersoner, både i antall advokater og saker. Våre kunder er bedrifter og privatpersoner som har tegnet advokatforsikring gjennom HELP. 450.000 LO-medlemmer og deres familier har en slik forsikring, i tillegg til en rekke andre organiserte og enkeltpersoner. Mer enn halvparten av alle boligkjøpere tegner HELP Boligkjøperforsikring, og blir dermed også kunder hos oss. Vi gir advokatbistand til privatkunder hos Telenor og Telia, om de blir utsatt for netthets eller opplever at privat innhold kommer på avveie.
Om stillingen på kundeservice
Kundesenteret i HELP er en del av juridisk avdeling. Vår viktigste oppgave er å ta imot kunder som trenger juridisk bistand, og sørge for at advokatene har det de trenger for å gjøre en best mulig jobb.
Kundesenteret i HELP er hjertet i organisasjonen, og vi er tett involvert i alle prosesser og prosjekter som gjelder kundereisen. Serviceinnstilling overfor kollegaer er nødvendig for å skape de eksepsjonelle kundeopplevelsene.
Vi ser etter deg som kan skape gode kundeopplevelser, og som får energi av å hjelpe andre. Du er en lagspiller, liker hektiske dager og kan jobbe strukturert. Du må trives med telefon som arbeidsverktøy.
Arbeidsoppgaver
- Besvare innkommende kundehenvendelser på telefon, e-post og chat.
- Ta imot saker for videre behandling hos advokat.
- Være en servicefunksjon for advokatene og kollegaer.
- Besvare fakturahenvendelser
- Registrere og vedlikeholde kundeopplysninger i saksbehandlingssystemet.
Fast arbeidstid i HELPs åpningstid mandag til fredag fra 08.30 til 16.30.
Ønskede kvalifikasjoner
HELPs kjerneverdier er empatisk, offensiv og strukturert – og disse egenskapene må du ha som kundebehandler hos oss. I tillegg ser vi etter deg som er løsningsorientert, har svært god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk, behersker engelsk skriftlig og muntlig, er fleksibel og initiativrik. Erfaring fra kundeservice vektlegges.
Vil tilbyr
- A få være del av et hektisk og variert arbeidsmiljø med gode utviklingsmuligheter.
- En arbeidsplass hvor laget står i fokus.
- Inkluderende arbeidsmiljø som verdsetter gode prestasjoner.
- God støtte og opplæring.
- Et selskap som setter trivsel høyt.
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Essendrops gate 3, 0368 Oslo
- Bransje: Annet, Bank, finans og forsikring, Juridiske tjenester
- Stillingsfunksjon: Annet, Jurist, Kundeservice
Annonseinformasjon
- FINN-kode 389379181
- Sist endret