Business Development Manager
ASSA ABLOY Entrance Systems Norway AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Business Development Manager
ASSA ABLOY Entrance Systems vokser i Norge og søker nå etter flere nye dyktige medarbeidere!
ASSA ABLOY er en verdensledende leverandør av automatiske adkomstløsninger som kobler mennesker, varer og avdelinger sammen på en trygg og effektiv måte for din bygningsmasse. Entrance Systems Norge har 150 ansatte og kontorer i Oslo, Trondheim og Sandnes.
Business Development Manager
Vi leter etter en engasjert og initiativrik Business Development Manager for våre portløsninger til næringslivet. Dette er en spennende og variert stilling, hvor du vil ha store muligheter for innflytelse og være med å bidra til vårt valg av produktportefølje og bygge vår markedsposisjon. Du vil jobbe med et sterkt varemerke og innovative produkter av høy kvalitet innenfor et marked i vekst. Stillingen vil rapportere til Salgssjef.
Din arbeidshverdag:
Du vil få ansvaret for å holde salgsavdelingen oppdatert på vårt produktsortiment og løsninger, herunder det å holde all dokumentasjon om våre produkter oppdatert i både interne og eksterne systemer/plattformløsninger. Være et naturlig bindeledd mellom salg og montasje avdelingen.
Overvåke og vedlikeholde endringer i krav og standarder for våre produkter i tråd med relevante lover og forskrifter, ISO-standarder eller tilsvarende.
Du vil delta sammen med selger med din kunnskap i større komplekse prosjekter for å sikre at kunde velger riktig løsning for sitt bruk. Det å lage tegninger i 3D format er noe av det du vil bidra med både opp mot prosjekter og hvor selger har behov for tegninger. Tilby konsulentbistand/-timer ovenfor entreprenører og andre viktige kunder.
Deg som kandidat:
Vi ser etter deg som har en kombinasjon av teknisk kunnskap, salgserfaring og evne til å håndtere kvalitetsrutiner (ISO eller lignende) og dokumentasjon. Erfaring i bruk av digitale tekniske tegningsprogrammer som Revit eller annet vil være en fordel.
Du må være proaktiv, selvgående, initiativrik, resultat- og løsningsorientert, strukturert og nøyaktig, vise gode samarbeidsevner og evne til å jobbe tverrfaglig samt være en god lagspiller som gjør dine kollegaer til dyktige og kunnskapsrike selgere.
Det kreves gode kommunikasjonsevner og det vil være en fordel at du kan vise til en solid erfaring med kundekontakt på alle nivåer i en organisasjon. Du må beherske både norsk og engelsk, skriftlig og muntlig.
Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser, som blant annet en attraktiv forsikrings og pensjons-ordning, inkludert helseforsikring.
Interessert i å vite mer om stillingen? Ta kontakt med salgssjef Helge Berg på mobil: +47 481 26 183.
Søknader vil bli behandlet fortløpende.
- Sektor: Privat
- Sted: 0614 Oslo
- Bransje: Bygg og anlegg, Drift og vedlikeholdstjenester
- Stillingsfunksjon: Forretningsutvikling og strategi, Prosjektledelse, Salg
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
prosjekt, teknisk tegning, rådgivning, teknisk support, selger
Annonseinformasjon
- FINN-kode 389401427
- Sist endret