Leder Kundeservice
Optimera AS
- Frist 15.2.2025
- Ansettelsesform Fast
Er du vår neste leder for kundeservice i Proff Sandnes?
Vi søker en dyktig og engasjert leder som ønsker å ta ansvar for vår kundeserviceavdeling og bidra til å sikre den beste kundeopplevelsen for våre proffkunder. Som leder for kundeservice vil du bli en del av et sterkt team og ha en sentral rolle i å videreutvikle vår posisjon som en ledende aktør i markedet.
Du vil jobbe sammen med en gjeng dyktige og motiverte lagspillere i et uformelt miljø med høy trivsel.
I Optimera er vi opptatt av at våre verdier OPP - offensiv, profesjonell og personlig - skal gjenspeiles i alt vi gjør. Offensiv fordi vi har blikket rettet fremover og evner å finne løsninger. Profesjonelle fordi du skal kunne stole på alt vi sier og gjør. Sist men ikke minst skal vi være personlige. Vi skal forstå menneskene og bygge gode relasjoner internt, til våre leverandører og kunder. Vi jobber hele tiden for å bli bedre og for å finne de beste løsningene for våre kunder, i dag og for fremtiden. Våre kunder skal få en grønnere, enklere og mer effektiv hverdag. Vi jobber derfor alle mot vår visjon: Sammen bygger vi vinnere!
Vi kan tilby deg attraktive pensjons- og forsikringsordninger, inkludert helseforsikring, en konkurransedyktig lønn, personalkjøpsordning og muligheten til å bli med i vårt spennende aksjespareprogram. Hvis du har lyst og engasjement for personlig og faglig utvikling, er mulighetene mange.
Hva skal du gjøre?
Som leder for Kundeservice Proff Sandnes vil dine arbeidsoppgaver blant annet inkludere:
- Ansvar for ledelse, utvikling og oppfølging av kundeserviceteamet.
- Sikre høy kvalitet på service og kundeopplevelse, både internt og eksternt.
- Ordreregistrering, tilbudsarbeid og oppfølging av kunder.
- Tett samarbeid med salgsapparatet og våre proffkunder.
- Bidra til å styrke Optimeras posisjon, synlighet og omdømme i lokalmarkedet.
Hvem er du?
Vi ser etter en person som har:
- Erfaring fra salg, kundeservice eller byggevarebransjen (fordel, men ikke et krav).
- Gode lederegenskaper og evne til å motivere og utvikle et team.
- God kjennskap til CRM-systemer som Salesforce, eller tilsvarende verktøy.
- Utmerkede kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig.
- En serviceinnstilt, strukturert og ansvarsbevisst tilnærming.
- Evne til å bygge sterke relasjoner og skape tillit hos kunder og kolleger.
I Optimera mener vi at mangfold og inkludering er en styrke, og bidrar til vårt gode arbeidsmiljø. Hos oss har vi medarbeidere som speiler samfunnet.
Hvordan søke? Last opp din søknad og CV via lenken i annonsen.
Dersom du har spørsmål rundt stillingen, er du velkommen til å ta kontakt for en uformell prat!
Om Optimera
Optimera er Norges ledende aktør innen salg og distribusjon av byggevarer, trelast og interiør med 160 utsalgssteder, 2000 ansatte og over 15 milliarder i omsetning. Virksomheten innbefatter Montér, Montasjeutstyr, Optimera Proff, Optimera Woodfab, Optimera Logistikk, Optimera Handel, RenCon og Igland Garasjen. Optimera er en del av Saint-Gobain Distribution Norway som er eid av det internasjonale konsernet Saint-Gobain.
Les mer på www.optimera.no.
- Sektor: Privat
- Sted: Brannstasjonsveien 21, 4312 Sandnes
- Bransje: Butikk og varehandel, Bygg og anlegg
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Salg
Nøkkelord
Salg, Butikk og varehandel, Kundeservice, Bygg og anlegg, Leder
Annonseinformasjon
- FINN-kode 389415235
- Sist endret