Kundeservicemedarbeider/Support Spesialist
StudentConsulting
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Vikariat
Ønsker du en spennende mulighet hos Coca-Cola?
For Coca-Cola AS er vi på jak tetter deg som er opptatt av den gode kundeopplevelsen og har erfaring fra kundeservice og support. Du er serviceinnstilt, lærevillig og har god systemforståelse. Er dette deg?
Coca-Cola European Partners Norge er en internasjonal arbeidsplass med fokus på bærekraft i alle ledd. Du vil få personlig og faglig utvikling gjennom opplæring, arbeidsfordeler som motiverer til en aktiv og sunn livsstil og konkurransedyktig lønn. Coca-Cola tilbyr et dynamisk arbeidsmiljø med gode utviklingsmuligheter for rett person.
Coca-Cola kan tilby deg:
- Grundig opplæring og veiledning
- Et sosialt og inkluderende arbeidsmiljø med faglig dyktige kolleger
- Tilgang på gratis treningsfasiliteter på arbeidsplassen
- Gratis parkering med gratis elbillading
- Rabaterte ordninger for flere av Coca-colas kunder
- Subsidiert kantine
- Gratis brus hele dagen!
Coca-Cola søker kandidater til 2 forskjellige stillinger, en som kundeservicemedarbeider og en som support spesialist.
Arbeidsoppgaver som support spesialist:
- Supportere internt på henvendelser fra andre avdelinger
- Sørge for at utstyr som kaffemaskiner, vendingmaskiner, og brusdispensere er registret på rett kunde
- Registrere ordrer i systemer som SAP og Salesforce
- Håndtere faktura på leie og service av utstyr
Arbeidsoppgaver som kundeservicemedarbeider:
- Bindeledd mellom kaffekunder i arbeidsmarkedet og grossister
- Håndtere kundehenvendelser på mail og telefon
- Behandle henvendelser rundt ordre, retur, reklamasjoner, kontaktdata og faktura
- Registrere ordrer i systemer som SAP og Salesforce
- Utgående salg av kaffe til eksisterende kunder
Arbeidstidene i stillingen vil være man. – fre. Fra 08:00 – 16:00. Oppstart i begge stillingene er fortløpende. Som support spesialist vil du få kontrakt ut juli 2025, og som kundeservicemedarbeider vil du få kontrakt ut året. Arbeidsstedet ditt vil være på Lørenskog og det er fysisk oppmøte.
Vi ser etter deg som:
- Har erfaring fra kundeservice eller intern support fra tidligere jobb
- Er serviceinnstilt og opptatt av å finne gode løsninger for kundene
- Evner å holde fokus i en hektisk hverdag og er systematisk og har struktur
- Trives med telefon, mail og pc som arbeidsverktøy
- Har gode kommunikasjonsferdigheter muntlig og skriftlig på norsk og engelsk
- Har gode datakunnskaper og gjerne erfaring med SAP og Salesforce
Du vil bli ansatt i StudentConsulting og leid ut til vår kunde Coca-Cola AS. Vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende, så ikke nøl med å legge inn din søknad allerede i dag!
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: 1470 Lørenskog
- Bransje: Konsulent og rådgivning, PR, informasjon og kommunikasjon
- Stillingsfunksjon: Konsulent, Kundeservice, Rådgivning
Nøkkelord
kundeservice, support, administrasjon, oslo
Annonseinformasjon
- FINN-kode 389423496
- Sist endret