Kunderådgiver
Manpower
- Frist 03.02.2025
- Ansettelsesform Vikariat
Vil du jobbe med kundeservice for Norges største merkevare?
Det er ingen hemmelighet at kundesenteret er selve hjertet i bedriften. En av Norges største merkevarer har en ledig plass som kunderådgiver på sin avdeling for bedriftskunder. Denne ledige plassen ønsker vi å fylle med en engasjert person som har høy arbeidskapasitet. Du trives i og er vant til en hektisk hverdag, og liker å snakke i telefon samtidig som du løser små og store utfordringer for kunden din med et smil om munnen. Vikariatet varer til sommeren 2025 i første omgang.
Hva inneholder en arbeidshverdag som kunderådgiver?
Henvendelsene kommer via ulike kanaler som telefon, chat, e-post og via andre digitale verktøy og du må trives med å variere hverdagen din mellom disse.
Som kunderådgiver vil den viktigste oppgaven være å gjennomføre kundesamtaler på en effektiv og god måte. Du liker å løse henvendelsene i første kontakt, og i møte med kunden, vil du avdekke dens behov og sikre innsalg og mersalg av ulike produkter. Du tar ansvar for sakene dine og sørger for at de får en god kundebehandling.
Som kunderådgiver får du masse tilbakemeldinger fra kundene dine, og vi ønsker at du bidrar til forbedringer ved å formidle innsikten – slik at vi vet hva vi allerede gjør bra, og hva kundene skulle ønske var annerledes.
Kvalifikasjoner:
• Fullført høyere relevant utdannelse, gjerne innen salg og markedsføring, men retning er ikke et krav. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
• Erfaring fra kundesenter er svært ønskelig, samt erfaring salg via digitale kanaler er en fordel
• Svært gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsferdigheter, på norsk og engelsk
• God systemforståelse og evne til å sette deg raskt inn i relevante verktøy ·
• Erfaring fra Microsoft Dynamics 365 vil være en fordel
Som person trives du svært godt med kundedialog på telefon og via digitale arbeidsverktøy, og du motiveres av mål og resultater. Kundeservice sitter godt plantet i ryggmargen din, og du har evnen til å bygge tillit og relasjoner med de du snakker med. Ja, det kan koke godt på et kundesenter, men du lar deg ikke stresse. Du trives når det er mye og gjøre, holder fokus, og tar i et tak sammen med alle kollegaene dine som sitter i det åpne kontorlandskapet. Du liker å ha det gøy på jobb, og bidrar til at arbeidsplassen er et godt sted å være. Som person er du også presis og pliktoppfyllende og det faller deg naturlig å ta ansvar for egen utvikling.
I dette oppdraget får du verdifull innsikt i hvordan en av Norges største merkevarer jobber, god oppfølging, gode utviklingsmuligheter og inkluderende, kompetent og sosialt arbeidsmiljø.
Arbeidstid: Her følger alle en turnusordning hvor uke 1 er arbeidstid fra kl. 7 til 15, uke 2 og 3 fra kl. 8 til 16, og uke 4 fra kl. 7 til 15.
Dette er et 100% vikariat via Manpower med oppstart snarest og varighet frem til sommeren i første omgang. Vi vurderer derfor kandidater fortløpende, så ikke vent med å søke dersom du tenker at dette er jobben for deg!
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: 0950 Oslo
- Bransje: Matvareproduksjon og -industri
- Stillingsfunksjon: Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Kundeservice, Support, Verdiøkning, Salg
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 389845464
- Sist endret