Rådgiver kundesenter
Boligbyggelaget Nobl
- Frist 7.2.2025
- Ansettelsesform Fast
Er du vår nye rådgiver kundesenter
Om stillingen
Er du en problemløser med et hjerte for god kundeservice? Er du opptatt av å gi god service, finne gode løsninger for å ivareta medlemmene og kundene våre. Trives du i et hektisk miljø og raskt kan sette deg inn i nye systemer? Kanskje er det nettopp du som blir ny rådgiver i vårt kundesenter!
Om vårt kundesenter
Hos Nobl blir du en viktig brikke i vår avdeling Forvaltning og medlem, der vi sammen jobber for visjonen vår: «Gode hjem hele livet».
Her blir du en del av et dynamisk team som brenner for å gi våre medlemmer og kunder den beste opplevelsen, uansett om spørsmålet er enkelt å besvare eller krever grundigere undersøkelser. Hos oss må du kunne jobbe med flere oppgaver samtidig og evne å lett omstille deg for å prioritere nye oppgaver i en hektisk hverdag. I tillegg vil du være administrativ ressurs/styresekretær for styrene i Nobl-konsernet.
Selv om du jobber selvstendig, vil du aldri føle deg alene – vårt team består av fire dyktige kunderådgivere som jobber tett sammen og støtter hverandre. Vi samarbeider dessuten med alle fagavdelingene i Nobl for å gi kundene våre et godt totalprodukt. For deg er det en ekstra trygghet å kunne lene deg til kompetansen fra våre kollegaer og andre avdelinger.
Din arbeidshverdag
- Besvarer henvendelser på telefon, e-post og ved fysisk besøk.
- Gir support til medlemmer, beboere og styrene i våre om lag 400 boligselskaper.
- Saksbehandler, håndterer forkjøpsrett og boligoverdragelser og har tett dialog med eiendomsmeglere i salgsprosessen.
- Sørger for at våre medlemmer får mest mulig ut av sine rettigheter og fordeler.
- Jobber tett med kolleger i alle avdelinger for å levere et helhetlig produkt til kundene våre.
Hvem ser vi etter?
For å trives og lykkes i denne rollen ser vi for oss at du:
- Har relevant utdanning eller arbeidserfaring fra kundeservice eller salg.
- Er strukturert, selvgående og komfortabel med å ha flere baller i luften samtidig.
- Behersker IT-verktøy meget godt og har sterke kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig.
- Du møter enhver kunde med et smil – enten det er solskinn eller storm i andre enden av telefonen – og lar godt humør og løsningsvilje skinne gjennom alt du gjør.
- Du håndterer alle henvendelser med et smittende humør – uansett om utfordringen krever diplomati, kreativitet eller bare en ekstra dose tålmodighet.
- Har en naturlig evne til å tilpasse deg en hektisk og variabel hverdag.
Hva kan vi tilby deg?
I Nobl får du muligheten til å være en del av noe større. Vi jobber for å skape gode hjem hele livet gjennom å bygge og trygge boliger. For oss er det viktig at våre ansatte har ambisjoner om å utvikle seg selv og kundene våre. Vi er opptatt av å hjelpe våre boligselskaper med en bærekraftig drift, både når det gjelder økonomi, miljø og sosial bærekraft.
Vi vil påstå at du er garantert svært hyggelige kolleger i et inkluderende og godt arbeidsmiljø. Vi holder til i nyoppussede lokaler midt i hjertet av Bodø sentrum – i Jakhelln brygge. Her vil du finne en sosial og ikke minst dedikert kollegagruppe som hver dag ønsker å bidra til at våre borettslag, sameier og medlemmer får den hjelpen de trenger.
Hos oss har vi tillit til hverandre og har stor frihet i jobben vår. Vi har fleksibel arbeidstid og du får tilgang til det vi vil si er byens beste personalrestaurant. Trivsel og samhold er viktig i kollegagruppen og du vil få muligheten til å være med på mange aktiviteter i løpet av året. Vi har også et aktivt bedriftsidrettslag som sørger for å holde deg i form, enten det er trening i helsestudio, dans eller fotball, for å nevne noe.
Vi tilbyr:
- Et varmt og inkluderende arbeidsmiljø med engasjerte kolleger.
- Moderne lokaler i Jakhelln brygge, midt i hjertet av Bodø sentrum.
- Fleksibel arbeidstid og frihet til å organisere din egen arbeidshverdag.
- Konkurransedyktige betingelser, inkludert gode pensjonsordninger og andre personalgoder.
- Muligheter for faglig og personlig utvikling gjennom kurs og videreutdanning.
- Tilgang til vår fantastiske personalrestaurant – byens beste, tør vi påstå!
- Et aktivt bedriftsidrettslag med aktiviteter som fotball, dans og trening.
Kontaktinformasjon
Hvis du kjenner deg igjen i beskrivelsen og ønsker å bli en del av Nobl, vil vi gjerne høre fra deg!
For mer informasjon om stillingen ta kontakt med Jan Braastad, direktør Forvaltning og medlem på jb@nobl.no eller telefon 901 31141 eller Karianne Mæhlum, teamkoordinator Nobl kundesenter på km@nobl.no eller telefon 917 54160
Søknad med CV sendes elektronisk via denne siden.
Søknadsfrist: 07.02.25
Om arbeidsgiveren
Boligbyggelaget Nobl har bygget og forvaltet boliger for våre medlemmer helt siden 1946. Med vår lange erfaring og solide kompetanse gir vi deg den tryggheten du trenger i hverdagen og i hjemmet ditt gjennom gode boliger, smart forvaltning, nyttige tjenester og personlig rådgivning. Nobl eies av mer enn 20.000 medlemmer og har kunder fra Andøy i nord til Sandnessjøen i sør.
Vår kjernevirksomhet er å BYGGE boliger samt TRYGGE boligverdiene i form av forvaltning. I dag er vi en solid bedrift med over 40 ansatte og med kontor i Bodø, Fauske og Svolvær.
- Sektor: Privat
- Sted: Torvgt. 2, 8006 Bodø
- Bransje: Bygg og anlegg, Eiendom
- Stillingsfunksjon: Sentralbord
Annonseinformasjon
- FINN-kode 389846497
- Sist endret