Lønnskonsulent
Møller Synergi AS
- Frist Snarest eller innen 16. februar 2025
- Ansettelsesform Fast
Har du arbeidserfaring med lønn og interesse for lønnsfaget?
Bli en del av lønnsteamet til Møller Synergi!
Som lønningskonsulent vil du ha selvstendig operativt ansvar for lønnskjøring fra A-Å for egne AS. Dine oppgaver inkluderer registrering av variable transaksjoner, import av filer til utbetaling, og håndtering av fravær, sykemeldinger og inntektsmeldinger.
Du vil være ansvarlig for kommunikasjonen med NAV vedrørende utestående refusjoner, samt utføre oppgaver knyttet til økonomisk rapportering, både internt og eksternt. Dette inkluderer diverse rapportering som pensjon og a-melding.
Andre ansvarsområder inkluderer betaling av skatt og AGA, bokføring, avstemming, kontroll av medlemmer i AFP, behandling av reiser og utlegg til utbetaling, samt kvalitetssikring og internkontroll innen lønnsfaget. Du vil også kunne bidra til videreutvikling av interne prosesser, rutiner, og systemer, i tillegg til å håndtere ad hoc oppgaver.
Hva kan Møller Synergi tilby deg:
Et løft i karrieren: få sjansen til å jobbe i ett team med mange års erfaring og høy kompetanse
Balansert livsstil: fleksibilitet med noen dager hjemmekontor, og fokus på work/life balance for å gi deg rom til å blomstre både profesjonelt og personlig
Inspirerende arbeidsmiljø: med godt samarbeid der alle deler av sin kompetanse og hvor du vil trives og utvikle deg
Konkurransedyktige betingelser: din innsats vil bli belønnet med attraktive goder og betingelser
Sosiale samlinger: bli en del av vårt inkluderende og mangfoldige fellesskap gjennom arrangementer og sosiale sammenkomster
Lederskap basert på tillit: en organisasjon som bygger på tillitsbasert ledelse, noe som gir deg rom til å utfolde ditt potensial.
Ønskede kvalifikasjoner:
For å trives i denne rollen er det en fordel å ha solid erfaring med lønnsadministrasjon og en god oversikt over gjeldende lover og regler. Vi ser etter noen med analytiske ferdigheter og evnen til å holde styr på detaljer, samtidig som de kan håndtere konfidensiell informasjon profesjonelt. Kommunikasjon er en nøkkel, så gode samarbeidsevner er også viktig.
Ellers ønsker vi at du har:
- noe økonomisk utdanning eller relevant erfaring som kompenserer for dette
- god forståelse for hele lønnsprosessen og generelt god tall- og regnskapsforståelse
- kompetanse innen relevant lovverk
- gode Excel kunnskaper og god systemforståelse
- gode norsk- og engelskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
Vi søker en dedikert og ansvarsbevisst person som kan trives i en hektisk arbeidshverdag. Du bør være nøyaktig, strukturert og ha evnen til å håndtere konfidensiell informasjon på en profesjonell måte.
Høres dette ut som det kan være noe for deg? Ta kontakt for mer informasjon om stillingen eller kunden eller søk jobben ved å legge ved din CV via "Søk her" knappen.
Om arbeidsgiveren
Møller Synergi AS er et selskap i Møller Mobility Group. Møller Mobility Groups kjernevirksomhet er import, salg og service av de sterke merkevarene Volkswagen, Audi, Skoda og Seat. Konsernet har også en betydelig eiendomsportefølje. Møller Mobility Group har i dag over 4200 medarbeidere og 750 000 kunder som betjenes av til sammen 67 forhandlere i Norge, Sverige og Baltikum. Møller Synergi AS er en intern tjenesteleverandør innen regnskap og lønn og har om lag 50 medarbeidere, organisert i flere regnskapsteam og ett lønnsteam.
- Sektor: Privat
- Sted: Frysjav. 31 B, 0884 Oslo
- Bransje: Bil, kjøretøy og verksted, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Lønn, Lønn, Regnskap
Nøkkelord
Lønnskonsulent, Lønnsmedarbeider, Payroll Consultant, Payroll, Lønnsansvarlig
(1/7)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 389913801
- Sist endret