Kundekonsulent
Elis Norge AS
- Frist 2.2.2025
- Ansettelsesform Fast
Motiveres du av å skape gode kundeopplevelser? Vi søker kundekonsulent!
Hvem er vi, og hva står vi for?
I Elis tilbyr vi kundene våre å leie rene tekstiler og hygieneprodukter fremfor å kjøpe, vaske og vedlikeholde dem selv. Slik gir vi virksomheter friheten til å fokusere på sin kjernevirksomhet, med en mer bærekraftig og ansvarsfull tilnærming. Gjennom mer enn 75 år har vi utviklet en sirkulær forretningsmodell, som står sentralt i vår forpliktelse til bærekraft. Vi kontrollerer hele verdikjeden, fra produksjon til levering, som sikrer full sporbarhet og effektivitet. Med bruk av avansert chip-teknologi har vi total oversikt over alle våre tekstiler, noe som gjør at vi kan spore hver enkelt t-skjorte fra den brukes for første gang til den blir vasket for femtiende gang. For å sikre at våre kunder mottar eksepsjonell service gjennom hele prosessen, er vi nå på utkikk etter en kundekonsulent!
Varierte oppgaver, samarbeid på tvers av organisasjonen, førsteklasses opplæring og et sammensveiset team – høres dette fristende ut?
Som kundekonsulent hos Elis spiller du en nøkkelrolle i å sikre at våre kunder får den servicen de fortjener – og mer til. Du er ikke bare kundens kontaktperson, men en rådgiver, problemløser og relasjonsbygger som skaper tillit og gode opplevelser i hver interaksjon.
Hver dag byr på nye utfordringer, du håndterer kundehenvendelser på telefon og e-post med et smil i stemmen, sørger for at kundedata er oppdaterte og korrekte, og følger opp bestillinger og reklamasjoner. Du vil være en del av et team bestående av én servicekonsulent og flere sjåfører, og sammen sikrer dere at våre leveranser går sømløst og effektivt.
Denne rollen er variert, utfordrende og givende. Du vil være bindeleddet som knytter kundenes behov sammen med våre tjenester, og bidra til å optimalisere prosesser samtidig som du leverer førsteklasses kundeservice.
Kort oppsummert, vil du som kundekonsulent:
- Være en rådgiver og sparringspartner for våre kunder, hvor du skaper gode kundeopplevelser
- Kommunisere på tvers av organisasjonen og finne gode løsninger sammen
- Registrere og kvalitetssikre relevant informasjon i våre styringssystemer
- Sikre høyt kundetilfredshetsnivå og lojale kunder
- Kontinuerlig og proaktivt jobbe for å redusere kundetap
- Delta i kundemøter
- Håndtere bestillinger og reklamasjoner
- Registrere og kvalitetssikre relevant informasjon i våre styringssystemer
Nyskjerrig? Se hva Nina sier om det å være kundekonsulent under bilder nederst i annonsen.
Oppstart snarest. Arbeidstid er mandag til fredag klokken 0800-1600.
Hvem er du?
Med din erfaring fra kundeservice, vet du hvordan man skaper gode løsninger som møter kundens behov. Du motiveres av å levere førsteklasses kundeopplevelser og verdsetter gode menneskelige relasjoner. Samtidig trives du med å håndtere kunder både på telefon og e-post på en profesjonell og vennlig måte. Du ser på en variert og hektisk arbeidsdag som en spennende utfordring, og du er fleksibel i møte med nye situasjoner. Med din positive, proaktive og løsningsorienterte innstilling, tar du ansvar for egne oppgaver, samtidig som du samarbeider godt med andre. Du er en lagspiller som aktivt bidrar til å styrke teamet, samtidig som du evner å jobbe selvstendig når det kreves.
Hva kan du?
Vår ideelle kandidat har høyere utdanning og et par års erfaring med kundehåndtering på telefon og epost. Det viktigste er likevel at man trives med å snakke med mennesker og forstår verdien av eksepsjonelle kundeopplevelser. Du har god system og IT-forståelse, og har erfaring med å bruke ulike systemer i jobbsammenheng. Har du i tillegg erfaring med administrasjon og kontor er det et pluss. Sist, men ikke minst, snakker og skriver du norsk og engelsk flytende.
Hva kan vi tilby?
- En spennende rolle i et internasjonalt, fremtidsrettet selskap med sterke verdier og god kultur
- 8 uker opplæring for å sikre at du får best mulig utgangspunkt
- Konkurransedyktig, fast lønn
- PC, mobil og ansattgoder som helseforsikring, firmahytter og gode pensjonsordninger
Hvis du som oss verdsetter tillit, samarbeid og tilhørighet, da ser vi frem til å høre fra deg snarest!
Om arbeidsgiveren
Elis er markedsledende i Europa innen tekstil, hygiene og facility service. Vi er representert i 30 land i Europa, Latin-Amerika og Asia, og med 55.000 dedikerte medarbeidere leverer vi tjenester til ca 400 000 kunder rundt om i verden. I Norge har Elis hovedkontor i Oslo og driftsenheter i Oslo, Herbergåsen, Skien, Bergen, Trondheim, Sandnes, Kristiansand og Volda. Selskapet har 470 ansatte og omsetter for om lag 870 millioner.
Vi er rangert topp 1% beste av 150 000 internasjonale bedrifter av Ecovadis, en av de fremste aktørene på bærekraftig forretningspraksis. I Time’s to kåringer av verdens beste selskaper og verdens mest bærekraftige selskaper er Elis blant topp 500 på begge lister.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Ulvenveien 92C, 0581 Oslo
- Bransje: Drift og vedlikeholdstjenester, Industri og produksjon, Tekstil
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Kundeservice, Rådgivning
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
kundeservice, b2b, vikariat, administrajon, Elis
(1/6)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 390002798
- Sist endret